Truppen mod Shakhtar Donetsk
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Rafa Benítez har i dag udtaget truppen til morgendagens CL-kamp mod Shakhtar Donetsk.
Her er Sergio Ramos med efter at have været meldt tvivlsom, fordi han trænede for sig selv efter Espanyol-kampen. Også Denis Cheryshev har fundet vej til den 19 mand store trup.
Til gengæld er Lucas Vázquez og Arbeloa ikke udtaget til kampen.
Truppen mod Shakhtar Donetsk:
Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.
Forsvar: Carvajal, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Marcelo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Isco, Bale, Cherychev.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Benz
Ronaldo Bale Isco
Modric Kroos
Marcello Ramos Varane Carvajal
Navas
evt. Med Cherychev, Kovacic og Casemiro indskiftninger tidligt hvis alt går vel?
ellers starter Jesé måske på højre kanten istedet for Isco?
Doc.juego skrev: Mon ikke vi ser:
Benz
Ronaldo Bale Isco
Modric Kroos
Navas
evt. Med Cherychev, Kovacic og Casemiro indskiftninger tidligt hvis alt går vel?
Det er hvert fald en skarp opstilling, selv om jeg godt kunne tænke mig Jesé på højrekanten for at se, hvordan niveauet er.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Doc.juego skrev: Mon ikke vi ser:
Benz
Ronaldo Bale Isco
Modric Kroos
Navas
Det er hvert fald en skarp opstilling, selv om jeg godt kunne tænke mig Jesé på højrekanten for at se, hvordan niveauet er.
Tror bare at vi skal vænne os til at Jesé er bedst på Ronaldos postion, så klart at han har det svært. Han fik jo hans gennembrud mens Ronaldo var skadet.
Og mon ikke det er Modrics tur til en pause? En udskiftning i pausen ville være passende.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Truppen ser stærk ud. Jeg tror vi igen kan forvente en stærk CHL sæson!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Nøj hvor jeg savner James og de Gea i truppen! :) Havde forberedt mig på en sæson med de to skulle være blandt vores fem bedste.
Hvordan kan man savne en mand, som aldrig har været en del af truppen? :-D
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Kassow-Rossing skrev: Nøj hvor jeg savner James og de Gea i truppen! :) Havde forberedt mig på en sæson med de to skulle være blandt vores fem bedste.
Hvordan kan man savne en mand, som aldrig har været en del af truppen? :-D
Jeg kan heller ikke finde ud af, om det indlæg var sarkastisk eller hvordan pokker det skal tolkes.
Hjælp os lidt her, Kassow :-D
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Der var også en gruppe, som jeg ikke var blandt, der med statsgaranti skrev RM startopstillinger for vores kommende sæson op her på forum, hvor Gea stod på listen.
James var ikke en joke. Jeg tror, ligesom de fleste andre, at han bliver vanvittig god i denne sæson. Sjældent har jeg kritiseret Perez så meget for et køb i forhold til hvor meget jeg tog fejl. Jeg var stor fan af ham inden vi købte ham, men jeg troede ikke han ville gøre det så godt, som han har gjort i et år i klubben.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- JJ-86
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Det var naturligvis en joke ;) Det var også en henvisning til alle os, der var 100 % sikker på at han ville være i truppen efter 1. september 2015. Dem var jeg blandt.
Der var også en gruppe, som jeg ikke var blandt, der med statsgaranti skrev RM startopstillinger for vores kommende sæson op her på forum, hvor Gea stod på listen.
James var ikke en joke. Jeg tror, ligesom de fleste andre, at han bliver vanvittig god i denne sæson. Sjældent har jeg kritiseret Perez så meget for et køb i forhold til hvor meget jeg tog fejl. Jeg var stor fan af ham inden vi købte ham, men jeg troede ikke han ville gøre det så godt, som han har gjort i et år i klubben.
Jeg havde nu glædet mig til at bruge De Gea i fifa16 på Real Madrids hold. Han er jo top-rated der :D Nå det var vist lige et sidespor :P
On-topic:
Jeg håber at vi i aften kommer foran tidligt, så vi kan skifte ud ved halvlegen og derved spare og give noget spilletid til bl.a. Jese og Cherychev. Men nu må vi se og vi må ikke tage alt for givet og stadig respektere modstanderen, selvom vi er på hjemmebane og modstanderen hedder Shakhtar Donetsk.
Men jeg glæder mig til at se kampen og forhåbentlig en masse mål! :D