Real Madrid op mod Zlatan og Di María

10 år 11 måneder siden #13 af Pelle
Jeg bliver nødt til at spørge, Inspektøren. Hvad er ideen med dit profilbillede? :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, andreashn, ElMadrid, Chamartin, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #14 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid op mod Zlatan og Di María

Inspektøren skrev: Sammenligner pærer og æbler eh?

Okay...
Og?

Ikér Casillas har spillet 725 kampe for Real Madrid CF. Lad mig lige gentage, hvis du ikke læste det første gang: 725 kampe

"Konflikten med Mourinho. Måske lækkede han ting til pressen. Hans dalende form. At Ancelotti valgte ham over en måske bedre spillende Diego Lopez. Osv" retfærdigør på ingen måde, at tilskuere skal buhe af ham.

I øvrigt, har du beviser for, at han har lækket taktiken før en Barcelona kamp til pressen? Nej, det har du ikke, så lad være med at nævne det.

Jeg orker ikke en gang denne diskussion. Man buher en legende, muligvis den største der har spillet for Real Madrid CF nogensinde pga. små ting. Derfor tror jeg også, at der er en stor sandsynlighed for, at man ikke giver Di Maria en god modtagelse, da han også har været involveret i flere kontroverser.

Om jeg har beviser? Hvad er du, 12 år gammel? Jeg skrev at han måske lækkede oplysninger til pressen. Det er der givetvis en del der tror, og sikkert også dem der kommer på Bernabeu.

Jeg har aldrig skrevet at jeg synes behandlingen af Casillas var okay. Men der var mange grunde til at tilskuerne reagerede som de gjorde. Jeg kan ikke se hvorfor Di Maria skulle få samme behandling. Hvad er det for nogle kontroverser han har været involveret i?

Med din logik, så fordi Casillas blev buhet af, så vil tilskuerne buhe af alle tidligere spillere.

10 år 11 måneder siden #15 af Gåser
Programmet er blevet offentliggjort og vores er som følger:
1: RM - Shakhtar
2: Malmø - RM
3: PSG - RM
4: RM - PSG
5: Shakhtar - RM
6: RM - Malmø

Egentlig fornuftigt programlægning, hvor alt andet en 6 point i de to første kampe vil være en fiasko. Herefter har vi de to direkte kampe om førstepladsen.

Derefter venter en lidt drilsk udekamp på spilledag 5 men herefter tre sikre i sidste runde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Raúl 7

10 år 11 måneder siden #16 af Siempre Madrid

Gåser skrev: Programmet er blevet offentliggjort og vores er som følger:
1: RM - Shakhtar
2: Malmø - RM
3: PSG - RM
4: RM - PSG
5: Shakhtar - RM
6: RM - Malmø

Egentlig fornuftigt programlægning, hvor alt andet en 6 point i de to første kampe vil være en fiasko. Herefter har vi de to direkte kampe om førstepladsen.

Derefter venter en lidt drilsk udekamp på spilledag 5 men herefter tre sikre i sidste runde.

Har du skrevet det som en nyhed og sendt til os ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 11 måneder siden #17 af Fondo_Sur

asp3200 skrev: Shaktar kan sagtens drille os. Men fedt med svensk mulighed selvom billetter nok bliver svært at få fingre i.

Shaktar er ret svækket i forhold til deres fine hold for nogle år siden, så den skulle være rimelig overkommelig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Madrid12
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #18 af Madrid12
Besvaret af Madrid12 på emne Real Madrid op mod Zlatan og Di María
Ved ikke om det helt henvender sig til denne tråd, men er der nogle herinde, der har erfaring med af køb billetter til Reals udekampe, med særlig fokus, på den i malmø, info på malmøs hjemmeside, er at kun sæson holdere og medlemmere får mulighed for at købe en pakkeløsning, ligesom, da Real gæstede parken. Har set på nogle børs hjemmesider, at de sælger billetter til kampen mød malmø, for 2400 dkk, til real afsnit - hvilket jeg syndes virker helt hen i vejret, eller tager jeg fejl.

Har haft svært ved at se om man kan købe igennem real egen hjemmeside eller har jeg bare ledt de forkerte steder?

10 år 11 måneder siden #19 af Sahinovic

Pelle skrev: Jeg bliver nødt til at spørge, Inspektøren. Hvad er ideen med dit profilbillede? :-)

Mit gæt er at han prøver på at håne Ronaldo, eftersom han står i baggrunden - direkte usmageligt!

Florentino Pérez

10 år 11 måneder siden #20 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Jeg bliver nødt til at spørge, Inspektøren. Hvad er ideen med dit profilbillede? :-)

Mit gæt er at han prøver på at håne Ronaldo, eftersom han står i baggrunden - direkte usmageligt!

Jeg kommer faktisk frem til samme konklusion. Mærkeligt at håne en spiller fra det hold, man holder med. Især når det involverer den største rival. What a fan...

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

10 år 11 måneder siden #21 af Administrationen

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Jeg kommer faktisk frem til samme konklusion. Mærkeligt at håne en spiller fra det hold, man holder med. Især når det involverer den største rival. What a fan...

Inspektøren har fået en tænkepause. Man er velkommen til at synes Messi fortjener en pris - det kan man sagtens selvom man er Madridista, men det er ikke i orden at provokere unødigt. Og det er bestemt at betragte som en unødig provokation, når man benytter et profilbillede til at nedgøre klubbens største stjerne.

Og lad os så komme tilbage til emnet!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Jelle, ElMadrid

10 år 11 måneder siden #22 af Dios

Madrid12 skrev: Ved ikke om det helt henvender sig til denne tråd, men er der nogle herinde, der har erfaring med af køb billetter til Reals udekampe, med særlig fokus, på den i malmø, info på malmøs hjemmeside, er at kun sæson holdere og medlemmere får mulighed for at købe en pakkeløsning, ligesom, da Real gæstede parken. Har set på nogle børs hjemmesider, at de sælger billetter til kampen mød malmø, for 2400 dkk, til real afsnit - hvilket jeg syndes virker helt hen i vejret, eller tager jeg fejl.

Har haft svært ved at se om man kan købe igennem real egen hjemmeside eller har jeg bare ledt de forkerte steder?

Ham jeg altid køber billetter igennem uanset om det er på Bernabeú eller på udebane, så har han sagt til mig idag, at det er helt umuligt og få billetter til udebane afsnittet i Malmø.
Alle dem med sæsonkort får førsteret, og herefter kommer medlemmer af klubben og først her bliver de solgt videre til privaten. Derudover hev diverse sponsorere en del ekstra billetter ud sidste sæson, så mon ikke de gør det igen i år.

Redaktionen her på siden har nogle gode kontakter, men mon ikke du eller jeg ville være nr. 500 i køen som allerede har spurgt :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Real Madrid 2015
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #23 af Real Madrid 2015
Besvaret af Real Madrid 2015 på emne Real Madrid op mod Zlatan og Di María
Husker bare som om der langt fra var fyldt i Real Madrids udebane afsnit i parken sidst.. Spanierne virker ikke som de store udebane entusiaster! men om det kan lade sig gøre som dansker at sidde der ved jeg ikke, men ville være fedt :)

Leveret af Kunena Forum