Benzema ude i 3 uger

10 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Der går et par dage inden vi ser Karim Benzema fejre en scoring igen. Franskmanden er ude af spillet i de kommende tre uger.

Da den franske landstræner Didier Deschamps i går fortalte pressen, at Karim Benzemas skade ikke var alvorlig, beviste han at han i hvert fald ikke har nogen lægefaglig viden.

I dag er Benzema blevet undersøgt nærmere for muskelskaden og desværre for Real Madrid må han holde pause i de kommende tre uger, hvilket betyder at han med sikkerhed mister de to La Liga-kampe mod Levante og Celta, ligesom i hvert fald det første CL-opgør mod Paris SG er udelukket og sandsynligvis også returkampen på Estadio Santiago Bernabéu.

Real Madrid kan dog glæde sig over, at Pepe, Danilo og James er ved at være tilbage efter deres skadesperioder, men det er uden tvivl et hårdt slag at måtte undvære topscoreren i Liga BBVA i den kommende tid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #2 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Benzema ude i 3 uger
Ej men for helvede ... det er simpelthen så urimeligt. Det er nok den offensive spiller, jeg mindst vil undvære lige pt! :(

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #3 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Benzema ude i 3 uger
Kunne ikke siges bedre DarioGomez.

Benz har været sensationel denne sæson og har været vores bedste indtil videre (sammen men keylor)

Jeg syntes bare ALTID Real bliver ramt af de FOR******. landsholdssamlinger.

10 år 9 måneder siden #4 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Benzema ude i 3 uger
Det er som om en hver Real spiller denne sæson, som spiller utrolig godt, bliver ramt af en skade. Måske derfor Ronaldo er forsigtig med at præstere? ;)

10 år 9 måneder siden #5 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Benzema ude i 3 uger
Karim Benzema <3

Heldigvis er han stadig Real Madrid spiller og forhåbenligt resten af hans karriere. Har debatteret om hans evner for mange gange herinde, men håber at det står klart for flere herinde, hvilken fejl vi ville begå, hvis vi solgte den mest loyale, bedst tekniske og (fra i år af) en af de mest målfarlige angribere.

• rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #6 af rene
Besvaret af rene på emne Benzema ude i 3 uger

Fondo_Sur skrev: Karim Benzema <3

Heldigvis er han stadig Real Madrid spiller og forhåbenligt resten af hans karriere. Har debatteret om hans evner for mange gange herinde, men håber at det står klart for flere herinde, hvilken fejl vi ville begå, hvis vi solgte den mest loyale, bedst tekniske og (fra i år af) en af de mest målfarlige angribere.

Fandme noget lort at han er blevet skadet, men så må Ronaldo jo bare se og komme i gang med at lave mål, det kan ikke være rigtigt at en klub som Real skal være afhængig af én franskmand.

Men sig mig en ting Fondo Sur, hvad er det der får dig til at tro at Benzema slutter karrieren i Real Madrid, personligt tror jeg kun han holder 3-4 sæsoner igen, selv en mester som Ronaldo får ingengang lov til at slutte i Real, sådan er det bare i vores klub, har man ikke niveauet mere, så det ud.

10 år 9 måneder siden #7 af fz
Besvaret af fz på emne Benzema ude i 3 uger

rene skrev:

Fandme noget lort at han er blevet skadet, men så må Ronaldo jo bare se og komme i gang med at lave mål, det kan ikke være rigtigt at en klub som Real skal være afhængig af én franskmand.

Men sig mig en ting Fondo Sur, hvad er det der får dig til at tro at Benzema slutter karrieren i Real Madrid, personligt tror jeg kun han holder 3-4 sæsoner igen, selv en mester som Ronaldo får ingengang lov til at slutte i Real, sådan er det bare i vores klub, har man ikke niveauet mere, så det ud.

den teori holder ikke helt hvis du spørger mig. Bare kig på vores "kære" arbeloa.
han har ikke været god nok for madrid i mindst 2 år nu. Det blev også et problem i seneste kamp hvor han koster os 2 point.
dog er jeg enig i at så snart spilleren ikke kan mere så skal de væk med det same. ( det svært at sige hvor meget kan være uheld, med hensyn til iker)

10 år 9 måneder siden #8 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Benzema ude i 3 uger

rene skrev:

Det jeg blot stilfærdigt pointerer er, at vi har brug for Benzema så længe som muligt. Jeg har stor tiltro til ham i fremtiden, da jeg ikke tror, at han har toppet endnu. Om han får et stor dyk i niveau, når han bliver 34 og vil hjem til Frankrig for at afslutte karrieren, er hvad der sker. I sådanne situationer kan man faktisk godt argumentere for, at karrieren allerede er afsluttet selvom, man stadig spiller fodbold. Det er svært at påstå om noget så arbitrært, men vil mene, at Xavi, på sin vis, allerede afsluttede sin karriere i sommers, selvom han stadig spiller bold i Qatar. Eller også skal min kommentar om at han skulle slutte karrieren i Madrid blot ses som en hyldest til franskmanden fra en tilhænger som mig. Han er i øvrigt i den grad en person i klubben, som skal have langt større anerkendelse end han umiddelbart får. Det er egenligt også ret ligegyldigt.

10 år 9 måneder siden #9 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Benzema ude i 3 uger
Hah. Modric udskiftet efter 45 minutter med muskulære problemer.

Det skulle ikke være alvorligt

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 9 måneder siden #10 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Benzema ude i 3 uger
Det må fandeme være svært at forebygge muskelskader.... Real Madrid - spillerne får dem jo i flæng.

10 år 9 måneder siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne Benzema ude i 3 uger
Det er jo en slags overbelastning, og det giver jo god mening når spillerne konstant bliver udsat for hårdt fysisk pres og de konstant er i bevægelse. Jeg tror simpelthen ikke på, at de får restitueret nok. Det er jo ikke et problem man kun ser i Real Madrid, selvom vi har været ekstremt uheldige med netop muskelskader de senere år. 50-55 kampe på en sæson plus træning 5-6 gange om ugen er jo også ekstremt, og det er tydeligt, at kroppen ikke kan holde til det.
DEt er godt nok skidt det der sker i øjeblikket :(

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum