Endelig spansk fodbold på TV

10 år 9 måneder siden #13 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Endelig spansk fodbold på TV
Jeg var egentlig ret glad for Viasats ejerskab, da det betød, at jeg med min nedgradering til en TV-grundpakke blot var nødt til at abonnere på en enkelt streamingtjeneste for at se mit hold spille. Nu skal jeg også have DPlay, hvilket virker lidt dyrt, hvis man tager de få potentielle Real-kampe i betragtning (en enkelt Real-kamp er naturligvis altid en hvilken som helst ydelse værd, men er alligevel omstændigt med flere tjenester).

Nå, kan jo være, at jeg er heldig og Viasat planlægger at vise de fleste af Reals kampe på grund af de danske fans, der vil se med, og så må jeg se de resterende kampe andetsteds.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #14 af Chamartin

Damholt skrev: Jeg var egentlig ret glad for Viasats ejerskab, da det betød, at jeg med min nedgradering til en TV-grundpakke blot var nødt til at abonnere på en enkelt streamingtjeneste for at se mit hold spille. Nu skal jeg også have DPlay, hvilket virker lidt dyrt, hvis man tager de få potentielle Real-kampe i betragtning (en enkelt Real-kamp er naturligvis altid en hvilken som helst ydelse værd, men er alligevel omstændigt med flere tjenester).

Nå, kan jo være, at jeg er heldig og Viasat planlægger at vise de fleste af Reals kampe på grund af de danske fans, der vil se med, og så må jeg se de resterende kampe andetsteds.

Jeg mener bestemt, at både Viasat og Discovery må streame ALLE kampe på deres web platform. Så du kan stadigvæk godt nøjes med Viaplay.
Følgende bruger(e) sagde tak: Damholt, Jarlens

10 år 9 måneder siden #15 af mat_hattrick

Chamartin skrev:

Damholt skrev: Jeg var egentlig ret glad for Viasats ejerskab, da det betød, at jeg med min nedgradering til en TV-grundpakke blot var nødt til at abonnere på en enkelt streamingtjeneste for at se mit hold spille. Nu skal jeg også have DPlay, hvilket virker lidt dyrt, hvis man tager de få potentielle Real-kampe i betragtning (en enkelt Real-kamp er naturligvis altid en hvilken som helst ydelse værd, men er alligevel omstændigt med flere tjenester).

Jeg mener bestemt, at både Viasat og Discovery må streame ALLE kampe på deres web platform. Så du kan stadigvæk godt nøjes med Viaplay.

Sådan har jeg også forstået det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Damholt

10 år 9 måneder siden #16 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Endelig spansk fodbold på TV

mat_hattrick skrev:

Chamartin skrev:

Sådan har jeg også forstået det.

Og sådan forstår jeg det også, når jeg nu rent faktisk gider at bruge tid på at læse artikler ordentligt igennem... Det er fredag, og hjernen er åbenbart taget på weekend. Tak for at gøre min ærgrelse mindre (og spare mig de penge, der utvivlsomt var smidt efter DPlay) :-)

Leveret af Kunena Forum