Isco misser landskampe på grund af muskelskade

10 år 8 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Isco kommer ikke med i Spaniens til venskabskampe mod England og Belgien.

Den teknisk dygtige midtbanespiller måtte i dag forlade træningslejren med en muskelskade og han returnerer derfor til Ciudad Real Madrid, hvor han kan begynde sin genoptræning frem mod El Clásico.

Isco mødte op i den spanske landsholdslejr med muskelproblemer og efter at han ikke kunne deltage i den første trænings-session blev han undersøgt af landsholdets læger, som besluttede sig for at sende ham hjem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #2 af SR4
Skal vi ikke bare lave nyheder når en spiller IKKE bliver skadet..
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Jaken, MMM, ElMadrid

10 år 8 måneder siden #3 af Pelle
Skulle man ikke bare snart få udskiftet hele den inkompetente lægestab. Det her er den 14. muskelskade indtil videre i sæsonen. Der er jo tydeligvis noget, der ikke fungerer.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Pelle.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #4 af Raúl 7
Det er forrykt. Jeg skal spare jer for alt for meget Perez-had...men...det er da utroligt som han intet fatter rent sportsligt. Han burde ikke være præsident. Han er rigtig god til økonomi og måtte hjertens gerne være økonomidirektør eller hvad sådan en stilling kan hedde, men fodbold forstår han ikke meget af. Ellers vil han bare skide på det, så længe årsregnskabet viser større overskud hvert år.

En side note: Jeg har ham mistænkt for ikke at signe De Gea fordi så ville det påvirke årsregnskabet negativt, og overskuddet ville ikke været steget, som det ellers har for vane at gøre år for år. Det er på linje med "vi har ikke været på månen" konspirationer, men jeg er efterhånden overbevist om at Perez er komplet skør.

Hvorfor forlænge kontrakten med en lægestab der hverken er vellidt eller skaber gode resultater. Det lugter langt væk af at Perez plejer et forhold til nogen i lægestaben eller hos Sanitas (staves?)

Vi har vundet La Decima og det er da også det eneste Perez kan hænge sin hat på i 2. embedsperiode. 1 (éeeet) mesterskab de seneste 7 sæsoner. Og det er ikke fordi han ikke har prøvet med nok forskellige trænere eller spillere.

At han har gjort det sværere for nye præsidentkandidater at stille op, siger også bare alt om hans magtliderlighed. Han kører jo klubben som et diktatur.

Nå, jeg lægger sølvpapirshatten igen :)

10 år 8 måneder siden #5 af MMM

Raúl 7 skrev: Det er forrykt. Jeg skal spare jer for alt for meget Perez-had...men...det er da utroligt som han intet fatter rent sportsligt. Han burde ikke være præsident. Han er rigtig god til økonomi og måtte hjertens gerne være økonomidirektør eller hvad sådan en stilling kan hedde, men fodbold forstår han ikke meget af. Ellers vil han bare skide på det, så længe årsregnskabet viser større overskud hvert år.

En side note: Jeg har ham mistænkt for ikke at signe De Gea fordi så ville det påvirke årsregnskabet negativt, og overskuddet ville ikke været steget, som det ellers har for vane at gøre år for år. Det er på linje med "vi har ikke været på månen" konspirationer, men jeg er efterhånden overbevist om at Perez er komplet skør.

Hvorfor forlænge kontrakten med en lægestab der hverken er vellidt eller skaber gode resultater. Det lugter langt væk af at Perez plejer et forhold til nogen i lægestaben eller hos Sanitas (staves?)

Vi har vundet La Decima og det er da også det eneste Perez kan hænge sin hat på i 2. embedsperiode. 1 (éeeet) mesterskab de seneste 7 sæsoner. Og det er ikke fordi han ikke har prøvet med nok forskellige trænere eller spillere.

At han har gjort det sværere for nye præsidentkandidater at stille op, siger også bare alt om hans magtliderlighed. Han kører jo klubben som et diktatur.

Nå, jeg lægger sølvpapirshatten igen :)

Sanitas har ikke meget med behandlingen af spillerne at gøre, det ansvar ligger hos klubbens øverste læge, Dr. Olmo. Dr. Olmo er svigersøn til Jeronimo Farre, Perez personlige ven og kardiolog, der naturligvis også sidder i klubbens bestyrelse. Olmo blev bragt ind for to år siden og har siden fået det meste af klubbens medicinske stab fyret og erstattet med hans egne folk (inkl. den berømte fys der viste sig ikke at være fys og pænt måtte opsiges igen) og lagt sig ud med spillerene i en sådan grad at Ramos efter Sevilla kampen udtalte til spansk tv, at det er en trist realitet at truppen ikke har nogen tillid til den medicinske stab pt.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7

Leveret af Kunena Forum