Engelsk presse sender Isco til Manchester City

10 år 6 måneder siden #13 af El_Juan
Isco er god. Men Marco Asensio kan blive bedre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #14 af Lars1991
Og så arbejder Isco defensivt! Det kan man ikke sige om alle de andre oppe foran. Derfor skal han starte i stedet for en af dem. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv hvis Isco bliver solgt.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #15 af Brylle

Dios skrev: Sahinovic, for ikke at nævne Isco sidste sæson lavede 9 gange så mange assist som Iniesta i ligaen, hvis argumenterne gik på de kyniske tal. Alligevel er der ikke nok slutprodukt over Isco, hvor Iniesta på et langt bedre fungerende hold roses til skyerne (med god grund) og i noget der minder om sin bedste alder.

Jeg sad også og tænkte på det samme omkring Iniesta, da jeg læste kommentarene her. Iniesta er jo netop et bevis på, at man ikke behøver 5-6 spillere med det såkaldte slutprodukt. Citatet er måske lidt malplaceret, men det var mere i forlængelse til dette.
Som Sahinovic også nævner, så er der mere end den sidste aflevering, der har en enorm værdi, hvis man vil lave mål. Der kommer altid til at ske noget omkring Isco. For det første, så forsøger han ofte at bidrage på banen og når han får bolden, så sker der også noget. Han kan sætte 2-3 mand alene på sin førsteberøring, og når han gør det, så tiltrækker han bare endnu flere spillere, som åbner op for de næste. Han er perfekt til at drive bolden frem.

10 år 6 måneder siden #16 af SR4

Dios skrev:

Siempre Madrid skrev: Man kan have verdens største talent, men hvis man ikke forløser det, så er det lidt ligegyldigt. Han har endnu ikke vist noget i Real Madrid, som retfærdiggør at han skal være mere end marginalspiller.

Bolden ligger hos Isco og kun hos ham.

Hvad er det han endnu ikke har forløst? Du var ligesom jeg selv stor fortaler for Illarra. Af én grund og det var at vi kendte til ham før han blev købt til Real Madrid. Vi vidste, at han ikke var den nye Alonso, som alle troede han ville være. Hvad troede du Isco ville være? Isco scorede eller assisterede ikke meget i hans tid i Malaga, men fulgte du ham dengang, eller er det kun folk på papiret som præstere?
Der er stor forskel på at mene en spiller har præsteret, og at spillerne bare ikke falder i ens smag.

Isco har ihvertfald bevist mig om, at han i den grad er god nok. Faktisk har han været så god, at jeg til hver en tid ville sælge James og Bale til fordel for ham. Det har set grimt ud under Benitez, men hvem har ikke set grim ud under ham?

Præcis hvis det eneste vi ønskede var mål og assist, forstår jeg aldrig vi købte ham til at starte med. Så hvis det er argumentet Siempre, at han ikke har slutproduktet, så gør det bare Perez endnu dummere.

10 år 6 måneder siden #17 af Neye
Det ville ikke blive en "walk over" men jeg tror 100 procent på Isco ville få succes i City. Og selvfølgelig skal han tænke på sin landsholdskarrierer og sikre sig selv spilletid og her ikke mindst spilletid af kvalitet. Det får han ikke under Benitez.

Hvis tingene falder på plads, bliver det spændende om han bliver nabo til James, der jo også rygtes til United. Men mon ikke det først bliver til sommer, hvis det i det hele taget bliver.

10 år 6 måneder siden #18 af Siempre Madrid

SR4 skrev:

Dios skrev:

Siempre Madrid skrev: Man kan have verdens største talent, men hvis man ikke forløser det, så er det lidt ligegyldigt. Han har endnu ikke vist noget i Real Madrid, som retfærdiggør at han skal være mere end marginalspiller.

Hvad er det han endnu ikke har forløst? Du var ligesom jeg selv stor fortaler for Illarra. Af én grund og det var at vi kendte til ham før han blev købt til Real Madrid. Vi vidste, at han ikke var den nye Alonso, som alle troede han ville være. Hvad troede du Isco ville være? Isco scorede eller assisterede ikke meget i hans tid i Malaga, men fulgte du ham dengang, eller er det kun folk på papiret som præstere?
Der er stor forskel på at mene en spiller har præsteret, og at spillerne bare ikke falder i ens smag.

