Truppen mod Espanyol

10 år 10 måneder siden #13 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen mod Espanyol

madrid2000 skrev: Haha Sahinovic giver Ronaldo 3/5 og Zyconith giver Ronaldo 4/5. Håber godt nok ikke i får en eller anden form for lærertjens, hvor i skal give karakter til elever.

Just kidding, han får selvfølgelig 5 (-;

Du er godt nok gået helt amok over Ronaldo idag, fald nu ned, han var fantastisk idag, lad os se når det bliver en smule sværere (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #14 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Espanyol
Det var meget godt det hele, men jeg vil ikke analyser for meget på spillet. Specielt i lyset af, at vi overhovedet ikke fik noget som helst modstand idag.
Espaniol kiggede bold gennem hele kampen. Ingen press på boldholderen overhovedet.

10 år 10 måneder siden #15 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen mod Espanyol

madrid2000 skrev: Haha Sahinovic giver Ronaldo 3/5 og Zyconith giver Ronaldo 4/5. Håber godt nok ikke i får en eller anden form for lærertjens, hvor i skal give karakter til elever.

Jo, hø hø... Startede også med en 5'er. Det var da FANTASTISK flot af Ronaldo, sådan lige at score jeg ved ikke hvor mange mål imod Espanol. Et middel rangerende hold i La Liga. Uden tvivl. Det er da flot.

Men hvad skal jeg give Ronaldo hvis han på et eller andet tidspunkt skulle spille FANTASTISK flot imod et hold der kunne spille op mod RM, og hvis kampen er af særlig betydning?

Hmmm... Men nu er du indviet..

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

10 år 10 måneder siden #16 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Truppen mod Espanyol
Hvor er det fedt at læse at folk er helt oppe og ringe over spillet idag. Jeg selv fik et mindre sammenbrud 10 min inde i første halvleg, da jeg stadig intet stream havde fundet. Så jeg valgte "hjerneblødningen" og gav op...
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrér for at se det.

Jeg ser frem til at se kampen imorgen.

Forhåbentlig kan man se aftenens topopgør på EB.dk nu når de bøvlede rundt i det med vores kamp. Hvor ville det da være skønt hvis det gik Reals vej i denne runde og Barca smed point:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 10 måneder siden #17 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen mod Espanyol
Man giver vel en spiller et 5-tal hvis han scorer 5 mål imod Espanyol og et 5-tal hvis han scorer 5 mål mod FC. Bayern München.

Skulle han gå hen og score 5 mål mod Bayern, så giver man ham også 5. Det er vel ligesom at man får topkarakter i skolen for at kunne alt det vigtigste og hvis du kan bogen udenad med lukkede øjne, når du også topkarakter.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 10 måneder siden #18 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen mod Espanyol

Zyconith skrev:

Jo, hø hø... Startede også med en 5'er. Det var da FANTASTISK flot af Ronaldo, sådan lige at score jeg ved ikke hvor mange mål imod Espanol. Et middel rangerende hold i La Liga. Uden tvivl. Det er da flot.

Men hvad skal jeg give Ronaldo hvis han på et eller andet tidspunkt skulle spille FANTASTISK flot imod et hold der kunne spille op mod RM, og hvis kampen er af særlig betydning?

5? Du skal da ikke give karakterer baseret på hvem modstanderen er. 5 mål og en assist vil altid give karakteren 5, uanset om modstanderen hedder Hobro, Espanyol eller Barcelona.

Edit: Kassow var hurtigere.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Steen.

10 år 10 måneder siden #19 af manson124
Besvaret af manson124 på emne Truppen mod Espanyol
Dejlig overbevisende sejr selv om man kan diskutere modstandernes manglende kvalitet,vil dog bare lige indskyde at jeg melder mig ind blandt alle dem der ikke helt forstod hvorfor De Gea skulle til klubben
Idag stod Navas ganske fremragende og tog sig af de få forsøg som Espanyol havde at byde på,så glem nu De Gea og lad Navas beholde sin plads for han er en ganske udemærket målmand,hvilket nu også gælder Casilla

10 år 10 måneder siden #20 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen mod Espanyol

Steen skrev:

Zyconith skrev:

5? Du skal da ikke give karakterer baseret på hvem modstanderen er. 5 mål og et assist vil altid give karakteren 5, uanset om modstanderen hedder Hobro, Espanyol eller Barcelona.

Edit: Kassow var hurtigere.

