Officielt:Illarramendi til Real Sociedad

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #13 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Officielt:Illarramendi til Real Sociedad

M_linding skrev: Hvad kan man lære af dette?

Hvis du køber en 6'er, så brug ham som 6'er. Der var tilsyneladende aldrig nogen idé med at købe Illarra, og det ser vi lidt for ofte.

Han er en god fodboldspiller, og jeg ønsker ham alt det bedste i La Real - hvor han nok skal finde formen igen. At nogen kalder ham nedværdigende navne kan jeg ikke forstå, for han har aldrig gjort Real Madrid noget ondt.

Spot on.. Er jeg den eneste, som ikke forstår, hvorfor vi ikke har plads til denne "Xabi Alonso"-type mere? Jeg synes bare desværre af og til, at Kroos giver prøve på sine manglende defensive kvaliteter (lidt selvfølgeligt, da han er omskolet offensiv midt)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #14 af El Rojo

Lars1991 skrev: Jeg har set flere gode kampe med Illaramendi end dårlige.

Det der kan jeg simpelthen ikke begribe. De gange hvor jeg har været imponeret af Illarra kan tælles på en hånd. Også hvis man har mistet en finger.

At Illarra har været et gigantisk flop, kan i mine øjne slet ikke diskuteres. Som forsvarsadvokat for Asier er der vel kun to argumenter. Nr. 1) Han fik aldrig chancen. Til det må jeg sige: Come on, han har alligevel fået 90 kampe i Real-trøjen, mere end 4.000 minutter spillet. Hvis du ikke har bevist dig på det tidspunkt, så gør du det nok heller ikke i de næste 90 kampe.

Nr. 2)

M_linding skrev: Hvis du køber en 6'er, så brug ham som 6'er. Der var tilsyneladende aldrig nogen idé med at købe Illarra, og det ser vi lidt for ofte.

.. Han er blevet brugt forkert. Selvfølgelig har det noget på sig, men det altoverskyggende faktum må da være, at han simpelthen ikke har niveauet til Real Madrid. Jeg har ekstremt svært ved at forstå, at visse folk herinde er blevet ved med at holde hånden over Illarra. Lad os dog se det i øjnene - springet var for stort for manden. Jeg synes, at det er meget slående at han blev lovprist hver gang han havde spillet en hæderlig kamp, hvor han havde brudt et par bolde og spillet et par afleveringer frem i banen. Det minder mig lidt om et stædigt barn der holder fast i, at deres dyrt indkøbte lortelegetøj stadig er sjovt at lege med.

Jeg er glad for at han er kommet tilbage til Sociedad. Jeg har aldrig haft det store behov for at svine ham til, for han virker jo sympatisk, men han har i mine øjne aldrig haft niveauet til at spille for verdens bedste fodboldklub.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved El Rojo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

10 år 11 måneder siden #15 af Elkrimi
Hvor er det pinligt unuanceret:
m.goal.com/s/en/news/1717/editorial/2015/08/27/14788432/expensive-flop-illarra-a-symbol-of-madrids-flawed-transfer

10 år 11 måneder siden #16 af Raul7-2880

Elkrimi skrev: Hvor er det pinligt unuanceret:
m.goal.com/s/en/news/1717/editorial/2015/08/27/14788432/expensive-flop-illarra-a-symbol-of-madrids-flawed-transfer

Hvor ligger det pinlige og unuanceret..?

10 år 11 måneder siden #17 af Raul-rik

Elkrimi skrev: Hvor er det pinligt unuanceret:

Goal.com ... hvad kunne man forvente? Et godt råd: Stop med at læse ting derinde.

Leveret af Kunena Forum