Truppen mod Espanyol

10 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Rafa Benítez har udtaget truppen til eftermiddagens kamp mod Espanyol.

Her må han se bort fra de skadede Danilo og James, men derudover er det lidt overraskende, at der igen ikke er blevet plads til Denis Cheryshev i den 20 mand store trup, hvor der skal sorteres to spillere fra inden kampstart.

Truppen mod Espanyol:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Arbeloa, Carvajal, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Marcelo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Isco, Bale.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé, Lucas Vázquez.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Truppen mod Espanyol
En mindre rettelse...

Denis Cheryshev er med i den 20 mands store trup. Men under truppen mod Espanyol står han ikke på :D

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

10 år 10 måneder siden #3 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Truppen mod Espanyol
Ronaldo skal sgu bænkes! To mål på 20 min. er for lidt...

Edit: 3 mål
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

10 år 10 måneder siden #4 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Truppen mod Espanyol
Magter ikke Ronaldos krise længere. Kom nu ind i kampen! ;-)

Og så må Bales kritikere altså snart overgive sig. Manden gør det fantastisk. Fremtvinger straffe og laver et perfekt indlæg til Ronaldos 3-0.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 10 måneder siden #5 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Espanyol
Sæt ham på bænken. Han kan kun lave mål...
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 10 måneder siden #6 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen mod Espanyol
Man må håbe at Benitez vil spare lidt spillere nu. Jese (Benz), Vazquez (Ronaldo) og Kovacic (Modric, medmindre der går brasser med lav udholdenhed i den for Casemiro) tak!

ps. Benz som venstreback? Pludseligt virker Marcelos defensive evner mere tålelige.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 10 måneder siden #7 af Realex
Besvaret af Realex på emne Truppen mod Espanyol
Nå, det blev da en lidt nemmere opgave end forventet. BBC fungerer og det er skønt. Derudover er det virkeligt rart, at man bare kan smide Casemiro ind og aflaste Kroos uden nogen problemer.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

10 år 10 måneder siden #8 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Truppen mod Espanyol
Her er mine tanker om dagens kamp.

Ronaldo er igang igen - den mand er en maskine! Jeg bukker mig dybt i støvet, han vil simpelthen ikke stå tilbage for nogen, så han finder det ekstra gear. 5 mål siger det hele.
Lækker første halvleg af både Bale og Benzema. Franskmanden er en uundværlig station at kunne smide bolden op på, han vinder næsten alle dueller. Bale fremtvinger straffe og laver to assists. Jeg synes, han havde en forrygende første halvleg. Falder dog lidt ud i anden. Men han befinder sig klart bedre centralt.

Modríc har for alvor stemplet ind igen.
Carvajal har jeg personlig savnet, jeg synes endnu engang han understreger, at han er vores bedste højreback.
Jeg begynder tværtimod at kunne forstå, når folk er ved at være lidt trætte af Marcelo. Han tager mange chancer i det defensive, og det falder ikke altid ud til vores fordel.
Navas igen med en god kamp. Super redning i anden halvleg - så har han vel skrevet sig ind i historiebøgerne?

Kovacic - hvilken signing! Han er jo virkelig den nye Modríc, men markant stærkere defensivt. Hans aflevering til Ronaldo i det 73. Minut er fænomenal.

Isco spiller desværre igen en dårlig kamp. Nok den værste jeg har set ham spille. Intet lykkes.
Og så foruroliger det mig en smule, at boldbesiddelsen hedder 56%-44% i Espanyols favør. Er det Mourinho-lignende tilstande, vi skal forberede os på igen? Det er helt tydeligt, at man satser meget i kontrafasen. Men man står virkelig også langt tilbage og har tydeligvis intet imod at forsvare. Det bliver jeg lidt utryg ved, jeg så helst, at man var det boldbesiddende hold.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo

10 år 10 måneder siden #9 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Truppen mod Espanyol
Fantastisk spillet hele vejen rundt

Bale, Ronaldo og Carvaral syntes jeg leverede en rigtig flot kamp! Det samme kan man sige om Navas!

Lad os så håbe kampen i aften bliver en Atletico sejr!

RAUL!!!!

10 år 10 måneder siden #10 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen mod Espanyol

Pelle skrev: Her er mine tanker om dagens kamp.

Ronaldo er igang igen - den mand er en maskine! Jeg bukker mig dybt i støvet, han vil simpelthen ikke stå tilbage for nogen, så han finder det ekstra gear. 5 mål siger det hele.
Lækker første halvleg af både Bale og Benzema. Franskmanden er en uundværlig station at kunne smide bolden op på, han vinder næsten alle dueller. Bale fremtvinger straffe og laver to assists. Jeg synes, han havde en forrygende første halvleg. Falder dog lidt ud i anden. Men han befinder sig klart bedre centralt.

Modríc har for alvor stemplet ind igen.
Carvajal har jeg personlig savnet, jeg synes endnu engang han understreger, at han er vores bedste højreback.
Jeg begynder tværtimod at kunne forstå, når folk er ved at være lidt trætte af Marcelo. Han tager mange chancer i det defensive, og det falder ikke altid ud til vores fordel.
Navas igen med en god kamp. Super redning i anden halvleg - så har han vel skrevet sig ind i historiebøgerne?

