Bevist: Manchester United bærer ansvar for mislykket De Gea-handel
- Tobiasillas
- Gæst
-
Hvorfor giver det ikke nogen mening? Jeg har ikke læst interviewet, jeg har kun kommenteret overskriften. Så jo man gik udfra hvad Marca skrev om den undskyldning Perez gav til navas. Derudover så kan du ikke samligne det med alle de eksempler du stabler op, det er sådan at dine eksempler handler om anklager der SKAL bevises med beviser for ellers er de ugyldige, det andet er mere snik snak om noget der ikke er så alvorlige.Kassow-Rossing skrev: Men Tobias du kommenterede på interviewet hvor Perez havde sagt, at han ikke havde undskyldt overfor Navas med at han havde undskyldt overfor Navas. Undskyld men det giver jo ingen mening :P
Man skal ikke tro på rygter. Der var engang også rygter om at Zidane var en skurk, fordi han skulle være cheftræner for Castilla før det var tilladt. Der var også rygter om at flere Real Madrid spillere skulle have snydt i skat. Der var også engang rygter om United havde sikret sig Cristiano Ronaldo. Osv. osv. You get the point :D
Eksempel på det
1. Eks
Kassow-Rossing overvejer at at male sin lejlighed om
2.eks
Kassow-Rossing har begået et røveri i den lokale supermarked
Kan du se forskellen på de to rygter?
Men tilbage til emnet.
Jeg troede ikke på rygtet overhovedet, det er nemlig det at jeg ikke troede på det fordi jeg mener at navas er skyld i handlens kollaps, så der jeg læst at Perez skulle have undskyldt tænkt jeg med det samme det er løgn. Så jeg ved ikke hvor du har fra at jeg troede på præcis det rygte med at Perez skulle have givet en undskyldning til navas, jeg tror mere han har skældt navas ud
Kan du forstår mig nu?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Men nu sker det her måske i stedet, fordi, at Perez handlede som en klovn: www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...er-United-talks.html
Og nu skal vi måske af med 50-60 mio pund for at hente til sommer, hvis han altså forlænger sin kontrakt, som rygterne lyder på.
Inspektøren skrev: Vi kunne da sagtens have fået De Gea i sommers, havde Perez ikke været så skide grådig og bare gav United, hvad de bad for ham. Han er sgu selv ude om det. Og er han de 30 mio. pund som United krævede for ham selv om han kun havde et år tilbage af sin kontrakt tilbage? Ja, uden tvivl. Det var ham der i sidste ende sikrede dem en 4. plads og dermed en plads i Europa. Så for dem er han helt sikkert det værd.
Men nu sker det her måske i stedet, fordi, at Perez handlede som en klovn: www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...er-United-talks.html
Og nu skal vi måske af med 50-60 mio pund for at hente til sommer, hvis han altså forlænger sin kontrakt, som rygterne lyder på.
Hvorfor byder vi ikke også bare 2 milliarder på Messi nu når vi er igang. Jeg er ret sikker på vi kan få Neymar med i købet, hvis vi lægger 3 milliarder. Er det ikke snart på tide du begynder at få noget saglighed indover dine indlæg? Og jeg tror ordet du leder efter er nærig, hvis dit indlæg overhovedet skal give mening. Medmindre du selvfølgelig hentyder til United, for ja, så var de grådige. Man kan også kalde dem barnlige og urutineret nu når vi er igang.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Uden tvivl United var barnlige denne sommer, men de har fået to positive ting ud af det her:
1. Et år med en bedre målmand end Navas. Det kan give noget spillemæssigt og økonomisk, som så mange andre her på siden tidligere har skrevet.
2. Et år med masser af mulighed for at overtale DDG til at forlænge sin kontrakt. Om det sker, skal jeg ikke kunne sige, men United har cirka 10 mdr til at smide penge i hovedet på ham.
