James vil have mere i løn

10 år 8 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har James bedt Real Madrid om en kontrakt-forbedring.

Den colombianske offensiv-stjerne ønsker angiveligt at komme på løn-niveau med spillere som Sergio Ramos og Gareth Bale, som begge får i omegnen af 10 millioner €. James befinder sig i øjeblikket på niveau med spillere som Pepe, Kroos, Varane, Modric og Marcelo, som alle får mellem 4,5 millioner € og 6 millioner €.

Real Madrid betalte før sidste sæson 80 millioner € for James, som har betalt igen med 17 mål i 46 kampe.

Samtidig melder engelske Metro, at Manchester United har forhørt sig hos agent, Jorge Mendes, om muligheden for at hente James til England.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #2 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne James vil have mere i løn
Og isoleret set er James også en lønforhøjelse værd. Jeg bryder mig generelt ikke om, når spillere angiveligt ytrer mere i løn, men James ER fremtiden og dét SKAL Real Madrid investere i. Jeg ved ikke, hvor desperat han er, men det kan eksempelvis finansieres ved at sælge fortiden til sommer....

10 år 8 måneder siden #3 af Siempre Madrid
James har været i Real Madrid i lidt mere end en sæson og han har vundet nul og niks.

Han skal sætte sig ned og være glad for at han er i Real Madrid - og så skal han holde sin kæft.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Raul7-2880, Deucex, FranciscoISCO

10 år 8 måneder siden #4 af raul7=kongen
Hvis han nu koncentrede sig om at være skadesfri i en hel sæson først. Så kunne man snakke om lønnen derefter.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #5 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne James vil have mere i løn
hvis vi sælger ronaldo og køber en reserve til angrebet så kan vi stille med Bale, Isco, Kros, James og benzema på de 5 offensive pladser, så kan vi tale om lønforhøjelse til james
problematiken lige nu er at james spiller bedre end de treder få mere løn for ham

10 år 8 måneder siden #6 af Siempre Madrid

Tobiasillas skrev: hvis vi sælger ronaldo og køber en reserve til angrebet så kan vi stille med Bale, Isco, Kros, James og benzema på de 5 offensive pladser, så kan vi tale om lønforhøjelse til james
problematiken lige nu er at james spiller bedre end de treder få mere løn for ham

Problematikken er, at James har været i klubben i 15 måneder. Så skal man ikke komme og bede om lønforhøjelse.

Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum

• dannyhr123
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #7 af dannyhr123
Besvaret af dannyhr123 på emne James vil have mere i løn
Så hvis du kom ind på en arbejdsplads, og efter et år kan se, at du arbejder dobbelt så meget som dine kollegaer som får mere i løn end dig, og du leverer dobbelt så meget til din arbejdsgiver end førnævnte kollegaer, så mener du ikke at det er i orden at du beder om lønforhøjelse?

Jeg kunne forstå problematikken hvis James havde været i klubben i ganske få måneder, men jeg syns sagtens han kan tillade sig at bede om lønforhøjelse. Han har, syns jeg ihvertfald, præsteret højt over forventningerne da han blev hentet, og har klart fortjent en lønforhøjelse hvis du spørger mig. :)

10 år 8 måneder siden #8 af Raul-Madrid
Hvor på kan du se at James arbejder dobbelt så meget som andre spillere ?

Ronaldo er han jo ikke engang i nærheden af at ramme, han skal klart havde højest løn...

Bale, Kross har da også gjort det OK sidste år - jeg mener det kan godt være Bale var "dårlig" sidste år men han scorede altså alligevel en del kasser plus assists, det vel kun fordi vi havde højre forventninger til ham vi ikke rigtige var tilfredse... Isco har tilgengæld ikke gjort det godt nok der er jeg enig.. Kroos har altså også arbejdet igennem så James skal SELVFØLGELIG ikke have mere i løn - også selvom han er en fantastisk fodboldspiller..

Så snart James har præsteret over 2-3 sæsoner så skal han selvfølgelig belønnes men ikke 1 minut før.

RAUL!!!!

10 år 8 måneder siden #9 af Siempre Madrid

dannyhr123 skrev: Så hvis du kom ind på en arbejdsplads, og efter et år kan se, at du arbejder dobbelt så meget som dine kollegaer som får mere i løn end dig, og du leverer dobbelt så meget til din arbejdsgiver end førnævnte kollegaer, så mener du ikke at det er i orden at du beder om lønforhøjelse?

Jeg kunne forstå problematikken hvis James havde været i klubben i ganske få måneder, men jeg syns sagtens han kan tillade sig at bede om lønforhøjelse. Han har, syns jeg ihvertfald, præsteret højt over forventningerne da han blev hentet, og har klart fortjent en lønforhøjelse hvis du spørger mig. :)

James har været rigtig god, men det var faktisk også forventningen, når man køber en spiller til 80 millioner €. Han er i verdens største klub, hvor der skal leveres på absolut højeste niveau hver eneste dag, så hans hverdag er ikke anderledes end de 22-23 andre mand i truppen.

Han fik en god løn-aftale, da han skrev kontrakt (ellers havde han vel ikke skrevet under) og nu skal der præsteres endnu mere, inden han så meget som kan tillade sig at tænke på mere i løn.

Det andet er blot en fornærmelse.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 8 måneder siden #10 af SR4
Besvaret af SR4 på emne James vil have mere i løn
Når først man får en høj løn, er der ingen vej tilbage. Derfor skal man liige have præsteret over en meget lang periode for at vise man kan stole på han vil være sin løb værd de næste mange år.

10 år 8 måneder siden #11 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne James vil have mere i løn

SR4 skrev: Når først man får en høj løn, er der ingen vej tilbage. Derfor skal man liige have præsteret over en meget lang periode for at vise man kan stole på han vil være sin løb værd de næste mange år.

Lige præcis:)

Man ser aldrig en spiller gå ned i løn, efter en dårlig sæson. Som flere siger, så er sagen meget enkel...

10 år 8 måneder siden #12 af Dios
Besvaret af Dios på emne James vil have mere i løn
Han skal selvfølgelig kun have lønforhøjelse, hvis det er blevet aftalt, eller indskrevet i hans kontrakt, at han med godt spil etc. kan få lønforhøjelse. Ellers er det bare klynk og dårligt forhandlet.

@dannyhr123.

For at svarer på dit spørgsmål, selvom det på ingen måder kan sammenlignes, så er svaret selvfølgelig nej! Er James mere værd end Modric f.eks.? Nej selvfølgelig er han ikke det. James har været fantastisk, men han har endnu ikke været stabil nok over en længere periode. Det skyldes helt klart også hans mange skader, men det kan da aldrig tale for spillerens sag.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum