Update på skades-situationen

9 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid kunne sætte en spiller mere på skadeslisten efter kampen mod Málaga, hvor Jesé måtte bæres fra banen på en båre.

Dermed er der nu seks spillere på listen og Madridista.dk bringer her et lille overblik over deres skader og hvornår de ventes tilbage:

Danilo:

- Muskelskade, som han pådrog sig i landskamp den 9. september. Er endnu ikke begyndt at træne med de øvrige spillere og er ikke i stand til at spille El Derbi.

Sergio Ramos:

- Skulderskade, som han pådrog sig mod Shakhtar Donetsk. Han forventes at spille igen mod Malmø.

James:

- Muskelskade, som han pådrog sig i landskamp den 8. september. Han begynder at træne med truppen i denne uge og forventes klar til El Derbi.

Pepe:

- Muskelskade, som han pådrog sig i kampen mod Ath. Bilbao. Pausen forventes at blive på 14 dage og han er dermed ikke med i El Derbi.

Gareth Bale:

- Muskelskade, som han pådrog sig mod Shakhtar Donetsk. Det efterfølgende lægetjek viste ikke noget alvorligt, og han kan i princippet blive klar til El Derbi.

Jesé:

- Muskelskade, som han pådrog sig mod Málaga. Skaden gør ham særdeles tvivlsom til El Derbi.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2 af raul7=kongen
Er jeg den eneste som synes, at vi er ramt af ualmindeligt mange muskelskader. Ikke bare i denne sæson, men generelt i de seneste år.

Lægestaben har adgang til topmoderne faciliteter og mit indtryk er, at de også har yderst avancerede hjælpemidler. Alligevel løber vi år efter år ind i mange skader.

I mine øjne kan det kun skyldes to ting:
1. Staben er for dårlig.
2. Man er for dårlige til at indtænke skadesrisiko i forbindelse med køb.

Nogle som har andre bud på årsagerne?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 2 måneder siden #3 af Siempre Madrid

raul7=kongen skrev: Er jeg den eneste som synes, at vi er ramt af ualmindeligt mange muskelskader. Ikke bare i denne sæson, men generelt i de seneste år.

Lægestaben har adgang til topmoderne faciliteter og mit indtryk er, at de også har yderst avancerede hjælpemidler. Alligevel løber vi år efter år ind i mange skader.

1. Staben er for dårlig.

Jeg hælder klart mere til etteren end til toeren. Der har været megen kritik af lægestaben og jeg er lidt ærgerlig over, at en klub af Real Madrids størrelse ikke har sin egen private lægestab, men konstant skal være i kløerne på Hospital Sanitas-Moraleja.

Hent nu Valter di Salvo tilbage og lad ham opbygge organisationen, så lægestaben arbejder sammen med de folk, som til daglig omgås spillerne. Det giver alt andet lige Rafa Benítez og spillerne de bedste vilkår.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL, ElMadrid, Pelle

9 år 2 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Update på skades-situationen

Siempre Madrid skrev:

raul7=kongen skrev: Er jeg den eneste som synes, at vi er ramt af ualmindeligt mange muskelskader. Ikke bare i denne sæson, men generelt i de seneste år.

1. Staben er for dårlig.

Jeg hælder klart mere til etteren end til toeren. Der har været megen kritik af lægestaben og jeg er lidt ærgerlig over, at en klub af Real Madrids størrelse ikke har sin egen private lægestab, men konstant skal være i kløerne på Hospital Sanitas-Moraleja.

Hent nu Valter di Salvo tilbage og lad ham opbygge organisationen, så lægestaben arbejder sammen med de folk, som til daglig omgås spillerne. Det giver alt andet lige Rafa Benítez og spillerne de bedste vilkår.

Måske siger jeg noget dumt, men er det ikke det der kaldes politik? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 2 måneder siden #5 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Update på skades-situationen
Politik eller ej. Perez må da snart indse, at vores mange skader er en forbandet stor hæmsko, som både ødelægger rytmen og gør spillerne trætte, inden sæsonen er overstået. Hvorfor tager man ikke sine forholdsregler og får styr på det her?

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #6 af El Madridista
Hvad med en skade-counter på forsiden? Fx hvis Bale ryger ud i en måned, så sætter i en tæller på, der automatisk tæller ned. Ikke super detaljeret, bare ca. antal dage. En lille, simpel boks, eventuelt også hvilken skade de har.

Edit:
Eller endnu bedre, og nemmere: Blot en dato for forventet tilbagevenden.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved El Madridista.

9 år 2 måneder siden #7 af M_linding

El Madridista skrev: Hvad med en skade-counter på forsiden? Fx hvis Bale ryger ud i en måned, så sætter i en tæller på, der automatisk tæller ned. Ikke super detaljeret, bare ca. antal dage. En lille, simpel boks, eventuelt også hvilken skade de har.

Jeg er vild med idéen:)

Det skal lige understreges, at jeg ikke kunne drømme om, at lægge pres på de folk, som i forvejen laver et fantastisk arbejde..;)
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, El Madridista, Fondo_Sur

9 år 2 måneder siden #8 af Kassow-Rossing
Jeg melder mig gerne til noget frivilligt arbejde, hvis sidens admins føler for det.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 2 måneder siden #9 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Update på skades-situationen
Vi har en rygtebørs i transferruderne. Det ville måske ikke være så dumt at have en skadesbørs i løbet af sæsonen. Jeg er sikker på Siempre allerede kigger på muligheden ;-)

9 år 2 måneder siden #10 af Siempre Madrid
Madridista.dk er jeres, så fremragende ideer modtages med kyshånd.

Jeg er sikker på, at Torben kan trylle den frem til os!

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, Damholt

9 år 2 måneder siden #11 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Update på skades-situationen

Siempre Madrid skrev: Madridista.dk er jeres, så fremragende ideer modtages med kyshånd.

Jeg er sikker på, at Torben kan trylle den frem til os!

Med de skader Real konstant løber ind i sæson efter sæson, burde du selv vide det var et must ;)

Leveret af Kunena Forum