Pepe: Det vil være en fejl at fyre Benítez

10 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Pepe spillede en fornuftig kamp for Real Madrid i går og efterfølgende snakkede han med spansk presse og kom med sin støtte til Rafa Benítez.

Pepe blev spurgt ind til følgende emner:

Dårligt 2015:

- Det har ikke været som forventet. Vi er nødt til at fortsætte med at arbejde og med stor ydmyghed, det er vejen frem for at 2016 bliver god og giver mulighed for at glæde vores tilhængere.

Real Sociedad:

- Vi har det godt og er koncentrerede. Vi spiller ikke alene og vi må give ære til modstanderne. Vi forsøger hele tiden at gøre det bedre.

Er der en kampagne?

- Alle meninger er respektable. Både jeres og trænerens. Vi skal gøre vores arbejde og forsøge at gøre det bedre på banen.

Træneren:

- Vi er professionelle og vi tænker ikke på at de vil fyre træneren. Det er mere pressen og folk uden for. Vi forsøger at gøre det, som træneren beder os om. Disse beslutninger (om fyring, red.) træffer vores præsident. Vi er ansatte og vi er her for at passe vores arbejde, som er at vinde.

Der er ingen grund til at fyre træneren:

- Mange mennesker tror fejlagtigt, at det vil hjælpe at skifte træner. Hvis man skifter træner midt på året, skal vi til endnu en gang at vænne os til en ny mentalitet og det er ikke godt. Vi skal lade ham arbejde og evaluere ham efter sæsonen.

Vinde titler i denne sæson:

- Vi kan vinde titler. Vi er nødt til at kæmpe, Vi er en stor klub og tilhængerne forventer det.

Tror I på Benítez:

- Jeg begyndte på bænken og nu hvor jeg kan spille, forsøger jeg at gøre det som jeg bedst kan lide, nemlig at spille fodbold.

Canales´ skade:

- Jeg er trist på Canales´ vegne. Han har store kvaliteter og gjorde tingene godt og jeg håber at han hurtigt bliver klar og snart kan være på banen og give glæde til alle La Reals tilhængere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #2 af SR4
Lyder ikke særlig glad for Benitez når han siger det på den måde? Lidt ligesom Ramos' udtalelse.

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #3 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Pepe: Det vil være en fejl at fyre Benítez
Helt enig

Jeg er på ingen måder Benitez fan men det virker total malplaceret at fyre ham nu. Manden skal have chancen i de afgørende kampe (startende med Valencia og Gary Neville på søndag) men ryger vi til Roma i CL så ved alle jo godt hvad der sker dagen efter.

Han skal også bare være GONE dagen efter hvis vi ryger til dem.

10 år 6 måneder siden #4 af Roden
Jeg kunne ikke være mere enig! De næste kampe bliver finaler for Benitez og han kan ikke tåle og tabe.. Et eller andet sted i mig, er der dog en lille stemme der sidder og skriger på et Real nederlag til Valencia, for at Benitez kan ryge ud af vagten.. Det er sørgeligt, men sandt.

Leveret af Kunena Forum