Bedømmelse af truppen i El Clásico
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (34 brugere)
Hele holdet 1.6
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
James var en af de få spillere, som havde nogenlunde skud forsøg. Han forsøgte. Han blev så også pillet ud for en Isco, som var gennemført dårlig.
Smid træneren på listen, så han kan få et 1-tal. Selv det vil være for højt.
Gribben skrev: Det mest underlige ved bedømmelserne, efter min mening, er, at Varane har fået et gennemsnit på 1,1, hvilket jo så må betyde, at nogen har givet ham over 1 i karakter. Det forstår jeg simpelthen ikke, hvordan man kan gøre. Jeg har i mine 26 år som fan af Real Madrid aldrig set en ringere forsvarspræstation af en spiller i en hvid trøje. Uhyggeligt, og for mig også virkeligt overraskende, at han kan have sådan et bundniveau...
Selvfølgelig helt enig. Det mest skræmmende her er, at der er 5 brugere som har givet Varane karakteren 2. Og 2 brugere som har givet Danilo karakteren 2.
Derudeover så synes jeg du er rigtig sød mod Ronaldo. I mine øjne kan man ikke blive ved med at "rose" en spiller som kommer til chancer, hvis de fleste af dem ikke bliver omsat til mål. Groft sagt, så kunne han jo måske have reddet Real Madrid i kampen, men i stedet vælger han at brænde historiens største chance. Han kan sparke den ind på 14 forskellige måder alligevel vælger han at sparke lige på målmanden i handskehøjde. Det er jo grotesk, hvis man i et interview vil omtale sig selv som værende verdens bedste.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kristian S
- Guld bruger
-
RM har fantastiske spillere, de er ikke årsagen til denne ydmygelse, nej den ligger hos træneren. Var jo tydeligt at se spillerne ikke havde fået nogen god træning, og det syntes jeg man har kunne se lige siden Rafa begyndte at indfører hans "stil".
Der er en god grund til at spillerne er stærkt utilfredse med Benitez.
Kristian S skrev: Don't blame the players, blame the coach... (and the president!)
RM har fantastiske spillere, de er ikke årsagen til denne ydmygelse, nej den ligger hos træneren. Var jo tydeligt at se spillerne ikke havde fået nogen god træning, og det syntes jeg man har kunne se lige siden Rafa begyndte at indfører hans "stil".
Jeg tror faktisk, at det var Benitez taktiske plan, at Varane skulle blive ved med at spille en Barcelona spiller. Det kan da aldrig være Varane's skyld, at han ikke kunne ramme en medspiller? Han har jo trænet ligeså meget med Mathieu på landsholdet end nogen anden Real Madrid spiller. Eller måske blev han af manglende træning forvirret over hvilken klub han spillede for? Ingen ved det, men jeg tror du er på rette spor. Bliv ved med detektiv arbejdet, du har fat i den lange ende er jeg sikker på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raúl 7
- Gæst
-
Dios skrev:
Kristian S skrev: Don't blame the players, blame the coach... (and the president!)
Jeg tror faktisk, at det var Benitez taktiske plan, at Varane skulle blive ved med at spille en Barcelona spiller. Det kan da aldrig være Varane's skyld, at han ikke kunne ramme en medspiller? Han har jo trænet ligeså meget med Mathieu på landsholdet end nogen anden Real Madrid spiller. Eller måske blev han af manglende træning forvirret over hvilken klub han spillede for? Ingen ved det, men jeg tror du er på rette spor. Bliv ved med detektiv arbejdet, du har fat i den lange ende er jeg sikker på.
Hvad var så årsagen til at ingen kunne tæmme en bold i går? Det var jo ikke kun Varane. Jeg siger ikke at alt er Benitez skyld, spillerne må også gerne selv vise noget gejst, men det er da påfaldende så mange der virkede modløse. Hvor Ancelotti formåede at få glæden frem i spillerne, så formår Benitez åbenbart det modsatte.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raúl 7 skrev:
Dios skrev:
Hvad var så årsagen til at ingen kunne tæmme en bold i går? Det var jo ikke kun Varane. Jeg siger ikke at alt er Benitez skyld, spillerne må også gerne selv vise noget gejst, men det er da påfaldende så mange der virkede modløse. Hvor Ancelotti formåede at få glæden frem i spillerne, så formår Benitez åbenbart det modsatte.
Atlético Madrid, anyone. Lad nu være med at gøre italieneren større end han er. Han var 1½ minut fra at være den største nulbon i nyere fodbold-historie. Nu gik det som det gik og det skal han naturligvis anerkendes for, men så skal han dæleme også underkendes for de eklatante fejl, som han begik i begge de to sæsoner, han fik i klubben.
Og så kan det sagtens være, at Benítez trænede spillerne elendigt op til kampen, satte den forkerte taktik og så videre (yeah right!!), men det allermindste man kan forlange, er da en flok spillere, som viser fightervilje i stedet for at lade sig tromle over på hjemmebane.
Luka Modric har jo helt ret, når han siger, at holdet åbenbart ikke har lært noget og har svært ved at stå sammen i modgang.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raúl 7
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Raúl 7 skrev:
Dios skrev:
Atlético Madrid, anyone. Lad nu være med at gøre italieneren større end han er. Han var 1½ minut fra at være den største nulbon i nyere fodbold-historie. Nu gik det som det gik og det skal han naturligvis anerkendes for, men så skal han dæleme også underkendes for de eklatante fejl, som han begik i begge de to sæsoner, han fik i klubben.
Og så kan det sagtens være, at Benítez trænede spillerne elendigt op til kampen, satte den forkerte taktik og så videre (yeah right!!), men det allermindste man kan forlange, er da en flok spillere, som viser fightervilje i stedet for at lade sig tromle over på hjemmebane.
Luka Modric har jo helt ret, når han siger, at holdet åbenbart ikke har lært noget og har svært ved at stå sammen i modgang.
Vi blev tromlet over fordi Modric og Kroos VAR midtbanen. Og så 4 mand på toppen der stod og fiskede. Svært at sige hvis skyld det endegyldigt var/er. Det er vel en kombination.
Men hvad siger det dig og os, at så gode trænere som Mourinho og Ancelotti havde det så forholdsvis svært? Det er vel fordi ledelsen ikke har sammensat en harmonisk trup (læs: bred nok i nogle tilfælde under Ancelotti) og ikke har en klar idé om hvordan vi skal spille.
Raúl 7 skrev: Men hvad siger det dig og os, at så gode trænere som Mourinho og Ancelotti havde det så forholdsvis svært? Det er vel fordi ledelsen ikke har sammensat en harmonisk trup (læs: bred nok i nogle tilfælde under Ancelotti) og ikke har en klar idé om hvordan vi skal spille.
Eftersom Ancelotti alligevel kun begyndte at skifte efter det 80. minut, så ville syv verdensstjerner på bænken hverken gøre fra eller til. Der var jo ikke samme problem under Mourinho, som rask væk skiftede 3 spillere i pausen.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!