Truslerne om en plads på bænken, giver jeg ikke meget for. Det er vidst kun uintelligente United fans, der hopper med på den. Det er de samme folk, som slyngede om sig med "Sende et budskab"-sætningen for hvorfor United ikke ville sælge de Gea. De fik sig sikkert også en grum overraskelse, da United skrev under på et salg. De samme folk vil sikkert føle sig ret dumme, når de Gea står på mål meget snart selvom han ikke har forlænget.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Inspektøren
- Gæst
-
Dios skrev:
Inspektøren skrev: Vi kunne da sagtens have fået De Gea i sommers, havde Perez ikke været så skide grådig og bare gav United, hvad de bad for ham. Han er sgu selv ude om det. Og er han de 30 mio. pund som United krævede for ham selv om han kun havde et år tilbage af sin kontrakt tilbage? Ja, uden tvivl. Det var ham der i sidste ende sikrede dem en 4. plads og dermed en plads i Europa. Så for dem er han helt sikkert det værd.
Hvorfor byder vi ikke også bare 2 milliarder på Messi nu når vi er igang. Jeg er ret sikker på vi kan få Neymar med i købet, hvis vi lægger 3 milliarder. Er det ikke snart på tide du begynder at få noget saglighed indover dine indlæg? Og jeg tror ordet du leder efter er nærig, hvis dit indlæg overhovedet skal give mening. Medmindre du selvfølgelig hentyder til United, for ja, så var de grådige. Man kan også kalde dem barnlige og urutineret nu når vi er igang.
Syntes du måske, at 30 mio. pund for De Gea er for meget?
Du savner saglighed i mine indlæg? Ok. Her skal du have saglighed.
De Gea var i sidste sæson verden bedste målmand, var alt afgørende for, at United fik en plads i Top 4 og han er meget ung. Og så er det jo ikke nogen hemmelighed, at udbudet af verdensklasse målmænd er meget lille, mens efterspørgslen på den anden side er meget stor. Alt det plus de overpriser der blev betalt for De Bruyne, Sterling, Firminio og Martial blandt andre i sommers taget i betragtning, så bør man gå med til 30 mio pund, selvom han havde et år tilbage og United/van Gaal nu var så fastlåste omkring prisen.
Perez har dummet sig big time. Det må være konklusionen. De Gea bør jo faktiisk blive solgt for minimum 80 mio. pund til sommer, taget det nuværende marked i betragtning, skulle han forlænge sin kontrakt.
Edit: Hvis CR7 nu er 7,5 millarder kroner værd, så mener jeg helt klart, at vi burde gå med til at betale 3 millarder kroner for Messi plus Neymar.
- FigoJensen
- Gæst
-
Inspektøren skrev:
Dios skrev:
De Gea var i sidste sæson verden bedste målmand, var alt afgørende for, at United fik en plads i Top 4 og han er meget ung. Og så er det jo ikke nogen hemmelighed, at udbudet af verdensklasse målmænd er meget lille, mens efterspørgslen på den anden side er meget stor. Alt det plus de overpriser der blev betalt for De Bruyne, Sterling, Firminio og Martial blandt andre i sommers taget i betragtning, så bør man gå med til 30 mio pund, selvom han havde et år tilbage og United/van Gaal nu var så fastlåste omkring prisen.
Perez har dummet sig big time. Det må være konklusionen. De Gea bør jo faktiisk blive solgt for minimum 80 mio. pund til sommer, taget det nuværende marked i betragtning, skulle han forlænge sin kontrakt.
Edit: Hvis CR7 nu er 7,5 millarder kroner værd, så mener jeg helt klart, at vi burde gå med til at betale 3 millarder kroner for Messi plus Neymar.
Så fordi andre klubber har betalt overpriser for spillere, så skulle Real Madrid også? Det er da et håbløst argument. Hvis du kører forretning sådan, så kan du vidst roligt pakke sammen. Jeg tror nu godt, at Perez og de andre kloge hoveder derinde ved, hvad de foretager sig. De er ikke åndssvage og de sidder med det her til dagligt. Jeg tror nok de ved bedre end du og jeg, om manden er 30 mil. pund værd eller ej, vurderet på ALLE parametre og ikke bare det faktum, at han er en god målmand (ikke verdens bedste, hvis du spørger mig, selvom du mener det). Det handler jo både om lønninger, merchandise og reklamesalg og desuden så er det jo ikke en bundløs skattekiste, hvor de bare trækker 30 mil. pund op her og 30 mil. pund og der.. Det koster også penge at låne penge, hvilket vil sige, at en spiller der købes til 30 mil. pund måske i virkeligheden koster 38 mil. pund med forrentning medtaget. Det skal jo også tages med i betragtningen om en spiller er beløbet værd, når han er gratis 12 måneder senere.
