Florentino Pérez undskylder forløb over for Keylor Navas

10 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Florentino Pérez og José Ángel Sánchez var i dag på besøg i Ciudad Real Madrid for at holde møde med Keylor Navas, som måtte se sit skifte til Manchester United gå i vasken i sidste øjeblik, mens David De Gea som bekendt heller ikke skiftede den anden vej.

Her beklagede man det forløb, som Keylor Navas var igennem fra han accepterede sit skifte til Manchester United til det hele faldt på gulvet, hvor den costaricanske målmand angiveligt sad klar i et privatfly til at blive fløjet til Manchester, men i stedet kunne han tage hjem i seng for næste morgen at tage til træning.

Ifølge spanske medier forhandler Florentino Pérez og José Ángel Sánchez i disse dage med Keylor Navas´ agent, Ricardo Cabañas, om en forbedring af costaricanerens kontrakt, så han får en fordobling af lønnen, hvilket svarer til det, som Manchester United tilbød ham.

Real Madrid mener dog fortsat, at ansvaret for at handlen ikke blev til noget ligger hos Manchester United.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af Gåser
Hvis dette er rigtigt, så er det virkelig god stil af Perez. Vi bør støtte op om Navas hele sæsonen igennem!

10 år 10 måneder siden #3 af Sahinovic
Han sad simpelthen i flyet, klar til at blive fløjet til Manchester, hold da helt kæft.

Jeg må være ærgerlig at indrømme at jeg overhovedet ikke forstår Real Madrid's ageren, i denne - på nuværende tidspunkt - totalt unødvendige transfer. Havde det ikke klædt Real Madrid, som en kongeklub, at opfordre De Gea til at opfylde sin kontrakt hos Manchester United? Så viser man i det mindste en eller anden form for respekt, til den kontrakt der er blevet indgået mellem Manchester United og De Gea. Kontrakter nu til dages virkelig blevet så værdiløse som de overhovedet kan blive, og der er reelt kun tale om et år, hvorfor den store panik og utålmodighed, når hovedpersonen selv gerne vil til Real Madrid?

Jeg håber godt nok denne her sag bliver glemt hurtigst muligt, aldrig har jeg været vidne til noget så amatøragtigt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 10 måneder siden #4 af Thomaskjensen
@Gåsen *2
Kan ikke være mere enig, det er lidt "god stil" i Perez trods alt.

Leveret af Kunena Forum