Barcelona indberetter Manuel Sanchís
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
FC Barcelona er en kendt institution, når det kommer til domstole og sager i eksempelvis antivold-kommissionen og her er det oftest som anklaget part.
Nu vil Cataloniens største klub prøve som anklager af andre og derfor har de indberettet de to tidligere professionelle spillere, Real Madrids Manuel Sanchís og Betis´ Poli Rincón, til antivold-kommissionen for deres udtalelser under transmissionen af El Clásico.
Her fungerede de begge som kommentatorer for Cadena Cope og kom til at begå den utilgivelige brøde at retfærdiggøre Iscos nedsparkning af Neymar, som korrekt førte til udvisning af spanieren. De to kommentatorer sagde følgende:
Manuel Sanchís: Neymar går for vidt, det fører til for lidt.
Poli Rincón: Hvis jeg havde været der, havde jeg også sparket ham, jeg havde helt sikkert sparket ham.
Sådanne udtalelser opfordrer ifølge anklagen fra Barcelona til vold og derfor skal sagen nu behandles af antivold-kommissionen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så Dios. Det her kan vi vist alligevel blive enige om, at det er sjovt :-D
For min skyld må han gerne være viklet ind i bobleplast, når han sparker Neymar ned ;-)
Som enhver anden objektiv person kan jeg kun bifalde lige netop denne udtalelse.
BBB skrev: "Poli Rincón: Hvis jeg havde været der, havde jeg også sparket ham, jeg havde helt sikkert sparket ham."
For min skyld må han gerne være viklet ind i bobleplast, når han sparker Neymar ned ;-)
Skær det ud for mig. Jeg forstår ikke din humor? :D
Men jeg kan forstå på dig, at den med bobleplast ramte det rigtige sted haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
BBB skrev: "Poli Rincón: Hvis jeg havde været der, havde jeg også sparket ham, jeg havde helt sikkert sparket ham."
Normalt følger jeg jo ikke ghettoreglerne som dig. Så hvis vi slår halv skade, og Rincón (iført bobleplast) sparker Neymar ned, så kan vi vist begge have en fest! ;-)
BBB skrev:
Dios skrev:
Normalt følger jeg jo ikke ghettoreglerne som dig. Så hvis vi slår halv skade, og Rincón (iført bobleplast) sparker Neymar ned, så kan vi vist begge have en fest! ;-)
Amen altså. Du er jo håbløs :D
Jeg holder nu stadig på, at det er dig der skal iføre dig den bobleplast beklædning for ikke at komme til skade her i livet :D
I øvrigt er det virkelig upassende, at have holdninger som disse 2 tosser, og jeg forstår udmærket hvis der kommer en reel sag imod dem. Derimod skal Valbuena nok hellere takke Benzema for at sætte ham på verdenskortet end at køre hater-stilen på ham. Før var der ingen som kendte ham, og nu kender alle ham. Giv da Benzema nogle props!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.