Malmø gør banen smallere

10 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Malmø gør alt for at få nogle fordele over på svensk side inden mødet med Real Madrid i morgen.

Således har man gjort banen to meter smallere, samtidig med at man kan se de hidtidige streger af sidelinjen i bestræbelserne på at gøre Real Madrid-spillerne utrygge.

Samtidig råder Malmø FF over de mest medlevende fans i Allsvenskan og den svenske klub har på sin hjemmeside lagt alle klubbens slagsange ud, således at enhver svensk fan lige kan smutte forbi og lære dem uden ad.

Træner Aage Hareide betragter et uafgjort resultat som en gevinst mod mægtige Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Malmø gør banen smallere
Det undre mig faktisk at det er "lovligt" at ændre banen mindre, kun for at drille de store. En ting er hvis banen i første omgang er lille, så er det af gode grund okay. Men syns da der bør strammes lidt op på den regel.

Jeg er her stadig XOXO

10 år 10 måneder siden #3 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Malmø gør banen smallere

JimmyBroe skrev: Det undre mig faktisk at det er "lovligt" at ændre banen mindre, kun for at drille de store. En ting er hvis banen i første omgang er lille, så er det af gode grund okay. Men syns da der bør strammes lidt op på den regel.

Der er jo en grænse for hvor lille banen må være og så kan de små forståeligt nok udnytte den regel. Og det er altså uagtet stadium's størrelse. Men ja ved ikke hvor lille "lille" er, men tror nok det er tænkt igennem. Ellers skal kravene i hvertfald revideres :)

10 år 10 måneder siden #4 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Malmø gør banen smallere
Skønt! Det må betyde færre ligegyldige indlæg. Tak, Malmø!

10 år 10 måneder siden #5 af raul7=kongen

SR4 skrev:

JimmyBroe skrev: Det undre mig faktisk at det er "lovligt" at ændre banen mindre, kun for at drille de store. En ting er hvis banen i første omgang er lille, så er det af gode grund okay. Men syns da der bør strammes lidt op på den regel.

Der er jo en grænse for hvor lille banen må være og så kan de små forståeligt nok udnytte den regel. Og det er altså uagtet stadium's størrelse. Men ja ved ikke hvor lille "lille" er, men tror nok det er tænkt igennem. Ellers skal kravene i hvertfald revideres :)

Præcis.

Det kan dog undre, at man ikke skal fjerne de gamle streger. De burde selvfølgelig fjernes!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

10 år 10 måneder siden #6 af Siempre Madrid

raul7=kongen skrev:

SR4 skrev:

Præcis.

Det kan dog undre, at man ikke skal fjerne de gamle streger. De burde selvfølgelig fjernes!

Vi er chanceløse, hvis de også undlader at slå græsset og vande det ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7 af Storken
Besvaret af Storken på emne Malmø gør banen smallere

Siempre Madrid skrev:

raul7=kongen skrev:

SR4 skrev:

Præcis.

Vi er chanceløse, hvis de også undlader at slå græsset og vande det ;-)

Det er der faktisk regler om i UEFA-regi, da man ikke ønsker klubberne ødelægger kampene med kartoffelmarker.

10 år 10 måneder siden #8 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Malmø gør banen smallere
Selvfølgelig vander man da banerne lige inden en Champions League kamp (-; eller nej vent, det gør José Mourinho jo ikke.

Ikke andet end fryd at se ham tabe til Iker Casillas, dog har jeg lagt mærke til at han har fået en tendens til at analysere samtlige mål der bliver scoret Chelsea, ved at kalde dem latterlige, heldige bla bla bla bla.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

10 år 10 måneder siden #9 af Raul-Madrid
dog har jeg lagt mærke til at du har fået en tendens til at analysere samtlige mål der bliver scoret af Real Madrid, ved at kalde dem latterlige, heldige bla bla bla bla.

Ps. håber du stadig fører din statistik om at bevise at real har heldige kendelser med dem konstant ( tilføj lige en masse fra i weekenden tak )

;)

RAUL!!!!
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Raul-Madrid.

10 år 10 måneder siden #10 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Malmø gør banen smallere

Raul-Madrid skrev: dog har jeg lagt mærke til at du har fået en tendens til at analysere samtlige mål der bliver scoret af Real Madrid, ved at kalde dem latterlige, heldige bla bla bla bla.

Ps. håber du stadig fører din statistik om at bevise at real har heldige kendelser med dem konstant ( tilføj lige en masse fra i weekenden tak )

;)

Hvornår har jeg kaldt Real Madrids mål latterlige og heldige? Stop nu med at fyre en masse BS af, det gør ingen nytte.

Med glæde, vi blev snydt for ét offside mål, så der står 2-1 til Real Madrid - i din lille verden betyder det sikkert at Real Madrid er blevet snydt for mere. Tvivlsomme indkast og andre småligheder regner jeg jo selvfølgelig ikke med, bare lige så du ved det (-:

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum