Historisk rekord af Real Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Rafa Benítez´ tropper satte en bemærkelsesværdig rekord i gårsdagens opgør mod Shakhtar Donetsk.
Det var nemlig 4. kamp i træk at man holdt modstanderen fra at score og sådan har man aldrig før i klubbens 113-årige historie prøvet at indlede en sæson.
To gange før har man været tæt på, men i sæsonerne 1957/58 og 1989/90 indkasserede man mål i fjerde spillerunde.
I den kommende weekend kan rekorden udbygges, når Granada kommer på besøg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JJ-86
- Gæst
-
www.bold.dk/nyt/sergio-ramos-ude-med-skulderskade
Nu må vi se hvad status er for Bale og Varane. Men en gylden mulighed for Nacho i denne weekend mod en overkommenlig modstander på hjemmebane.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
JJ-86 skrev: Ramos har revet skulderen af led, og forventes ude i en uge. Dermed sagt, at han højst sandsynligt er ude til weekendens kamp mod Granada.
Nu må vi se hvad status er for Bale og Varane. Men en gylden mulighed for Nacho i denne weekend mod en overkommenlig modstander på hjemmebane.
Ja sådan går det når man i to omgange prøver på at lave spring-gymnastik.
Florentino Pérez
- JJ-86
- Gæst
-
Sahinovic skrev:
JJ-86 skrev: Ramos har revet skulderen af led, og forventes ude i en uge. Dermed sagt, at han højst sandsynligt er ude til weekendens kamp mod Granada.
Ja sådan går det når man i to omgange prøver på at lave spring-gymnastik.
Jeg ved ikke lige hvordan min indlæg er røget ind i dette forum. Men jeg skrev nu indlægget til artiklen "[15/9 23:03] Referat: Skadernes aften ". Det må Administrator vide.
Jeg håber dog vi får en status på Bales skade, herunder hvor lang tid han er ude, hvis det er alvorligt. Nogle som har hørt noget siden sidst og artiklen i går?