Real Madrid sender morgendagens stjerner på udlån

10 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid jagter i disse dage forstærkninger til truppen til den kommende sæson, men måske vil man se mindre af den slags i fremtiden.

I hvert fald har klubben netop nu flere talenter på lejeophold i andre spanske og europæiske klubber, som man håber en dag kan vende tilbage og blive en fast del af førsteholdstruppen, akkurat som tilfældet har været med Carvajal og Casemiro.

Blandt dem finder man talenter fra egne rækker som Diego Llorente og Álvaro Medrán, som i den kommende sæson skal prøve kræfter med Rayo Vallecano og Getafe, men herudover har Real Madrid også hentet talenter i andre klubber, som i den kommende sæson skal modnes uden for Ciudad Real Madrid.

Eksempelvis Marco Asensio og Jesús Vallejo. Førstnævnte blev hentet i Mallorca og er nu på lejeophold i Espanyol, mens sidstnævnte er hentet i Zaragoza, hvor han fortsætter sin udvikling. Real Madrid meldes også tæt på Betis-stortalentet Dani Ceballos, som også med det samme vil blive sendt på udlejning i en anden klub.

Og så er der de store talenter, som får lov til at blive i La Fábrica, hvor flere af dem skal forsøge at hjælpe Real Madrid Castilla til oprykning, heriblandt Carlos Abad, Borja Mayoral og Martin Ødegaard. Til disse tre spillere ventes Uruguay-talentet Federico Valverde at komme til klubben til næste år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #2 af Rasmus75
Har Pérez kigget på Chealse i forhold til det antal af talenter der bliver hentet og udlejet? Jeg kan ikke huske der har været så stor fokus på talent plejen i mange år, eller også har jeg ikke været opmærksom nok.
Personligt syntes jeg det er der rigtige vej at gå, ville være fedt med lidt flere spillere af egen avl. Måske man kan håbe på at Pérez samtidig begynder at købe spillere vi rent faktisk mangler frem for en stjerne for prestigens skyld.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum