Ingen El Derbi på Madridista.dk

10 år 9 måneder siden #13 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev: Hold da op, kunne min sætning virkelig misforstås så meget.

Der var absolut ikke tiltænkt noget som helst fornærmet over at 3+ sender kampen. Tværtimod.

Jeg er ovenud lykkelig over at det endelig vises i fjernsynet. Det vil alle dage være bedre end en hvilken som helst hjemmeside, så det er i den henseende at "fuck Madridista.dk" skal forstås.

Længe leve 3+.

Dit indlæg var på ingen måder misforstået Siempre, det var mere i forhold til en gammel tråd, da i for første gang havde havde annonceret et link til Eversport.

Men lad os endeligt lade mit totalt ligegyldige indlæg ligge! (-;

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #14 af Raul-Madrid
Vi kan vel regne med der sker det samme når det er Real - Barca ;) at de køber rettighederne til den ??? ;)

RAUL!!!!

10 år 9 måneder siden #15 af Pelle
En anden Madrid side melder, at James har fået et tilbagefald og ikke bliver klar til på søndag. Noget nær det værste der kunne ske. Lad os nu for pokker bare få Ramos og Bale klar i det mindste!

EDIT: Og Marca bekræfter - suk!
Så er det fandme nu, IscoDisco!!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Pelle.

10 år 9 måneder siden #16 af Sahinovic

Pelle skrev: En anden Madrid side melder, at James har fået et tilbagefald og ikke bliver klar til på søndag. Noget nær det værste der kunne ske. Lad os nu for pokker bare få Ramos og Bale klar i det mindste!

Men kan vi nu også forvente at de tre kommer tilbage i tip top form, som de var lige inden deres skader? Jeg tror lige de skal have et par kampe før de igen rammer deres gamle form, så jeg ser det ikke som altafgørende at de tre ikke bliver helt 100% klar til kampen.

Florentino Pérez

10 år 9 måneder siden #17 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: En anden Madrid side melder, at James har fået et tilbagefald og ikke bliver klar til på søndag. Noget nær det værste der kunne ske. Lad os nu for pokker bare få Ramos og Bale klar i det mindste!

Men kan vi nu også forvente at de tre kommer tilbage i tip top form, som de var lige inden deres skader? Jeg tror lige de skal have et par kampe før de igen rammer deres gamle form, så jeg ser det ikke som altafgørende at de tre ikke bliver helt 100% klar til kampen.

Så du mener sagtens, vi kan klare os uden de tre? Baseret på de seneste par kampe, så er jeg godt nok ikke enig.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 9 måneder siden #18 af Sebberg
Jeg synes, at man tænker "denne gang tager vi dem", hver gang vi møder Atletico. Det sker bare ikke!

10 år 9 måneder siden #19 af Fondo_Sur

Sebberg skrev: Jeg synes, at man tænker "denne gang tager vi dem", hver gang vi møder Atletico. Det sker bare ikke!

Vi besejrede dem da sidste gang vi mødte dem? :-)

10 år 9 måneder siden #20 af Siempre Madrid

Fondo_Sur skrev:

Sebberg skrev: Jeg synes, at man tænker "denne gang tager vi dem", hver gang vi møder Atletico. Det sker bare ikke!

Jeg kan slet ikke huske, hvornår vi sidst har tabt til dem............men det er måske fordi jeg er en Gammelfar ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 9 måneder siden #21 af Fondo_Sur

Siempre Madrid skrev:

Fondo_Sur skrev:

Jeg kan slet ikke huske, hvornår vi sidst har tabt til dem............men det er måske fordi jeg er en Gammelfar ;-)

Dét kan jeg godt huske!

Det er sku ærgerligt med James. Han var ellers arkitekten bag Chicaritos mål. En tunnel på Godin, så til Ronaldo, så til mexicaneren.

Nå, vi har dog heldigvis flere dyre handler i vores startopstilling i morgen...

10 år 9 måneder siden #22 af Doc.juego

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Så du mener sagtens, vi kan klare os uden de tre? Baseret på de seneste par kampe, så er jeg godt nok ikke enig.

Jeg mere Sahinovic mente at efter en lang skades pause vil Bale og James desværre nok ikke være helt på det samme topniveau som de var på før, og at de nok skal have et par kampe for at komme derop - selv om der er kraftigt brug for dem. Man kan desværre nok ikke forvente de er helt deroppe :( de er jo stadig kun mennesker ;) (ud over CR7 som er en slags fodbold-alien)

Håber virkelig vi klapser dem stort!
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum