Casillas og Ramos afviser også Marca-historie

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid har på sin officielle hjemmeside lagt følgende meddelelse op fra Iker Casillas og Sergio Ramos:

Over for den information, som i dag er dukket op i et kommunikations-medie, ønsker Real Madrids to anførere, at kommunikere følgende:

1: At der på mødet i tirsdags med præsident og generaldirektøren i klubben, aldrig var tale om nogen form for ultimatum fra vores side mod vores træner.

2: Som anførere for holdet og medlemmer af en fremragende menneskelig og professionel gruppe, afviser vi kategorisk brugen af vores navne og resten af vores trup til at bringe en information, som vi beskriver som total falsk.

3: Vi ønsker at vise vores støtte til vores træner, José Mourinho, som vi skylder den største respekt.

4: Til sidst, ønsker vi at formidle vores overbevisning over for medlemmer og tilhængere af Real Madrid, om at kun gennem fuldstændig sammenhold, vil Madridismoen overvinde, som altid, alle de krav, som vi møder hver sæson.

¡Hala Madrid!

Iker Casillas og Sergio Ramos

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #2 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Casillas og Ramos afviser også Marca-historie
Det må være dejligt befriende at arbejde på Marca. Tænk at have et job, hvor man ikke behøver bekymre sig om overvurderede, menneskeskabte begreber som sandhed og integritet.

13 år 6 måneder siden #3 af BBB
Er jeg den eneste, som hænger sig i ordet "ultimative". Hvis der intet var om sagen, så havde de fjernet det ord.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

13 år 6 måneder siden #4 af Roesen7
Gjorde jeg også. Uanset om Ramos og Iker har sagt dette, så ved Perez godt at det er tilfældet. Der er ikke så meget røg uden at være brand et sted og den brand er stiftet af Mourinho. Det er jo efterhånden en offentlig hemmelighed at Mourinho's kontrakt ikke går til 2016, den går til sommeren, hvor enten klubben eller Mou selv siger stop. Vi har haft mange problemer og interne konflikter i dette årtusind, men jeg erindrer alligevel ikke det være så slemt som bare den seneste måned, hvor man nærmest hver dag kan læse om nye konflikter.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

13 år 6 måneder siden #5 af NDR
Og her kom så opskriften på hvad det er man ønsker fra spillernes side af, og enu engang, læs punkt 3
Sammenhold og support
Alt det lort gang på gang om træneren, og spillerene. Det største problem er pressen, og de fans som fucker det op ved konstant at skulle finde eller lede efter en syndebuk hvis lidt går galt.
Nu er Casillas blevet skadet, så hvis Mourinho vælger at sætte en anden målmand i startopstilling end Casillas på søndag ( hvilket man må gå ud fra ), så kommer der vel en pibekoncert af en anden verden fra tilskuerne, istedet for klapsalver.
Der kommer vel også nogle indlæg her på siden om at træneren er en idiot hvis man taber kampen, osv....standard.
Adan er ikke den bedste, og bliver sikkert ikke bedre hvis han bliver tilsvinet på søndag allerede før han har fået handskerne på, men fik han noget opbakning og en positiv oplevelse fra pressen, så kunne det jo være at det gik skide godt, men med den politik der altid hærger, der forventer jeg intet, desværre.
Første gang en bold går ind på Adan, som man må forvente er i målet de næste 4-6 uger, der skulle tilskuerne istedet for råbe...Adan, Adan, Adan, ligesom Barcelonas fans gjorde til Alexis Sanchez sidst de var på, da han brændte en oplagt chance.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #6 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Casillas og Ramos afviser også Marca-historie

NDR skrev: Nu er Casillas blevet skadet, så hvis Mourinho vælger at sætte en anden målmand i startopstilling end Casillas på søndag ( hvilket man må gå ud fra ), så kommer der vel en pibekoncert af en anden verden fra tilskuerne, istedet for klapsalver.
Der kommer vel også nogle indlæg her på siden om at træneren er en idiot hvis man taber kampen, osv....standard.
Adan er ikke den bedste, og bliver sikkert ikke bedre hvis han bliver tilsvinet på søndag allerede før han har fået handskerne på, men fik han noget opbakning og en positiv oplevelse fra pressen, så kunne det jo være at det gik skide godt, men med den politik der altid hærger, der forventer jeg intet, desværre.
Første gang en bold går ind på Adan, som man må forvente er i målet de næste 4-6 uger, der skulle tilskuerne istedet for råbe...Adan, Adan, Adan, ligesom Barcelonas fans gjorde til Alexis Sanchez sidst de var på, da han brændte en oplagt chance.

Nu rabler det da. Kan du se forskellen på at sætte Iker af holdet og sige at Adan er bedre og derfor spiller han, og så på at sætte Adan ind som reservemålmand hvor Iker er skadet. Der er ikke nogle der hader Adan, tværtimod, men folk reagerede på en latterligt magtudøvelse fra en desperat mand. Kan ærlig talt slet ikke se hvordan du kan kæde disse to situationer sammen.

13 år 6 måneder siden #7 af M_linding

NDR skrev: Og her kom så opskriften på hvad det er man ønsker fra spillernes side af, og enu engang, læs punkt 3
Sammenhold og support
Alt det lort gang på gang om træneren, og spillerene. Det største problem er pressen, og de fans som fucker det op ved konstant at skulle finde eller lede efter en syndebuk hvis lidt går galt.
Nu er Casillas blevet skadet, så hvis Mourinho vælger at sætte en anden målmand i startopstilling end Casillas på søndag ( hvilket man må gå ud fra ), så kommer der vel en pibekoncert af en anden verden fra tilskuerne, istedet for klapsalver.

Du har da ikke fattet en pind. Jeg tror forresten ikke, at der er NOGEN som har noget imod Adan - tværtimod.

13 år 6 måneder siden #8 af NDR
Casper HN og Linding....selvfølgelig fatter jeg forskellen, på når Casillas bliver skiftet ud med Adan og bænket, og på når Adan afløser pga. skade.
Men når jeg skriver sådan, så er det nok min reaktion på den ringe opbakning jeg fornemmer er til stede. Det hele drejer sig om avisernes skrivelser. En bruger skriver længere oppe i denne tråd at han synes det hele er gået helt amok den sidste måned med skandaler og interne ballade på holdet. Det har han fra aviserne pga. løgnehistorier, misforståelser mm.

13 år 6 måneder siden #9 af Roesen7
Så du tror virkelig ikke der er en smule sandhed bag de historier der bliver skrevet? Jeg siger ikke det er den fulde sandhed, jeg tror sågar der bliver pyntet på historierne - men at tro at Casillas og Ramos vil sende julekort til Mourinho når han forlader Madrid er naivt.
Fair nok, at Casillas får at føle at han ikke skal være sikker på sin plads, men jeg synes simpelthen det er respektløst det show Mourinho kører for vores elskede klub. Han skider højt og helligt på alle de værdier der har gjort denne klub så stor. Værdier som i de seneste årti har lidt hårdt under Perez' ide om Galacticos, men som især under Mourinho er blevet knækket. Mourinho er en kujon i stort set hele sin ageren om det så gælder håndtering af nederlag (øjeprikkeri), interne konflikter (tænk på hvordan han udstillede Toril) eller respekt for klubbens værdier.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

13 år 6 måneder siden #10 af BBB
Tør man gå så langt som til at sige, at Madrid er ude hvor de ikke rigtig kan bunde ift. pressen, eller har Marca "opfundet" en insider (omdøbe kontakt, og så sende beskeder)?

13 år 6 måneder siden #11 af M_linding
Kilden er god nok.

Det vil blive opdaget på fem sekunder hvis Marca lyver, omkring deres sms-kilde... Og det ville være MEGA ulovligt. Altså big time:)

Jeg er spændt på at se reaktionen. Og så går jeg ud fra, at Perez ikke er i tvivl om hvem han skal støtte i den sidste ende....

13 år 6 måneder siden #12 af NDR
Roesen7
Det som det drejer sig om i mine øjne er egentligt bare at bakke op om holdet, og de kampe der skal spilles., istedet for at koge suppe på pressens historier.
Så længe intet er bevist, så skader det bare mere end det gavner når fansene bruger energi på pressehistorier som de implicerede nægter skulle være sande.
Følgende bruger(e) sagde tak: Orange You Glad

Leveret af Kunena Forum