Rygte: Real Madrid henter Alberto Moreno i Liverpool

10 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid overraskede forleden ved at hente Mario Kovacic i Inter uden at pressen havde fået nys om det forinden.

Nu kan der være en lignende handel under opsejling, selv om en enkelt journalist har fået opsnuset rygtet. I hvert fald melder journalisten Miguel Queipo, at Real Madrid i øjeblikket seriøst overvejer at byde på den tidligere Sevilla-spiller, Alberto Moreno, som ikke gennemlever sin bedste periode i Liverpool.

Den unge venstreback gjorde det godt i Sevilla og han er udset til at tage over for Fabio Coentrao, som netop er blevet udlejet til Monaco.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Hm, ja, hm. Det er fem minutter i lukketid og Real Madrid har nok andre prioriteter, så denne handel er måske ikke helt dum. Jeg kan i hvert fald godt leve med det.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

10 år 11 måneder siden #3 af FranciscoISCO
Havde gerne beholdt Coentrao, som jeg altid har set som en spiller, hvis niveau passer fint til jobbeskrivelsen som gardering på venstreback-pladsen. Men nu er han så væk, og da det tilsyneladende var efter hans eget ønske, så er det jo som det skal være. Alberto Moreno virker som en fin, fin erstatning, i hvert fald en noget mere holdbar løsning, end at skulle rykke Arbeloa over på en plads, hvorfra han vil få urimeligt svært ved at hente den længe ventede Balon d'Or-pris hjem ;)

Siempre:

Tænker du på andre prioriteringer end de Gea? Som jeg ser det, så lader det til, at man, forudsat at målmand- og backpositionen falder på plads, har hvad man skal og vil have på stortest alle positioner. Man vil muligvis gå efter en angriber, men kan simpelthen ikke komme i tanke om noget relevant på markedet lige nu. Måske du ved mere end jeg gør? :)

Altid Real Madrid.

10 år 11 måneder siden #4 af Raul7-2880
Lyder som en fornuftig ide selvom jeg nok foretrækker Rodriguez eller Bernat. Er dog imponeret over Joe Gomez, som har sat Moreno på bænken, og så er han kun 18 år!
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Raul7-2880.

10 år 11 måneder siden #5 af Siempre Madrid

FranciscoISCO skrev: Havde gerne beholdt Coentrao, som jeg altid har set som en spiller, hvis niveau passer fint til jobbeskrivelsen som gardering på venstreback-pladsen. Men nu er han så væk, og da det tilsyneladende var efter hans eget ønske, så er det jo som det skal være. Alberto Moreno virker som en fin, fin erstatning, i hvert fald en noget mere holdbar løsning, end at skulle rykke Arbeloa over på en plads, hvorfra han vil få urimeligt svært ved at hente den længe ventede Balon d'Or-pris hjem ;)

Siempre:

Tænker du på andre prioriteringer end de Gea? Som jeg ser det, så lader det til, at man, forudsat at målmand- og backpositionen falder på plads, har hvad man skal og vil have på stortest alle positioner. Man vil muligvis gå efter en angriber, men kan simpelthen ikke komme i tanke om noget relevant på markedet lige nu. Måske du ved mere end jeg gør? :)

Hm, lige nu virker det til, at man får De Gea og så måske en venstreback og så er truppen fyldt. Men spansk presse spekulerer også i, at der bliver hentet en angriber, som dog ikke bliver fra øverste hylde og så er der en spiller i overtal, som enten kan være venstrebacken eller Denis Cheryshev, hvis man da ikke får afhændet Keylor Navas.

Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

10 år 11 måneder siden #6 af Dios
Ville elske denne her handel. Var fortaler for ham inden skiftet til Liverpool, så ham ville jeg glæde mig til at se i klubben.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Roesen7, JimmyBroe

10 år 11 måneder siden #7 af M_linding
Man skal dog være klar over, at han skal bygges op over en længere periode... Han er ikke den spiller vi så i Sevilla pt.

10 år 11 måneder siden #8 af Gåser
Husker ham bare som forholdsvis ringe/midelmådig defensivt?

Husker jeg helt fejl her?

Leveret af Kunena Forum