Florentino Pérez: Rafa Benítez er den bedste træner, jeg har haft

10 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Florentino Pérez deltog i går i El Partido de las 12 på Cadena COPE, hvor han blandt andet fremlagde hvad han mener er beviset på, at Manchester United var skyld i den mislykkede handel med David De Gea.

Herudover kom han ind på følgende ting:

Piqué:

- Han har helt sikkert gjort nogle ting forkert ligesom alle andre, men jeg bryder mig ikke om at man pifter af ham og slet ikke når han bærer den spanske landsholdstrøje. Piqué er Piqué, det er vi vant til, men jeg bryder mig ikke om pibekoncerterne.

Det nye Real Madrid:

- Vi har et fantastisk hold og en stor træner. Vi har forbedret truppen meget.

Casillas:

- Jeg fyrede ham ikke. Hvis det stod til mig, havde han endt sin karriere i Real Madrid. Han bad om hjælp til at komme væk efter to år med stort pres. Vi betaler ham ikke kompensation for de to år, han havde tilbage af sin kontrakt. Jeg forstår ikke, at man pifter af egne spillere og det vil jeg nævne til generalforsamlingen. Jeg har altid forsvaret Casillas. Mourinho behandlede Cristiano Ronaldo og Casillas ens. Iker var kun reserve under Ancelotti. Det chokerede også mig, men jeg kunne ikke blande mig.

Rafa Benítez:

- Den bedste træner jeg har haft er Rafa Benítez.

Sergio Ramos:

- Sergio brugte ikke pressen til at kræve flere penge. Han har aldrig ønsket at forlade Real Madrid og vi vidste at han aldrig ville rejse. Vi modtog ikke nogen bud på ham. Det tog fem minutter at blive enige om alt.

Bale:

- Han har været Madridista helt fra lille. Hvorfor skulle han forlade Real Madrid på grund af Ancelotti? Jeg er sikker på, at han var fortsat uanset hvad.

En ny angriber:

- Benítez bad ikke om en anden angriber. Nu ville en ny 9er være foruroligende.

Mourinho:

- Jeg planlægger ikke at ansætte ham igen, men han gav os et vigtigt kvalitetsløft, det som vi ønskede. Før nåede vi kun til ottendedelsfinalerne i Europa og det var ikke godt nok.

Pepe:

- Han er spektakulær som person og som spiller. Jeg købte ham ikke, men jeg er lige så glad for ham som alle andre.

Atlético Madrid-Barcelona:

- Egoistisk ville et uafgjort resultat bekomme os vel. Vi er ikke bange for nogen af dem.

Jorge Mendes:

- Han har ingen indflydelse i Real Madrid. Her har Mendes tre spillere og det er de tre bedste spillere, han har: Cristiano, James og Pepe.

Pressen:

- Real Madrid er magtfuld og journalisterne kan ikke med de magtfulde. Jeg er ikke i tvivl om, at det giver mere at skrive dårligt om Real Madrid. Der er sportsaviser, som er besatte af at angribe mig og derfor også Real Madrid.

Spanien – England:

- Vi har ikke bedt om Spanien-England og fodboldforbundet har ikke bedt os om den.

Valg:

- Der bliver valg og på et tidspunkt stiller der andre op. Jeg kan ikke blive ved med at stille op.

Cristiano Ronaldo:

- Han har kontrakt og vi ønsker at han bliver i fremtiden, men man kan ikke garantere noget i livet. Et Real Madrid uden Cristiano Ronaldo er umuligt lige nu. Han er den mest ikoniske og den bedste spiller i verden.

Paris SG:

- Hvis de vil have ham (Cristiano Ronaldo, red.), så er det meget nemt. De skal bare betale frikøbsklausulen på 1.000 millioner € og så kan han rejse.

Guldbolden:

- Lige nu forestiller jeg mig, at Cristiano Ronaldo igen skal kæmpe med om den. Herefter Bale, Benzema og James. De ønsker den alle.

De Gea:

- Real Madrid gjorde, hvad de kunne, vi gjorte alt for at han skulle komme. De Gea gjorde alt ved ikke at forlænge og vi var nødt til at gøre en anstrengelse for at han ikke skulle føle sig forladt. Der var en aftale med ham allerede inden Keylor Navas kom, hvis Manchester United havde givet os chancen.

Og hvad nu:

- De Gea skal gøre det, som er bedst for hans sportslige karriere. Vi kan ikke forudsige hvad der sker i den kommende sæson, vi har tre fremragende målmænd. Vi ved ikke hvad der sker i løbet af et år. Han er nødt til at gøre det han skal. Det er svært at være udenfor i et år.

Keylor:

- Jeg snakkede med ham efter det mislykkede skifte til United. Jeg gav ham ingen undskyldning. Hvis Keylor ikke havde ønsket at rejse, så var handlen ikke blevet til noget. Vi snakkede om det ærgerlige, der var sket og fortalte ham at han er et fænomen. Han, Casilla og Rubén Yáñez er nogle spektakulære målmænd.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af Sahinovic
Det er en fornøjelse at Florentino er begyndt at tale igennem medierne, det er ihvertald ikke noget jeg er vant til, eller også et det gået mig forbi næsen.

Men den bedste træner han har haft, hvad bygger han dog denne udtalelse på?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 10 måneder siden #3 af henrikcomn
1000 millioner euro for Ronaldo - Det var alligevel en sjat :P

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #4 af KesseBM

Sahinovic skrev: Det er en fornøjelse at Florentino er begyndt at tale igennem medierne, det er ihvertald ikke noget jeg er vant til, eller også et det gået mig forbi næsen.

Ja det kan da ihvertfald ikke være hans statitisk indtil videre :P

10 år 10 måneder siden #5 af Raul7-2880
Bedste træner! Det var godt nok en forhastet konklusion.
Apropos "forhastet konklusioner" så håber jeg at Benitez ikke får sparket efter 1-2 sæsoner så.... Jeg tvivler dog stærkt!

10 år 10 måneder siden #6 af Chamartin

Sahinovic skrev: Det er en fornøjelse at Florentino er begyndt at tale igennem medierne, det er ihvertald ikke noget jeg er vant til, eller også et det gået mig forbi næsen.

At Benitez er den nuværende træner...

10 år 10 måneder siden #7 af M_linding

Sahinovic skrev: Men den bedste træner han har haft, hvad bygger han dog denne udtalelse på?

At Benitez er på kontrakt i Real Madrid, og man støtter altid sine medarbejdere.

Simpelt;)

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #8 af Tobiasillas
Tá den Carlo la decima Anceloti

Leveret af Kunena Forum