Cádiz-præsident: Vi indberetter Real Madrid med stor smerte

10 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Der var ingen tvivl i sindet hos Cádiz-præsident Manolo Vizcaíno, da han umiddelbart efter aftenens Copa del Rey-kamp blev spurgt om man vil indberette Real Madrid for brugen af Cheryshev. Han sagde:

-Klubben har besluttet at indberette Real Madrids holdopstilling. Det er en fast og enig beslutning, der er truffet. Vi vil indberette med al vor smerte, for Real Madrid er en venskabs-klub.

Herefter er reglerne helt utvetydige og vil være ensbetydende med, at Real Madrid taberdømmes og er færdig i denne sæsons Copa del Rey.

Emilio Butragueño fortalte efter kampen, at Real Madrid ikke har fået nogen informationer om karantænen fra hverken det spanske fodboldforbund, RFEF, eller Villarreal, hvor Denis fik den karantænegivende advarsel i opgøret mod Barcelona.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #2 af SR4
Kan Butragueno's udtalelse bruges i retten? Og det angivelige papir Marca har postet omkring manglende infomation om karantænen? Eller er det hele klubbens eget ansvar i sidste ende?

10 år 7 måneder siden #3 af Raul7-2880
Så slipper vi for at møde (blive ydmyge af) Barca minimum 2 gange...

Vi bliver jo nødt til at være positive i disse tider
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 7 måneder siden #4 af Higuain99
"This is not about looking for someone to take the blame. We are going to wait and see what happens. There is an article, 41 of the Spanish Football Federation's Disciplinary Code, it states that the possible sanction will not take effect if the interested party is not notified personally and the player was not notified. That is why Cheryshev was playing".

Men stadig, det der, er da helt sikkert noget de vil bruge i retten - jeg kender ikke lovgivningen, men hvis det der passer, så er der da stadig håb forude.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Higuain99.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

10 år 7 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Higuain99 skrev: "This is not about looking for someone to take the blame. We are going to wait and see what happens. There is an article, 41 of the Spanish Football Federation's Disciplinary Code, it states that the possible sanction will not take effect if the interested party is not notified personally and the player was not notified. That is why Cheryshev was playing".

Men stadig, det der, er da helt sikkert noget de vil bruge i retten - jeg kender ikke lovgivningen, men hvis det der passer, så er der da stadig håb forude.

Real Madrid har en rigtig god sag, hvis de kan påvise, at de ikke har modtaget besked om karantænen.

10 år 7 måneder siden #6 af BBB
Hvordan påviser man, at noget ikke er sket?
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

10 år 7 måneder siden #7 af r-mb-q
Skal de bevise at de ikke har modtaget nogle former for info?

For det er vel bare at "spørge" Villarreal. De burde have sendt en eller anden form for meddelse som kan forefindes i deres systemer. Mail, sms ect.

Mund til mund metoden er næppe valid og så er det jo bare ord mod ord.

Jeg håber at Real er "uskyldige" indtil modsatte er bevist :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

10 år 7 måneder siden #8 af Siempre Madrid

BBB skrev: Hvordan påviser man, at noget ikke er sket?

Hold din kæft ;-)

10 år 7 måneder siden #9 af BBB

Siempre Madrid skrev:

Hold din kæft ;-)

:-D

Pointen var mere, at andre bør bevise, at Real Madrid har fået besked. Det plejer at være lettere og mere fair ;-)

10 år 7 måneder siden #10 af Siempre Madrid

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev:

Hold din kæft ;-)

:-D

Pointen var mere, at andre bør bevise, at Real Madrid har fået besked. Det plejer at være lettere og mere fair ;-)

Præcis. Det var også det jeg mente, men det var absolut ikke det jeg skrev.

10 år 7 måneder siden #11 af Vinícius
Jeg synes, som mange andre, inklusiv Barca-fans, som faktisk har sympati med os, at der må kunne udvikles et system, der ikke tillader at holdsætte spillere, der er karantæneramt.. Det må sq kunne lade sig gøre!

Lad os give Denis Cheryshev til Cadiz som straf for at være sådan en spade, at han ikke engang er klar over at han er karantæneramt.. Amen for helvede en spasser! Fodboldspillere er bare ikke altid de mest intelligente.. Og Pique den idiot... Ønsker ham virkelig det værste... Han må for min skyld gerne gå ud og lege midt på en tysk motorvej i overhalingssporet... (Jeg er morgen-aggressiv)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 7 måneder siden #12 af Dios

Kratmus skrev: Jeg synes, som mange andre, inklusiv Barca-fans, som faktisk har sympati med os, at der må kunne udvikles et system, der ikke tillader at holdsætte spillere, der er karantæneramt.. Det må sq kunne lade sig gøre!

Lad os give Denis Cheryshev til Cadiz som straf for at være sådan en spade, at han ikke engang er klar over at han er karantæneramt.. Amen for helvede en spasser! Fodboldspillere er bare ikke altid de mest intelligente.. Og Pique den idiot... Ønsker ham virkelig det værste... Han må for min skyld gerne gå ud og lege midt på en tysk motorvej i overhalingssporet... (Jeg er morgen-aggressiv)

Det her kommer fra en mand som gentagende gange har glemt konens fødselsdag, årsdag, egen fødselsdag, egen alder etc.. Sagt på en anden måde, så kan jeg da godt forstå at Denis ikke kan huske han har fået 3 ligegyldige gule kort, i en ligegyldig cup, i en ligegyldig klub, som man kun er lejet ud til.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum