Skadede spillere klar til El Derbi
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Rafa Benítez kan se frem til kærkommen forstærkning til weekendens El Derbi mod Atlético Madrid på Estadio Vicente Calderón.
Colombianske James Rodríguez er nemlig meldt klar til kampen og kan altså bringes i spil, hvis Benítez finder det hensigtsmæssigt.
Også Gareth Bale, Danilo og Sergio Ramos ventes at blive meldt helt klar til opgøret.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Ramos har meldt sig selv klar på Twitter tidligere i dag. Det bliver altså et kærkomment gensyn med de gutter her. Lad os håbe, at de kan gå direkte ind og gøre en forskel istedet for at skulle bruge de første par kampe på det. Vincente Caldéron SKAL overvindes denne gang :-)
Kan ikke være mere enig. Jeg ser det som KAMPEN, der SKAL vindes. Det vil give hele Real Madrid et boost.
Jeg synes virkelig det er utroligt at vi ikke formaar at vinde flere opgoer mod Atletico end vi har gjort paa det seneste.
Ofte har vores spillere set raadvilde ud naar Atletico spillerne begynder at gaa haardt til dem og staar solidt defensivt.
Vi maa simpelthen vaere i stand til at spille os ud af den situation og paa den anden side af bolden vaere gode nok i genpresset til at stresse dem til dumme og farlige boldtab.
Vi har klassen til det, og jeg tror bestemt paa at vi slaar dem denne gang :-)
Ath Madrid var meget uheldige mod benfica så vi kommer ind i en heksekedel og hvis de ikke tager sig sammen og laver arrogance attituden igen så får vi en snitter.
Benitez, eksamen starter nu...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sagen er bare, at vi burde være, hvor vi gerne vil være. Holdet har haft flere sæsoner til at spille sig sammen, og der er meget få nye ansigter i truppen (i forhold til vanlige RM standarder.) Derfor vil jeg tilslutter mig de tre ovenstående: Kampen SKAL vindes, men jeg tvivler desværre :( Benitez, Ronaldo, Navas, James, Ramos og Modric, modbevis mig!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)