Engelsk presse sender Isco til Manchester City

10 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Isco har ikke været med hos Real Madrid i de seneste par kampe og det har øget spekulationerne om, at den spanske offensiv-spiller kan være på vej væk fra klubben.

Flere engelske medier melder, at Manchester City har haft repræsentanter i den spanske hovedstad til forhandlinger om den teknisk velfunderede Isco, som med et skifte kan blive genforenet med Manuel Pellegrini.

Engelsk presse mener at vide, at Manchester City skal være klar til at betale 43,5 millioner € for Isco, men også Arsenal meldes interesseret i spilleren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af Roden
Det huer mig slet ikke at læse om alle de rygter omkring Isco. Jeg mener at han har talent til at blive verdens bedste og forstår ikke at han skal sidde på bænken.. Jeg håber inderligt at han bliver i Real!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Neye

10 år 6 måneder siden #3 af Sahinovic
Ambivalent følelse jeg står med.

Jeg vil selvfølgelig til enhver tid gerne have en spiller som Isco i Real Madrid truppen, men samtidig skal han altså ikke sidde på bænken i et eneste minut, og han skal da ved Gud(!) heller ikke betragtes som en rotationsspiller som han gør i Real Madrid, det er han simpelthen alt for god til, men det kan alle andre udover Real Madrid selvfølgelig godt se.

Isco skippes videre, også står vi tilbage med James og Bale.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roden, Neye

10 år 6 måneder siden #4 af Roden
Jeg vil hellere have Isco og James.. Jeg har aldrig set et stort lys i Bale.. Hvis Isco og James spillede sammen hele tiden, så ville de kunne skabe den magi som Real Madrid har manglet siden Zidane.. Jeg håber virkelig at vi snart for en træner, der faktisk kan se at Isco er vær at sætte sine penge på.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 6 måneder siden #5 af Neye
Isco er så god, at han skal spille. Han har potentiale til det helt store og så længe han ikke spilles hvor han er bedst, skal han gøres fri af klubben. Jeg er ikke sikker på City er det bedste sted for ham men okay, jeg kunne godt se for mig Aguero fremme, De Bruyne på højre fløj, Silva på venstre og Isco i midten. Men nu ved vi fra Real, at stjerner i hobevis ikke gør det. Der skal mere til; balance
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Neye.

10 år 6 måneder siden #6 af Raul7-2880
Da han kom var jeg overbevist om at han vil være vores nye Iniesta. Men jo mere han spiller, jo mere bliver jeg i tvivl om at han kan bliver en afgørende spiller for Real Madrid. Han standser spillet eller mister den for mange gange. Mens en type som James er afgørende i form af assist eller mål, er det ret fraværende hos Isco.
Han er dog stadigvæk ung og mener derfor at han skal have en sæson mere.
Hvis han alligevel ryger, så er jeg fint tilfreds hvis erstatning hedder Coutinho.
Coutinho besidder kompetencen til at lave det uventet og sætte folk af(som di Maria også kunne) noget som ingen Reals spiller har deres force i.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Raul7-2880.

10 år 6 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Man kan have verdens største talent, men hvis man ikke forløser det, så er det lidt ligegyldigt. Han har endnu ikke vist noget i Real Madrid, som retfærdiggør at han skal være mere end marginalspiller.

Bolden ligger hos Isco og kun hos ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, BBB, Pelle

10 år 6 måneder siden #8 af Dios

Siempre Madrid skrev: Man kan have verdens største talent, men hvis man ikke forløser det, så er det lidt ligegyldigt. Han har endnu ikke vist noget i Real Madrid, som retfærdiggør at han skal være mere end marginalspiller.

Bolden ligger hos Isco og kun hos ham.

Hvad er det han endnu ikke har forløst? Du var ligesom jeg selv stor fortaler for Illarra. Af én grund og det var at vi kendte til ham før han blev købt til Real Madrid. Vi vidste, at han ikke var den nye Alonso, som alle troede han ville være. Hvad troede du Isco ville være? Isco scorede eller assisterede ikke meget i hans tid i Malaga, men fulgte du ham dengang, eller er det kun folk på papiret som præstere?
Der er stor forskel på at mene en spiller har præsteret, og at spillerne bare ikke falder i ens smag.

Isco har ihvertfald bevist mig om, at han i den grad er god nok. Faktisk har han været så god, at jeg til hver en tid ville sælge James og Bale til fordel for ham. Det har set grimt ud under Benitez, men hvem har ikke set grim ud under ham?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD, Sahinovic, Roden, Neye

10 år 6 måneder siden #9 af asp3200
Isco problem er at alt ser fint ud og lækre detaljer, men der er ikke noget slut produkt. Han mangler mål og assist. Men igen, ham og james på banen samtidig og så ud med bale ville gøre noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #10 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Engelsk presse sender Isco til Manchester City
Det står bare fast på din nethinde at du hader Bale UANSET hvor meget han brillierer?? stop nu det whine og anderkend ham :)

Nu handler det jo om Isco og jeg er fuldstændig enig med dig i at det er pinligt real lader en kæmpe juvel gå ti spilde. Samtidigt med at man hører ting og sager om Miralem Pjanic??? det giver jo ingen mening i min bog. Det er tydeligt at Benitez kører en eller anden straffeaktion imod ham.

Din nedladende kommentar til James...stop nu med den korttidshukommelse??? han var outstanding fra start til slut sidste sæson og det kan du simpelthen ikke ignorere ovenpå en lidt svag periode.

Grunden til James ikke fungere er Rafael Benitez......alle herinde om man kan lide Benitez eller ej ved jo at han er borte med blæsten inden sæsonen slutter.

10 år 6 måneder siden #11 af Sahinovic

asp3200 skrev: Isco problem er at alt ser fint ud og lækre detaljer, men der er ikke noget slut produkt. Han mangler mål og assist. Men igen, ham og james på banen samtidig og så ud med bale ville gøre noget.

Isocs spil er et slutprodukt i sig selv, det er helt vildt at det kan gå forbi så mange menneskers næser.

Han score måske ikke lige så mange mål som James eller Bale, men han bidrager jo konstant til spillet med sine touchs, driblinger, kombinationsspillet i de små rum og evnen til at kunne holde på bolden og frigøre sine medspillere. Han har jo even til at kunne sætte et modstander hold ud af balance ved netop at snore rundt om en enkelt spiller eller to, og dermed frigøre sine medspillere, tæller det virkeligt ikke?

Har vi helt glemt hvilket vidunder Isco var i pre-season? Hvad med en spiller som Iniesta, som heller ikke ligefrem bidrager med så meget slutprodukt, men stadig er en af de absolut bedste spillere i verden, fordi han konstant bidrager til spillet med sine genialiteter - ligesom Isco.

Hvad så med de dage hvor James og Bale ikke bidrager med slutproduktet, så dur de netop ikke til noget, hvilket der nu har været flere tilfælde af i denne sæson.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

10 år 6 måneder siden #12 af Dios
Sahinovic, for ikke at nævne Isco sidste sæson lavede 9 gange så mange assist som Iniesta i ligaen, hvis argumenterne gik på de kyniske tal. Alligevel er der ikke nok slutprodukt over Isco, hvor Iniesta på et langt bedre fungerende hold roses til skyerne (med god grund) og i noget der minder om sin bedste alder.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Neye

Leveret af Kunena Forum