Real Madrids Tourmalet starter nu
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid går en svær måned i møde, hvor man skal igennem sin egen Tourmalet i form af flere svære opgør.
På papiret starter man let ud hjemme mod Levante i den kommende weekend, men herefter følger en uge med to svære udekampe mod Paris SG i Champions League og mod Celta i Liga BBVA, inden man igen har en hjemmekamp mod Las Palmas.
Så følger hjemmekampen mod Paris SG i Champions League, inden man igen skal på et svært udebane-opgør mod Sevilla.
De fire opgør i Liga BBVA skal fungere som optakt til sæsonens første El Clásico, som finder sted efter Sevilla-opgøret og i samme periode har Barcelona tre hjemmekampe mod Rayo Vallecano, Eibar og Villarreal, mens man blot skal på udebane en enkelt gang mod Getafe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Pyha - den næste måned bliver godt nok spændende. Særligt med alle vores skader in mente, så kan jeg godt blive en kende nervøs for, at vi er nogle point efter Barcelona, når vi går ind til El Clásico.
Det er vi nok... Er vi ved nytår á point med Barca, så er jeg tilfreds med holdet.
El Clasico SKAL vindes, ellers så begynder det at knibe med at kunne følge med (måske), selvom vi på det tidspunkt har mange af vores stjerner med, så må vi forvente det samme for Barca.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Endnu en muskelskade!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...