Spillertruppens krig mod Jesús Olmo fortsætter

10 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske Marca er krigen mellem Real Madrids spillertrup og klubbens cheflæge, Jesús Olmo, total.

Sergio Ramos har i sin egenskab af anfører angiveligt spurgt hver enkelt Real Madrid-spiller, om de fortsat har tillid til den udskældte Jesús Olmo og bortset fra et par enkelte spillere, var det en samlet Real Madrid-trup, som nu udtrykker så stor utilfredshed med lægen, at Sergio Ramos vil indkalde José Ángel Sánchez til et møde, hvor man vil bede om, at Olmo ikke længere får adgang til Real Madrids omklædningsrum.

Jesús Olmo fik i sommer fuld opbakning fra Real Madrids ledelse, hvilket gav ham magt til at fyre nogle af de betroede fysioterapeuter mv., som Real Madrid-spillerne gør brug af og samtidig beskylder spillerne ham for at lække fortrolige oplysninger til ledelsen om de ting, der foregår i omklædningsrummet. Spillertruppen mener angiveligt også, at Jesús Olmo spillede en afgørende rolle for fyringen af Carlo Ancelotti, fordi han berettede om sløset forberedelse af kampene.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #2 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Spillertruppens krig mod Jesús Olmo fortsætter
Den afgørende rolle for fyringen af Carlo Ancelotti, var Carlo Ancelotti. Det var ganske ringe, det som blev leveret i den sidste halvdel af sæsonen, og det var bare ikke godt nok.

10 år 9 måneder siden #3 af DarioGomez
Uden at være ret langt nede i materien med det her, så virker det godt nok amatør-agtigt, at vi skal døje med denne her slags problemer.

Vi har reelt set haft alle muligheder for at stable nogle succesfuldt på benene, og så er vi Gud hjælpe mig ved at bremse det qua interne problemer.

Det er fandeme til at blive træt af - få nu fyret Olmo. Få styr på muskelskader og så skal det hele nok gå meget bedre!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Lars1991, andreashn, ElMadrid, Fondo_Sur

10 år 9 måneder siden #4 af FranciscoISCO
Nu er jeg heller ikke selv ligefrem ekspert på det her område, men i hvor høj grad kan man egentlig have styr på muskelskader? Er det ikke bare en del af sporten, når vi er oppe på det her plan? Nuvel, det er naturligvis helt og aldeles ekstraordinære proportioner vi er oppe på lige nu, mht. skader, og derfor er det naturligt at man begynder at stille spørgsmålstegn og selvfølgelig er det lægestaben som står først for skud. Det har da helt sikkert også noget på sig, men jeg er bare lidt i tvivl om, i hvor høj grad man reelt set kan gøre dem til syndebuk.

Det er førsteholdsspillerne skaderne ramler ned over lige nu og at de gør det på samme tidspunkt kan vel ikke være tilfældigt? Er det ikke lige så meget et resultat af, at de fysiske krav der stilles til de her spillere, vel nærmest er unaturligt høje? At gennemføre en sæson, på det her plan, uden at der på et eller andet tidspunkt vil ramle skader ned over truppen er vel efterhånden ligeså unaturligt, som at gennemføre et Tour de France uden doping?

Jeg har i hvert fald lidt på fornemmelsen, at sidste sæsons manglende rotation samt den strenge programlægning, krydret med ekstremt profitorienterede træningsturnér, bærer en mindst lige så stor del af forklaringen på det nuværende skadeshelvede.

Altid Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum