Florentino Pérez afviser Marca-historie

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Florentino Pérez holder netop nu pressemøde, hvor han afviser Marcas historie.

Han siger blandt andet:

- Normalt kommenterer jeg ikke på pressehistorier, men dette er så alvorligt at jeg gør en undtagelse.

- Det er fuldstændig forkert, at min frokost med anførerne medførte nogen former for ultimatum.

- Mødet skete i et fantastisk klima. Det er ikke sandt, hvad der er skrevet. Jeg mener, at der er etiske regler, som skal respekteres, selv blandt dem, som ikke støtter vores projekt.

- På mødet var vi fire, to fra ledelsen og to spillere, Casillas og Ramos. Jeg har ikke snakket med nogen af dem, men de har ikke snakket med nogen fra pressen. Det, der er publiceret i dag, er alvorligt og løgn.

- Jeg hører alle rygterne: Lige fra at jeg spiser frokost med Falcao til at vi skal hæve lønnen for en anden spiller.....men i dag møder jeg op, fordi sagen er så alvorlig, at jeg er nødt til at møde op.

- Jeg har ikke snakket med Mourinho om dette. Jeg mødtes med ham efter kampen i går og da jeg stod op i morges, læste jeg denne nyhed, som fik mig til at møde op. Når man sælger ud af de etiske regler, er jeg nødt til at forsvare institutionen.

Dermed sluttede pressemødet. Madridista.dk samler op på historien og bringer mere i løbet af dagen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af BBB
Åh, hvor herligt. Livedækning her på siden. Tak :-)

• Ruge
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #3 af Ruge
Besvaret af Ruge på emne Florentino Pérez afviser Marca-historie
I er de bedste. Mange tak.

13 år 6 måneder siden #4 af Hugol
Uanset hvor meget man r imod mou, saa er dette saa uetisk at man boer traekke de ansvarlige i retten

Har valgt at takke af på forum!

13 år 6 måneder siden #5 af Siempre Madrid
Kun det bedste er godt nok til jer!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

• lavivareal
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #6 af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Florentino Pérez afviser Marca-historie
Det er jo grotesk hvad Marca har gang i for tiden, de prøver at skabe splid og skade klubben. Man kan sige hvad man vil om Mou man pressen har altid haft noget imod ham, fordi han aldrig har gået efter at tilfredstille dem og spillet på deres vilkår, men det her er jo en decideret Hetz mod manden. Hvorfor ikke skrive at vi faktisk ikke har tabt i det nye år, at vi stadig spiller med om to titler, at Marcelo er på vej tilbage osv. At skrive sandheder om Mou er en ting, man at forsøge at opildne læsere til ikke at kunne lide manden er blottet for journalistisk saglighed...

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #7 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Florentino Pérez afviser Marca-historie
Mourinho er selv skyld i fjendtligheden. Jeg tror personligt, at han har undervurderet den spanske presses magt og vilje til at bruge samme. Han er en omvandrende skydeskive iklædt Real Madrids logo, og medierne skyder med spredhagl, hvorfor klubben (selvfølgelig) vil forsætte med også at blive ramt, indtil de beder Mourinho om at smide vores farver og emblem.

• lavivareal
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #8 af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Florentino Pérez afviser Marca-historie
For en avis der fremføre sig som en saglig avis, har de længe mistet objektiviteten, at skyde med spredehagl er noget jeg tilskriver de engelske tabloid aviser. Det er fair nok at komme med konstruktiv kritik af Mourinho, men de er efter min mening gået over grænsen, personligt er jeg holdt op med at læse Marca, da jeg intet får ud af det mere.

Leveret af Kunena Forum