Ancelotti: Jeg havde problemer med nogle spillere i Real Madrid

10 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti er blevet interviewet til engelske Daily Mail og her erkender han, at han havde problemer med nogle spillere i Real Madrid.

Madridista.dk bringer interviewet her:

Nogen problemer i Real Madrid?

- Jeg er en rolig mand, som aldrig bruger pisken. Jeg havde problemer med nogle spillere. Nogle sagde til Paul Clement (assistent-træneren, red.), at han skulle holde kæft. Jeg fortalte dem, at de ikke kom til at spille mere og at de skulle bede klubben om at blive solgt.

Et hårdt farvel:

- At blive fyret er en del af arbejdet som træner, men jeg følte mig meget skuffet. Mere end i Chelsea. I Real Madrid var jeg rigtig glad, fordi jeg havde en fantastisk relation med spillerne: Cristiano, Casillas, Modric, Bale....For Bale var det lidt sværere, fordi jeg var vant til at snakke spansk med dem.

Presset:

- At arbejde i Real Madrid var hårdt. Jeg var mere presset end i Milan. Vi vandt 22 kampe i træk og alt var glemt efter 4-0 på Estadio Vicente Calderón.

Barcelona:

- Vi dømmes på resultaterne, men man kan ikke vinde hvert år. Og slet ikke i Spanien, hvor man konkurrerer mod verdens bedste hold, Barcelona, og det tredjebedste, Atlético Madrid.

La Décima:

- Hvis du ikke vinder i Real Madrid, er du fyret. Da jeg ikke vandt CL dette år, kunne de fyre mig, men det vidste jeg, da jeg skrev under med Real Madrid. Jeg kunne have sagt nej, men det er den største klub.

Afslutningen:

- Præsidenten og Generaldirektøren (José Ángel Sánchez, red.) kom for at holde møde med mig i Valdebebas, men der vidste jeg allerede hvad der skulle ske, for de havde ikke planlagt den kommende sæson med mig.

Chelsea og Mourinho:

- Jeg ville ikke have nogen problemer med at vende tilbage, men de fyrer ikke Mourinho. Han er en af de bedste trænere i verden. Jeg har det godt med ham. Da vi vandt La Décima, sendte han mig en hilsen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #2 af Raul7777
Ancelotti har efterfølgende skrevet på twitter, at han aldrig har sagt, at han havde et problem med nogle spillere i Madrid. Der er tale om en hændelse i en anden klub. I samme omgang skriver han også, at han ikke har sagt, at Barcelona er den bedste klub i verden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum