Kroos: Vi vil give meget mere af os selv

10 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Toni Kroos er tilbage i den spanske hovedstad efter en kort juleferie og han er blevet interviewet af Real Madrid TV om forventningerne til resten af sæsonen.

Han blev spurgt om følgende:

Fridage:

- For os, som spiller i en liga uden for vores hjemland er det altid dejligt at få nogle dage til at mødes med den del af familien og vennerne, som man ikke kan se hver dag. For mit vedkommende er det vigtigt at dele disse dage med dem. Men det er klart, at fodbolden hele tiden er i mine tanker.

Præstation ind til nu:

- Svaret er meget klar: Vi vil give meget mere. Hele holdet ønsker at give meget mere, til os selv og til vores tilhængere. Vi har ikke formået at give det bedste af os i afgørende øjeblikke.

Er du optimist?

- Det er jeg. Vi har plads til forbedring og jeg er sikker på, at vi vil tage et spring frem. Vi arbejder seriøst hver dag og vi vil opnå at føre det arbejde over i kampene. Jeg er overbevist om, at vi vil opnå den stabilitet, som ikke kun vores fans forlanger, men som vi også forventer af os selv.

Hvordan ser du sæsonen?

- Vi har endnu ikke spillet halvdelen af sæsonen i La Liga og vi har haft en rigtig god kvalifikation til ottendedelsfinalerne i Champions League. Det er ikke tiden at lave facitliste. Vi er Real Madrid og helt naturligt er kravene noget, der venter os.

Forventninger:

- Jeg er slet ikke i tvivl om, at holdet vil vende tilbage med masser af entusiasme. Vi vil kæmpe med om alt og for hver eneste af sejrene.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #2 af Pelle
Er jeg den eneste, der begynder at finde det en smule trættende, at samtlige spillere har behov for at gå ud og udtale sig om, hvor stærkt vi vender tilbage?
Sergio Ramos, holdets anfører, burde gå ud og komme med et sådant statement. Det bør han gøre én gang. Herefter skal der bare være ro, og så skal man ellers lade spillet på banen tale.
Personligt kan jeg ikke bruge det til noget som helst opløftende, når de forskellige spillere går til pressen og fortæller om, hvor hårdt holdet kæmper. Walk the talk for f.....

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 7 måneder siden #3 af Daniel
Tjah......

Jeg har det fint med at vide, at de enkelte spillere er klar over, at efterårssæsonen ikke har været acceptabel.

Men jeg er skam enig i, at der langt fra ord til handling og det netop handling jeg VIL se. Allerede fra på onsdag, hvor La Real skal (skam)prygles!

10 år 7 måneder siden #4 af asp3200

Pelle skrev: Er jeg den eneste, der begynder at finde det en smule trættende, at samtlige spillere har behov for at gå ud og udtale sig om, hvor stærkt vi vender tilbage?
Sergio Ramos, holdets anfører, burde gå ud og komme med et sådant statement. Det bør han gøre én gang. Herefter skal der bare være ro, og så skal man ellers lade spillet på banen tale.
Personligt kan jeg ikke bruge det til noget som helst opløftende, når de forskellige spillere går til pressen og fortæller om, hvor hårdt holdet kæmper. Walk the talk for f.....

Du er ikke den eneste.

Spillerne er nok bare flove over deres serieniveau og attitude, dermed ikke sagt at det overhovedet ændre sig fremover frygter jeg. De er ligeglade, bare lønnen vælter ind.

10 år 7 måneder siden #5 af SR4

Pelle skrev: Er jeg den eneste, der begynder at finde det en smule trættende, at samtlige spillere har behov for at gå ud og udtale sig om, hvor stærkt vi vender tilbage?

De kan egentlig ikke sige så meget andet.. men ja man kan være sur over spillet, bare ikke udtalelserne.

10 år 7 måneder siden #6 af Roesen7

Til dels enig, men han er jo tilsyneladende blevet spurgt om det, efter som det er et interview og ikke er et facebook/twitter statement. Derfor bliver han jo også nødt til at svare på det - altså hvordan sæsonen er gået indtil videre - og der er det vel meget naturligt, at når han siger, at han ikke synes det er gået perfekt, samtidigt tilføjer at holdet arbejder for dette ændres. Specielt når interviewet nu er til Real Madrid TV og dermed direkte rettet mod os fans.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

Leveret af Kunena Forum