Jeg forstår det ikke? Hvad er det hel præcist du anfægter ved min karaktergivning?

Synes at hans præstation var til 4. Alle hans mål er super fine, han har effektiviseret og perfektet sin målscoringsevne til primært tap-ins (ikke så spektakulært, men skidt pyt med det), der er resultatet af en super placeringsevne, super førsteberøringer og afslutninger, og en taktiks disposition der understøtter hans evner, med en central rolle som afslutter.

Han gjorde det godt nok. Men ikke fantastisk i min optik. Han er den sidste jeg bare stiller mig (FANTASTISK) tilfreds over, fordi han scorer 5 mål mod et eller andet middelmådigt katalansk hold.

Jeg er noget nært den største CR7 fanboy, men min karaktergivning tager udgangspunkt i en bred palet af parametre, der er lige så omskiftelige som det danske sommervejr. Antal mål er ikke det eneste.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, JimmyBroe, Raul7-2880

10 år 10 måneder siden #21 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Truppen mod Espanyol

Zyconith skrev: Han gjorde det godt nok. Men ikke fantastisk i min optik. Han er den sidste jeg bare stiller mig (FANTASTISK) tilfreds over, fordi han scorer 5 mål mod et eller andet middelmådigt katalansk hold.

Come on...

Fik Espanyol Ronaldo til at se godt ud, eller fik Ronaldo Espanyol til at se skidt ud? Jeg ved godt hvilken jeg ville vælge, nemlig den af de to, som ikke betyder at jeg i en tidlig alder begynder at gro grå hår.

I virkeligheden findes svaret jo nok et sted i mellem, derfor har jeg altid haft det svært med argumentet som lyder "det var jo på en billig baggrund", det er altså bare ikke et særligt balanceret argument. Hvis Ronaldo laver fem mål mod Espanyol, så skal han have topkarakter, ligeså vel som han skal have, hvis målene var sat ind mod Bayern. Hvis jeg går til eksamen, og laver den perfekte præstation, en præstation kun de færreste kan lave lignende, så skal jeg have topkarakter, og det ligegyldigt hvad jeg trak.

Spillere som Ronaldo, absolut verdensklassespillere, gør klubber som Espanyol middelmådig. Ronaldos mål og status er Ronaldos fortjeneste.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved FranciscoISCO.

10 år 10 måneder siden #22 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen mod Espanyol
Selvfølgelig influerer modstanderen karakteren. Han scorede tre mål i kampen mod Sevilla, hvor han helt alene holdt os inde i kampen med kyniske afslutninger - der synes jeg et 5-tal er selvskrevet, selvom han ikke spiller en særlig god kamp. I dag scorer han en del 'ligegyldige mål', men spiller ikke specielt - og derfor får han naturligvis ikke ligeså meget credit i dag for fem mål mod Espanyol, når de falder mod et skandaløst forsvar og til 5 og 6-0.

Og når vi er ved det: Jeg skal ikke tage noget fra vores sejr, og jeg skal ikke tage noget fra Ronaldo, men hvad i alverden skete der lige for Espanyols forsvarsspil i dag? Det var da decideret pinligt. Det mindede mig lidt om den 8-0 (tror jeg det var) sejr til Barcelona mod Levante i første runde for et par år siden. Til sidst i kampen virkede det til, at Espanyol spillerne slet ikke gad mere.

Specielt ved Ronaldos sidste mål er opdækningen jo blasfemisk dårlig. Både forsvaren, der lader sig afdrible af Lucas V., men så sandelig også højrebacken, der slet ikke følger med Ronaldo. Altså lige på det punkt - og jeg er normal klart fortaler for LL > PL - der er det godt nok ikke den bedste reklame for vores liga :-)
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sebberg.

10 år 10 måneder siden #23 af El Nacho
Besvaret af El Nacho på emne Truppen mod Espanyol
@Jimmy (og andre), jeg kan klart anbefale Bet365 TV! De har udemærkede streams til næsten alle Reals kampe, endda med kompetente engelske kommentatoter ;-) Og så er det endda lovligt :p
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #24 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Truppen mod Espanyol
Til de af jer, som ikke ved det - så er Cristiano Ronaldo nu den mest scorende Real Madrid spiller i La Liga sammenhæng. Han er på 230 mål i 203 liga kampe, mens Raul har scoret 228 ligamål fordelt på 550 kampe.

Leveret af Kunena Forum