Bevist: Manchester United bærer ansvar for mislykket De Gea-handel
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Florentino Pérez fremlagde i går bevis for, at det er Manchester United, som er ansvarlig for, at David De Gea-handlen mislykkedes.
I et interview i programmet "El Partido de las 12" på Cadena COPE fremviste Pérez dokumentet, hvor det fremgår, at Manchester United først sendte kontrakten kl. 23.00 engelsk tid (kl. 0.00 spansk tid) natten til den 1. september, hvilket præcis var for sent til at handlen kunne registreres rettidigt.
Det efterfølgende forløb mellem de to klubber har ellers været præget af stor uenighed.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kan dette være Florentino Pérez´ forberedelse til, at Manchester United forlænger med David De Gea, så man i det mindste kan bevise, at man ikke selv var skyld i, at handlen ikke lykkedes i første omgang?
Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Sahinovic skrev: Florentino har også udtalt at man ikke henter De Gea til januar.
Nej, det ville også være dumt at betale for ham nu. Altså, det havde ændret noget at få ham i hele denne sæson, men at få ham til januar og betale for ham, virker håbløst.
Lad os håbe, at De Gea bevarer roen og kommer gratis næste sommer. Manchester United kan ikke tage en hel trup som gidsler og sige, at de fraskriver sig en stor del af muligheden for titler, fordi de lige skal statuere et eksempel over for en enkelt spiller. Så dumme er man end ikke i Manchester United.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Faktum at han ventet til den sidste dag og ødelag selv handlen ved at forskyde den til sidste dag
United siger at handlen var afhængig af købet af kaylor navas, og spillerens repræsentant ventet i tre timer før han sendt papirerne vider, Real kan der ikke forvente at Manchester kan få skylden for at der er nogle udefra elementer der forsinket handlen derudover så er beviset ikke noget nyt der både Manchester og Real har udtalt at papiren blev sendt kl 23:58 og at Real modtog papir kl 00:00 ingen nyt i det
I sidste ende står vi og mangler en klasse målmand
Også undrer det mig hvorfor skulle Perez har været forbi navas i de følgende dag for at undskylde!! Jeg mener hvad skal han undskylde for?
Det kan godt være, at De Gea har været den store helt sidste år, men det betyder ikke, at han kan lide at være i klubben eller at bo i Manchester.
- KesseBM
- Gæst
-
Tobiasillas skrev: Perez føler sig desperat til at retfærdiggøre sine handlinger under denne sommer transfervinduet
Faktum at han ventet til den sidste dag og ødelag selv handlen ved at forskyde den til sidste dag
United siger at handlen var afhængig af købet af kaylor navas, og spillerens repræsentant ventet i tre timer før han sendt papirerne vider, Real kan der ikke forvente at Manchester kan få skylden for at der er nogle udefra elementer der forsinket handlen derudover så er beviset ikke noget nyt der både Manchester og Real har udtalt at papiren blev sendt kl 23:58 og at Real modtog papir kl 00:00 ingen nyt i det
I sidste ende står vi og mangler en klasse målmand
Også undrer det mig hvorfor skulle Perez har været forbi navas i de følgende dag for at undskylde!! Jeg mener hvad skal han undskylde for?
Ifølge Perez (læs interviewet med ham) så kontaktede man ikke Man U fordi de ikke ønskede at sælge. Den sidste dag af transfervinduet blev Real dog kontaktet af Jorge Mendes at der var mulighed for at købe De Gea. Så den del kan jeg ikke rigtigt forstå han kan få skylden for det. Angående Navas' repræsentanter ja, det er jo hverken Real eller Man U's skyld.
Jorge Mendes er ikke en mand som Florentino Perez ønsker at være uvenner med.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Tobiasillas skrev: Også undrer det mig hvorfor skulle Perez har været forbi navas i de følgende dag for at undskylde!! Jeg mener hvad skal han undskylde for?
"- Jeg snakkede med ham efter det mislykkede skifte til United. Jeg gav ham ingen undskyldning. Hvis Keylor ikke havde ønsket at rejse, så var handlen ikke blevet til noget. Vi snakkede om det ærgerlige, der var sket og fortalte ham at han er et fænomen. Han, Casilla og Rubén Yáñez er nogle spektakulære målmænd."
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Tobiasillas
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev:
Tobiasillas skrev: Også undrer det mig hvorfor skulle Perez har været forbi navas i de følgende dag for at undskylde!! Jeg mener hvad skal han undskylde for?
"- Jeg snakkede med ham efter det mislykkede skifte til United. Jeg gav ham ingen undskyldning. Hvis Keylor ikke havde ønsket at rejse, så var handlen ikke blevet til noget. Vi snakkede om det ærgerlige, der var sket og fortalte ham at han er et fænomen. Han, Casilla og Rubén Yáñez er nogle spektakulære målmænd."
Der har været rygter om at Perez har været forbi og undskyldt, og det er noget der har undret mig der fejlen i at tingene gik langsomt var nemlig navas så burde det være navas der skal undskyld, og rygtet gav ingen mening i mine øre, men nu kan jeg sat en masser ting i det rigtig perspektiv, han undskyldt ikke og det hænger sammen med at navas bære en del af skylden. Men vil gerne vide hvad samtalen gik på, altså hvad den rigtig gik på og ikke bare "du er et fænomen"
- Tobiasillas
- Gæst
-
Vi kan altid håbe, men det ser ikke ud til at vi få noget ud af detSiempre Madrid skrev:
Sahinovic skrev: Florentino har også udtalt at man ikke henter De Gea til januar.
Nej, det ville også være dumt at betale for ham nu. Altså, det havde ændret noget at få ham i hele denne sæson, men at få ham til januar og betale for ham, virker håbløst.
Lad os håbe, at De Gea bevarer roen og kommer gratis næste sommer. Manchester United kan ikke tage en hel trup som gidsler og sige, at de fraskriver sig en stor del af muligheden for titler, fordi de lige skal statuere et eksempel over for en enkelt spiller. Så dumme er man end ikke i Manchester United.
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...r-med-doeren/5725348
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Man skal ikke tro på rygter. Der var engang også rygter om at Zidane var en skurk, fordi han skulle være cheftræner for Castilla før det var tilladt. Der var også rygter om at flere Real Madrid spillere skulle have snydt i skat. Der var også engang rygter om United havde sikret sig Cristiano Ronaldo. Osv. osv. You get the point :D
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)