Billet-hysteri i Malmø

10 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Der har udspillet sig nærmest hysteriske scener i kampen for at få billet til kampen mellem Malmø og Real Madrid på onsdag på Swedbank Stadion, som har kapacitet til 21.000 tilskuere. Af dem har Malmø 11.400 medlemmer, samt 6.000 fans i MMF Support, som har forkøbsret til billet, mens Real Madrid har fået tildelt 1000 billetter, hvoraf en del går til Real Madrids svenske fanklub og til Madridista.dk, hvilket betyder at vi desværre kommer til at snyde jer for referat umiddelbart efter kampen..

Manglen på billetter har skabt lange køer og sortbørs-hajerne har kronede dage og på hjemmesider er der registreret priser mellem 390 € og 2040 €.

Max Wyman fra Sydsvenskan siger om hysteriet:

- Der er et hysteri i byen for at se Cristiano og Ibrahimovic. Stadion er ikke stort nok til dem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Billet-hysteri i Malmø
En del af billetterne går til madridista.dk?? Så hvad betyder det helt præcist? Udbydes de her på siden eller foran stadion eller hvordan? :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 10 måneder siden #3 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Billet-hysteri i Malmø
Lov aldrig katten mælk ;)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

10 år 10 måneder siden #4 af Bimse
Besvaret af Bimse på emne Billet-hysteri i Malmø
Istedet for at betale i dyre domme for en billet, så rejs en tur til Madrid istedet for, og se en kamp, og nyd byen. Det kan efterhånden gøres for en billig penge, når man planlægger selv :)

10 år 10 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Bimse skrev: Istedet for at betale i dyre domme for en billet, så rejs en tur til Madrid istedet for, og se en kamp, og nyd byen. Det kan efterhånden gøres for en billig penge, når man planlægger selv :)

Jeg må indrømme, at jeg ikke fatter priser som 2000 € for sådan en billet.........Der kan eddermame laves en tur til Madrid for de penge.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

10 år 10 måneder siden #6 af ChrillRM14
skriver praktisk tal dette, idet jeg er kommet ind ad døren til min lejlighed efter, at jeg har været tre dage i Madrid, hvor jeg da også liiiige var inde på tredje etage af Bernabeu kl 18.15 lørdag aften ;) og det er da en dejlig by og et dejligt stadion - verdens bedste skulle jeg mene!

Nu er jeg måske et luksusdyr, men så billigt synes jeg nu heller ikke, at jeg slap for sådan en tur i forhold til, hvad jeg kunne håbe at bruge på en onsdag aften i Malmø :p

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved ChrillRM14.

10 år 10 måneder siden #7 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Billet-hysteri i Malmø

ChrillRM14 skrev: skriver praktisk tal dette, idet jeg er kommet ind ad døren til min lejlighed efter, at jeg har været tre dage i Madrid, hvor jeg da også liiiige var inde på tredje etage af Bernabeu kl 18.15 lørdag aften ;) og det er da en dejlig by og et dejligt stadion - verdens bedste skulle jeg mene!

Nu er jeg måske et luksusdyr, men så billigt synes jeg nu heller ikke, at jeg slap for sådan en tur i forhold til, hvad jeg kunne håbe at bruge på en onsdag aften i Malmø :p

Du må være et luksusdyr...

Jeg har generelt det princip, at jeg kun køber officielle billetter. De der private salg (som mod Malmö) ender tit op på uhørte priser. Så vil jeg hellere se den hjemme, hvor jeg altid kan slå lyden fra Carsten Werge og tænde for min Cadena Ser radio-app.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

10 år 10 måneder siden #8 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Billet-hysteri i Malmø
Nysgerrighed: hvor meget kostede det alt i alt?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 10 måneder siden #9 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Billet-hysteri i Malmø
Hej Dario.

De gange jeg har været i Madrid for at se fodbold har det altså været en del under de 2000 EURO..

Jeg har f.eks. fået fly for ca 800 dkk og hotel for måske 2000 DKK for 2 dage med en ven eller to og så har fodbold billetten kostet tror det var 135 EURO og det var altså for en Clasico i copaen ( det samme med super copa også )

så for 1000 EURO kan du ihvertfald få en RIGTIG god tur ;)

RAUL!!!!

10 år 10 måneder siden #10 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Billet-hysteri i Malmø
Jeg har selv været der mange gange - sjette tur kommer til foråret - jeg undrede mig mere over, at førnævnte bruger oplevede turen som dyr. :0)

Jeg bruger minimum 5000, når jeg er afsted selv. Tager altid tre nætter dernede, fly koster mig lidt mere, da jeg bor tættest på BLL og så sparer jeg aldrig på fodboldbilletterne. Sidst gav jeg 235 Euro for VIP-treatment, det var nydeligt ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 10 måneder siden #11 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Billet-hysteri i Malmø
JA præsis kan hellere ikke forstå folk går fuldstændig amok :D

Jeg vil til en hver tid hellere til Bernabeu :-)

Det samme skete sidst da Real gæstede København - var dog inde at se den da jeg fik billetterne gratis, men ville aldrig betale mere end en standard billet burde koste - måske lidt mere men bestemt ik 2000 EURO ;)

Men tillykke til dem der skal ind og se dem alligevel heh

RAUL!!!!

10 år 10 måneder siden #12 af ChrillRM14

DarioGomez skrev: Jeg har selv været der mange gange - sjette tur kommer til foråret - jeg undrede mig mere over, at førnævnte bruger oplevede turen som dyr. :0)

Jeg bruger minimum 5000, når jeg er afsted selv. Tager altid tre nætter dernede, fly koster mig lidt mere, da jeg bor tættest på BLL og så sparer jeg aldrig på fodboldbilletterne. Sidst gav jeg 235 Euro for VIP-treatment, det var nydeligt ;0)

Jeg mente egentlig bare, at det da var dyrere at tage til Madrid for at se holdet spillet på Bernabeu, end det var at tage til CHL-kamp mod Malmø i Malmø :)
Tror priserne er lidt relativt i forhold til, hvem du spørger. Jeg synes ikke, at 5000 kroner for en tur til fodboldtur til Madrid er billigt, dog heller ikke dyrt, men der er jo forskellige niveauer af prioriteringer, når man skal afsted. Er man tilfreds med en kategori 3-billet, et to-stjernet hotel og en en flybillet med Ryan-air bliver det jo selvfølgelig billigere - og intet galt i det! :)

Og bare så det ikke blev misforstået: at en kamp på Bernabeu er da selvfølgelig aller-allerførste prioritet

Edit: jeg gav nok lige omkring 4500 for hele turen, men når man er en "fattig" studerende, så skulle der da lige graves lidt i pengepungen ;)

Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum