Benítez: Cristiano Ronaldo spiller ikke i morgen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Rafa Benítez mødte i dag spansk presse forud for morgendagens Copa del Rey-kamp mod Cádiz. Her kom han ind på nogle af alle de ting, der rører sig i klubben i øjeblikket.
Han sagde følgende:
Marcelo og behovet for en ny 3er:
- Marcelo bliver ikke klar til i morgen, han er i genoptræningsfasen og vi vil gerne kende hans fornemmelser på førstehånd. Der er lang tid til januar og i truppen har vi spillere, som kan varetage denne position.
Benzema:
- Jeg betragter ham som en fundamental spiller for os. Han er en fantastisk knægt på det personlige plan og han har vores fulde opbakning og på det fodboldmæssige plan er hans kvaliteter en reference, fordi han gør de andre spillere bedre.
James:
- Når vi analyserer dette, glemmer vi at han har været skadet i 55 dage. Jo mere han træner, des tættere vil han komme på at blive helt på toppen, hvilket er hvad vi ønsker at se. James har min opbakning og fulde tillid, men dette er Real Madrid, konkurrencen mellem spillerne er maksimal. Som jeg allerede har sagt, er jeg tilfreds med alle de spillere, som var på banen mod Eibar. Mit mål er at alle spiller godt og laver mange mål. Jeg har ikke læst Marcas forside (se den på vores Facebook-side, red.), men jeg har allerede give mit svar på det. Det, jeg ønsker er, at se ham i sin bedste form. Jeg vil se den bedste James hver søndag.
Holdets form:
- Vi er i en tillidsfase og kommer fra to kampe med masser er seriøsitet. Vi går en turnering i møde, der som alle turneringer for Real Madrid er et mål, en farlig kamp mod en historisk modstander, som har et godt hold og spillere med erfaring, som kan overraske på ethvert tidspunkt.
Guldbolden:
- Jeg støtter Cristiano Ronaldo.
Kravet om at spille godt:
- Først skal man definere hvad det er at spille godt og smukt, vi kan helt sikkert ikke nå til enighed med alle i denne sal. Man er nødt til at respektere Cádiz, gå ind til kampen med lyst og spille den bedst mulige kamp. Og naturligvis vinde.
Modstanderen:
- Vores folk har allerede set Cádiz, vi har masser af informationer om dem. Vi ved, at de kan lide at spille tilbagetrukket og bruge kanterne og jeg er sikker på, at som alle hold, der møder Real Madrid, vil de ofre sig 100%. Denne turnering, som alle andre turneringer Real Madrid deltager i, ønsker vi at vinde.
Mulighederne for titler:
- Jeg er nødt til at stille mig enig med Ramos´ ord (Han udtalte, at Barcelona skal nyde øjeblikket, for man ved aldrig hvor længe det varer, red.). Men først gælder det Cádiz og dernæst Getafe. Vi tager det kamp for kamp.
Rotationer:
- Det er klart, at der er tale om en anderledes kamp. Jeg insisterer på min maksimale respekt for Cádiz, selv om det bliver en mulighed for spillerne med færrest minutter. Min erfaring i Copa del Rey fortæller mig, at man skal være koncentreret og vælge de bedste spillere til hver kamp. Ødegaard? Han er ikke med i truppen. Cristiano Ronaldo holdes også ude.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Doc.juego skrev: Hvordan er det meningen at ødegaard skal implementeres i truppen hvis han ikke engang et udtaget til sådan en "ligegyldig" kamp? Hvad er så pointen med at træne så meget med førsteholdet ? Måske er det bare fordi jeg personligt gerne vil se mere til det kommende guldkorn, men er det ikke snart på tide at se noget til ham?
Trænerne har vel fundet ud af, at han ikke var så stort et "guldkorn" alligevel. Det var helt håbløst at hente ham for enhver pris og lade ham blive garanteret træning med 1. holdet.
Doc.juego skrev: Hvordan er det meningen at ødegaard skal implementeres i truppen hvis han ikke engang et udtaget til sådan en "ligegyldig" kamp? Hvad er så pointen med at træne så meget med førsteholdet ? Måske er det bare fordi jeg personligt gerne vil se mere til det kommende guldkorn, men er det ikke snart på tide at se noget til ham?
DU kan jo se Castilla's kampe på Real Madrids officielle hjemmeside. Jeg har set en del af dem, og Ødegaard har ikke gjort god reklame for sig selv. Han bliver alt for nemt skubbet fra bolden og han har en tendens til at forsvinde ud fra kampene. en udlejning vil nok være den bedste løsning
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raúl 7 skrev:
Trænerne har vel fundet ud af, at han ikke var så stort et "guldkorn" alligevel. Det var helt håbløst at hente ham for enhver pris og lade ham blive garanteret træning med 1. holdet.
Eller de har fundet ud af, at han blot er en 16-17 årig knægt, som har mere brug for kampene hos Castilla og træningen med førsteholdet. Lad os nu lige få lidt ro på Ødegaard, hans tid skal nok komme.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Raúl 7 skrev:
Eller de har fundet ud af, at han blot er en 16-17 årig knægt, som har mere brug for kampene hos Castilla og træningen med førsteholdet. Lad os nu lige få lidt ro på Ødegaard, hans tid skal nok komme.
Lige præcis det Siempre siger! Han er ikke ret gammel endnu. Han skal nok blive til noget engang, han skal bare have tålmodighed!
- Raúl 7
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Raúl 7 skrev:
Jeg er sikker på han bliver lige så meget "den nye Messi" som Halilovic er blevet det.