Hvor får du det beløb fra? Mig bekendt, så var United aldrig villige til at sælge. Jo først på sidstedagen, hvor Mendes ifølge ham selv tog kontakt til Real Madrid for at forhandle en aftale på plads. Real Madrid bød, og det bud blev accepteret, og resten af historien kender du jo forhåbentlig?
Nej jeg synes egentlig ikke 30 mio pund er meget for De Gea, men var det ikke også det aftalen lød på i sidste ende? De fik ikke helt så mange penge, men tilgengæld fik de Navas med i købet.
Uanset hvad, så var/er min holdning at man burde have købt ham næsten uanset pris. Problemet her er jo bare, at United ikke var villige til at sælge og psykosen Lvg udtalte jo også flere gange, at De Gea først fik spilletid efter vinduet lukkede. Altså en klar indikation om, at De Gea ville blive i United.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Nu ser det ud til at De Gea forlænger kontrakten og til sommer vil Perez give lige så meget som United krævet for ham i sommers, men denne gang vil han (Perez) ikke kræve rabat på baggrund af kontraktens udløbsdato
- Inspektøren
- Gæst
-
F.eks. har jeg læst flere rygter om en signing-on fee på 12 mio. pund, som selvfølgelig er meget mindre end 30 mio. pund. Men det er stadig ikke gratis. Derudover kommer den løn som han ville modtage de næste 6 år, som er den kontrakt længde, Florentino Perez er berømt for at give til sine stjerne spillere. Den løn vil med garanti blive verdens højeste for en målmand. Så alt i alt, vil det næsten være samme pris, som vi betaler.
Og selvfølgelig skal vi ikke betale overpris for spillere, bare fordi andre klubber gøre det. Men det er klart, at det påvirker markedet betragteligt, at andre gøre det, da det medfører, at priser på allerede etablere verdensklasse spillere stiger. Og så må jeg da bare sige, at 30 mio pund for De Gea ikke er vanvittigt meget. Det er jo heller ikke fordi, at vi har investerede massivt i nye spillere for denne sæson, hvorfor det nok ikke ville have den store negative indflydelse på vores årsregnskab, som jo er indikator for, hvor god økonomien er på stående fod.
Og så er det jo også værd at stille spørgsmålet om, hvad det vil være for en De Gea vi vil få til sommer, hvis han ikke forlænger med United? Hvis han bliver bænket, vil det så ikke blive svært for ham at opretholde hans meget høje niveau fra sæson 2014/2015, hvis han ikke får tilstrækkelig kamptræning? Det vil det jo nok og hvor meget vil hans niveau så dale?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det næste er at Inspektøren har fuldstændig ret i at DDG ikke bliver gratis næste sommer, som vi er så mange, der er gode til at slynge ud. Han kommer til at koste en pæn sum penge i sign-on fee. Dog kan man ikke argumentere for at hans løn bliver større af den grund. Hans sign-on fee er hans 'lønforhøjelse' for at være en fri agent på markedet.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
At inddrage lønnen er lidt tåbeligt, for den skal han have under alle omstændigheder, så vi står tilbage med at enten skal vi ikke betale Manchester United noget eller også skal vi betale en høj sum, sandsynligvis frikøbs-klausulen som ifølge forlydender bliver på 50 millioner €.
Hvis David De Gea forlænger sin kontrakt med Manchester United, så synes jeg også at han har bevist at ønsket om at komme til Real Madrid ikke var så stort, som det umiddelbart så ud til og så kan vi lige så godt søge andre veje, om end De Gea stadig må regnes som en af de absolut bedste på markedet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.