Kovacic - hvilken signing! Han er jo virkelig den nye Modríc, men markant stærkere defensivt. Hans aflevering til Ronaldo i det 73. Minut er fænomenal.

Isco spiller desværre igen en dårlig kamp. Nok den værste jeg har set ham spille. Intet lykkes.
Og så foruroliger det mig en smule, at boldbesiddelsen hedder 56%-44% i Espanyols favør. Er det Mourinho-lignende tilstande, vi skal forberede os på igen? Det er helt tydeligt, at man satser meget i kontrafasen. Men man står virkelig også langt tilbage og har tydeligvis intet imod at forsvare. Det bliver jeg lidt utryg ved, jeg så helst, at man var det boldbesiddende hold.

Meget enig i stort set alt du skriver, dog er jeg ikke helt enig angående Marcello og Carvajal, synes Carvajal bliver overløbet et par gange defensivt, især i først halvleg, og kan personligt bedre lide Danilo, især når man tager den faktor ind der heder, at han kun har været i klubben et par måneder.
Synes Marcelo har en god kamp idag. Bla. reder han en syg kontra, hvor før nævnte Carvajal bliver sat på midten, og han kommer og reder den med en takling helt ude på højre kanten (i første halvleg)

mht. til boldbesidelsen, hed den jo 55-45(eller noget i den stil) i vores favør i første halvleg. tror kun den ender omvendt fordi vi skruer kraftigt ned i anden halvleg, for at spare krafter, og en masse nye spillere kommer på banen.

Dog en virkelig god kamp, rart at se BBC fungere, og især rart at CR7 og Bale kommer igang med noget godt spil
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 10 måneder siden #11 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Espanyol
Haha Sahinovic giver Ronaldo 3/5 og Zyconith giver Ronaldo 4/5. Håber godt nok ikke i får en eller anden form for lærertjens, hvor i skal give karakter til elever.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Zyconith

10 år 10 måneder siden #12 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Espanyol
Jeg lagde for alvor mærke til sammenhængen imellem kæderne idag. Det giver jo et langt bedre flow, og jeg ved ikke om min observation er tilfældigt, men en genistreg uden lige af Benitez, hvis det er bevidst. Vi står stort set alle mand på egen banehalvdel når vi forsvarer, og det gør vi faktisk også når vi har erobret bolden. Vi har spillerne til at spille os ud af presset, og jeg lagde mærke til, at der kom 2-3-4 førstegangsafleveringer i træk før de eksplosive løb kom i front og vi startede vores angreb. Det gjorde, at vi rent faktisk kunne lægge den dybe aflevering gang på gang, fordi Espanyol's forsvarskæde stod så højt i banen. Vores 3 forreste stod omkring midtercirklen hvergang vi forsvarede, og hvis Espanyol's kæde gik frem, som de gjorde idag, så var der masser af rum bagude, men gjorde de ikke, så ville de have utrolig meget plads at vende på. Om det var en tilfældighed idag ved jeg ikke, men noget siger mig det ikke var. Specielt fordi vi gjorde det konstant, og fordi Benitez har talt meget om de 10 meter imellem hver kæde.

Det gjorde samtidig, at vores spil blev meget mere flydende, da BBC ikke var låst oppe foran som vi altid så det under Ancelotti, men de altid havde en del meter at vende på og accellerere i. Det var ikke kun midtbanen som skulle føre bolden frem, og det var ikke kun angriberne som skulle afslutte angrebene. Det var holdspil i særklasse!

Stor ros til Bale, som lader til at finde sig til rette inde centralt i Benitez system. Igen igen er jeg begejstret for det spil jeg har set idag, og Benitez virker virkelig som manden vi har manglet.
Benzema vinder alt, om det er i luften eller i fødderne, og jeg elsker den egoisme han har fået i sit spil. Ronaldo som vi kender ham. Han kan kun på straffe og tap-ins :D

Der er stadig noget over Casemiro som jeg ikke kan lide. Hvad er jeg ikke sikker på, men har bare ikke den der fornemmelse. Isco skuffede offensivt idag. Det lykkes ikke rigtig for ham. Han gjorde det rigtig godt defensivt, hvor han flere gange var nede og hjælpe godt til, men offensivt så vi intet til ham.

@Pelle.

Jeg lagde godt selv mærke til ballpossession, men faktisk gjorde det mig intet. For jeg synes ikke vi trak os tilbage og afventede modstanderen, som vi oftest så det med Mourinho. Der er en idé bag det, og når vi endelig har bolden, så er det smukke kombinationer blandet med direkte spil. Man kan se, at spillerne ved hvad de skal gøre når de har bolden. Vi har utrolig mange boldberøringer og førstegangsafleveringer, selvom vi ikke har bolden ligeså meget som under Ancelotti. Jeg var virkelig bange for det scenarie du nævner, men efter at have set de første 3 kamp, så er jeg det ikke længere. Det er smukt hvis du spørger mig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, andreashn, Pelle

Leveret af Kunena Forum