Cristiano Ronaldo er mest scorende Real Madrid-spiller i La Liga-sammenhæng

10 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo blev i weekenden den mest scorende Real Madrid-spiller i liga-sammenhæng, da han lavede 5 mål i kampen mod Espanyol.

Dermed nåede portugiseren op på 230 mål, hvilket er to mere end Raúl, som havde rekorden.

Cristiano Ronaldo er nu på 4. pladsen blandt samtlige spillere gennem historien i La Liga og overgåes kun af Hugo Sánchez (som nåede 234 mål i Atlético Madrid, Real Madrid og Rayo Vallecano), Telmo Zarra (251) og Lionel Messi (285).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af SR4
55 mål op til Messi.. Det når han på 11 kampe ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, ElMadrid, Cristiano Ronaldo

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #3 af Inspektøren
En meget flot og imponerende statistik. Meeen, når man så kigger på, hvor mange gange han har vundet La Liga, så falder det hele lidt til jorden. Det er jo trods alt den titel der er den vigtigste i La Liga sammenhæng og ikke hvor mange mål man har scoret i ligaen.

Men stadig en meget bemærkelsesværdig bedrift.

10 år 10 måneder siden #4 af R7CR7GB11

Inspektøren skrev: En meget flot og imponerende statistik. Meeen, når man så kigger på, hvor mange gange han har vundet La Liga, så falder det hele lidt til jorden. Det er jo trods alt den titel der er den vigtigste i La Liga sammenhæng og ikke hvor mange mål man har scoret i ligaen.

Men stadig en meget bemærkelsesværdig bedrift.

Jeg forstaar ikke trangen til at laegge en daemper paa en personlig bedrift med henvisnig til noget, der kraever en holdinsats mere end noget andet.
Men maa desvaerre bare erkende at Barca har vaeret svaere at pille ved i den tid Cristiano har vaeret hos os.
Derudover har vi paa uheldig / ukloegtig vis smidt 2 mesterskaber vaek de sidste aar, uden at jeg paa nogen maade mener at Cristiano kan bebrejdes for det.

10 år 10 måneder siden #5 af Kassow-Rossing
Jeg tilslutter mig Ronaldo7CristianoRonaldo7GarethBale11

Personlige bedrifter hænger naturligvis sammen med titler men ikke i så stor en grad, at man kan se ned på dem alene af den årsag. Havde Ronaldo spillet for Rayo Vallecano, havde han stadig være lige så utrolig men vundet færre titler.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum