Engelsk presse: Manchester United accepterer De Gea-bud

10 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge engelske The Independent er David De Geas længe ventede skifte til Real Madrid nært forestående.

Avisen mener at vide, at den engelske storklub har accepteret et bud på 40 millioner € og at man har sendt folk til den spanske hovedstad for at forhandle de sidste detaljer på plads. David De Gea var igen ude af truppen, da Manchester United tidligere i dag tabte med 2-1 til Swansea og efterfølgende sagde Louis Van Gaal:

- Vi annoncerer noget, når vi ønsker at annoncere noget. Ikke når pressen ønsker det.

Manchester United har angiveligt til det sidste ønsket at få Gareth Bale inkluderet i handlen, men det har Real Madrid pure afvist.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #2 af FigoJensen
Så Real betaler altså 40 mil. Euro for manden alligevel, som madridista.dk blandt andet hele tiden har fastholdt, at Real Madrid ingenlunde ville betale for en spiller som ville være transferfri til næste sommer... Hvis de alligevel betaler den fulde pris, så kunne de vel ligeså godt have købt ham for en måned siden og fået ro omkring truppen og fået ham med i pre-season.

Tror ikke Real Madrid betaler den pris. Det vil være tåbeligt for en spiller holdet reelt ikke har brug for, men som selvfølgelig vil være rar at have i truppen.

10 år 11 måneder siden #3 af real89
Unødvendigt i mine øjne, når vi har Navas, der med tiden og tilliden bliver bedre og bedre, og Casilla som også er en fremragende målmand.

Synes faktisk ikke det er en forbedring i forhold til de to keeper vi allerede har. Det her er for mig; at bruge penge for at bruge penge..

Men spændende bliver det at se, og De Gea kan tage første pladsen fra Iker Casillas i landsholdskampene den næste uges tid. Det har han indtil videre ikke kunne.

10 år 11 måneder siden #4 af M_linding
Navas og Casilla er, i mine øjne, gode nok til Real Madrid.

Men jeg vil også tro, at de Gea er 10% bedre. Og de procent kan godt være afgørende, når man vil vinde CL og taber/vinder ligaen med få points forskel.

Han er en komplet målmand, og fra Madrid. Det er den perfekte nye Casillas;)

Prisen? Jeg håber at den er under de 40 mio. euro... Men Real Madrid har råd til at betale den slags penge, for en målmand der forhåbentligt er løsningen de næste 10 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #5 af Raúl 7
Vi har trukket den hele transfervinduet, og så betaler vi alligevel den fulde pris? Haha, Florentino's dumhed kender ingen grænser. Men hey, det giver PR eller noget...

10 år 11 måneder siden #6 af M_linding

Raúl 7 skrev: Vi har trukket den hele transfervinduet, og så betaler vi alligevel den fulde pris? Haha, Florentino's dumhed kender ingen grænser. Men hey, det giver PR eller noget...

United ønskede 35 mio. £. Real Madrid ville kun give 25 mio. £.

Nu er man blevet enige om en pris på 29 mio. £.

Du kan sikkert sige en masse grimme ting om Perez, men han har fået prisen nedsat med små 60 mio. d.kr.

10 år 11 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Fodbold opleves i øjebliks-billeder og derfor kan det naturligvis virke overflødigt at hente David De Gea med tanke på Keylor Navas´ seneste præstationer.

Men hvis man nu prøver at se det i et lidt større perspektiv, så er David De Gea blandt verdens tre bedste målmand og det er efterhånden 4-5 sæsoner siden, at vi sidst har haft en målmand i den kategori og det er påkrævet at få en målmand med stort fremtids-perspektiv.

Man kan som sådan godt have ondt af Keylor Navas, for han har jo ikke spillet sig af, men Real Madrid bliver markant stærkere med De Gea.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Vildfaren

10 år 11 måneder siden #8 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev: Fodbold opleves i øjebliks-billeder og derfor kan det naturligvis virke overflødigt at hente David De Gea med tanke på Keylor Navas´ seneste præstationer.

Men hvis man nu prøver at se det i et lidt større perspektiv, så er David De Gea blandt verdens tre bedste målmand og det er efterhånden 4-5 sæsoner siden, at vi sidst har haft en målmand i den kategori og det er påkrævet at få en målmand med stort fremtids-perspektiv.

Man kan som sådan godt have ondt af Keylor Navas, for han har jo ikke spillet sig af, men Real Madrid bliver markant stærkere med De Gea.

-på sigt.

Jeg er stadig fan af et køb af De Gea. Han passer på mange måder perfekt ind i Real Madrid. Alder, nationalitet/sprog, erfaring, kendskab til ligaen, fast landsholdsmålmand. Men vigtigst af alt, han både nutiden men også fremtiden.

Sidst men ikke mindst, han har spillet for- og kender alt til lillesøster, så vores akilleshæl forsvinder med tilkomsten af den spanske målmand.(;-))

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 11 måneder siden #9 af Neye

10 år 11 måneder siden #10 af SR4

Siempre Madrid skrev: Fodbold opleves i øjebliks-billeder og derfor kan det naturligvis virke overflødigt at hente David De Gea med tanke på Keylor Navas´ seneste præstationer.

Ud over det faktisk kun var et par måneder siden så vi enige ;)

10 år 11 måneder siden #11 af Dios
Jeg er kæmpe fortaler for De Gea, og faktisk synes jeg Navas bliver gjort meget bedre end han er, og hvad han har præsteret i Real Madrid. Jeg var på ingen måder fascineret af ham i pre-season, men han stod dog fantastisk imod Betis. Min bekymring går på, at man igen vælger at behandle en af vores egne spillere som lort. Nu ved jeg godt, at situationen aldrig ville have været holdbar, hvis man for 2-3 uger siden sagde til Navas at hvis man hentede De Gea, så ville han ryge, men kunne man ikke have gjort det på en langt bedre måde end at presse ham ud? Jeg synes simpelthen det er pinligt og til grin Real Madrid igen presser sine egne spillere ud.

Er vi egentlig et hal bedre end United? Egentlig ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #12 af Raúl 7

M_linding skrev:

Raúl 7 skrev: Vi har trukket den hele transfervinduet, og så betaler vi alligevel den fulde pris? Haha, Florentino's dumhed kender ingen grænser. Men hey, det giver PR eller noget...

United ønskede 35 mio. £. Real Madrid ville kun give 25 mio. £.

Nu er man blevet enige om en pris på 29 mio. £.

Du kan sikkert sige en masse grimme ting om Perez, men han har fået prisen nedsat med små 60 mio. d.kr.

Nu snakker vi pludselig pund? Jeg forholder mig til artiklen, hvor der står at vi betaler de 40 mio euro. som United hele tiden har forlangt.

Skulle du alligevel have ret, og vi har sparet 60 mio kr. (som er ingenting i det store hele) så synes jeg stadig ikke det er det værd, når vi får en keeper uden kamptræning i en måned og endnu et transfervindue med uvished til sidste sekund.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Raúl 7.

Leveret af Kunena Forum