Casemiro: Dommeren gjorde det godt

10 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Casemiro spillede en fremragende kamp i går og fremhæves af mange som en af de absolut bedste. Undervejs måtte den brasilianske midtbanemand dog tage en hård stempling fra Correa, som på mærkværdig vis ikke blev udvist for forseelsen.

Om den episode sagde Casemiro efterfølgende:

- Jeg synes, at det bare var en del af spillet. I fodbold ønsker alle at vinde for sit hold. Vi begår alle fejl. Dommeren snød ikke nogen af de to hold. Tillykke til ham, han gjorde det rigtig godt.

Om selve kampen sagde han:

- Vi spillede en god kamp, vi fortjente noget mere, vi var i kontrol, især bagude. Og med uafgjort var de tæt på at slå os. Vi spillede en stor kamp mod en rival, som kæmper med om titlerne, det er svært at spille der. Tillykke til alle, for kampen var god.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #2 af asp3200
Ligner det billede er taget fra FIFA :), ellers er der godt nok en i marketing som skal på retouchering kursus..

10 år 9 måneder siden #3 af M_linding
Hvis han kan blive lidt mere stabil, så er han en type jeg kommer til at holde af:-)

Jeg synes så at dommeren lavede mange fejl, men sådan er det... Nogen der har læst, om Real Madrid forsøger at få slettet Varanes advarsel?

10 år 9 måneder siden #4 af Dios

M_linding skrev: Hvis han kan blive lidt mere stabil, så er han en type jeg kommer til at holde af:-)

Jeg synes så at dommeren lavede mange fejl, men sådan er det... Nogen der har læst, om Real Madrid forsøger at få slettet Varanes advarsel?

Hvorfor kun Varane's advarsel? :) Synes nu mere Casemiro's advarsel var hjernedød. Det skal dog ikke være enten eller, men hvis man ikke appellere og får medhold i de 2 kort, så er det helt galt jo.
Ramos burde godt nok også have fået et rødt, men mindre detalje :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 9 måneder siden #5 af M_linding

Dios skrev:

M_linding skrev: Hvis han kan blive lidt mere stabil, så er han en type jeg kommer til at holde af:-)

Hvorfor kun Varane's advarsel? :) Synes nu mere Casemiro's advarsel var hjernedød. Det skal dog ikke være enten eller, men hvis man ikke appellere og får medhold i de 2 kort, så er det helt galt jo.
Ramos burde godt nok også have fået et rødt, men mindre detalje :)

Dommeren vurderede vel, at det aldrig kan være en oplagt scoringsmulighed, når Tiago skal drible med bolden og afslutte med venstrebenet;-)

Leveret af Kunena Forum