Isco har ihvertfald bevist mig om, at han i den grad er god nok. Faktisk har han været så god, at jeg til hver en tid ville sælge James og Bale til fordel for ham. Det har set grimt ud under Benitez, men hvem har ikke set grim ud under ham?

Præcis hvis det eneste vi ønskede var mål og assist, forstår jeg aldrig vi købte ham til at starte med. Så hvis det er argumentet Siempre, at han ikke har slutproduktet, så gør det bare Perez endnu dummere.

Det handler ikke blot pm mål og assists, men jeg synes ikke at Real Madrid bliver bedre med ham på banen.

Og det ærgrer mig, for lige som alle jer andre, så er jeg jo også vild med en type som Isco.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 6 måneder siden #19 af Neye

Siempre Madrid skrev: Det handler ikke blot pm mål og assists, men jeg synes ikke at Real Madrid bliver bedre med ham på banen.

Kan man pt. påstå det om nogen af spillerne?

Edit: Ja jeg går ud fra, at du forholder dig til den aktuelle situation og ikke sådan bare generelt, at Isco ikke gør Real bedre. F.eks. sidste sæson, hvor alle burde kunne være enige om, at Isco med sin tilstedeværelse på holdet, i den grad forbedrede holdet kvaliteter og hvor Ancelotti sågar sagde, at "når Isco spiller så godt er han "urørlig"

www.madridista.dk/index.php/3810-ancelot...-han-spiller-sa-godt
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 6 måneder siden #20 af BBB

Neye skrev: Edit: Ja jeg går ud fra, at du forholder dig til den aktuelle situation og ikke sådan bare generelt, at Isco ikke gør Real bedre. F.eks. sidste sæson, hvor alle burde kunne være enige om, at Isco med sin tilstedeværelse på holdet, i den grad forbedrede holdet kvaliteter og hvor Ancelotti sågar sagde, at "når Isco spiller så godt er han "urørlig"

Isco har haft to gode perioder på snart tre år. Han var vild, da Özil blev sendt ud og i en mindre periode sidste sæson. Hvis Ronaldo lavede de samme ting, som Isco laver resten af tiden, så ville mange herinde have ham smidt ud.

10 år 6 måneder siden #21 af SR4

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Dios skrev:

Det handler ikke blot pm mål og assists, men jeg synes ikke at Real Madrid bliver bedre med ham på banen.

Og det ærgrer mig, for lige som alle jer andre, så er jeg jo også vild med en type som Isco.

Men det er jo kun dømt ud fra denne sæson? Så står vi egentlig kun med Modric og Kroos tilbage på holdet som faktisk har præsteret kontunierligt denne sæson.

10 år 6 måneder siden #22 af Neye

BBB skrev:

Neye skrev: Edit: Ja jeg går ud fra, at du forholder dig til den aktuelle situation og ikke sådan bare generelt, at Isco ikke gør Real bedre. F.eks. sidste sæson, hvor alle burde kunne være enige om, at Isco med sin tilstedeværelse på holdet, i den grad forbedrede holdet kvaliteter og hvor Ancelotti sågar sagde, at "når Isco spiller så godt er han "urørlig"

Isco har haft to gode perioder på snart tre år. Han var vild, da Özil blev sendt ud og i en mindre periode sidste sæson. Hvis Ronaldo lavede de samme ting, som Isco laver resten af tiden, så ville mange herinde have ham smidt ud.

Isco spiller typisk helt fantastisk, hvis han spilles rigtigt og selvfølgelig er forventningerne forskellige til Isco end til en Ballon d´or vinder.

Der er naturligvis noget om, at Isco lider af de samme ting som typisk karakteriserer meget unge spillere, nemlig at deres bundniveau ofte er for lavt. Der hvor der har været for langt mellem snapsene, er hvor han er blevet brugt som erstatning for andre spillere på pladser der slet ikke retfærdiggør hans evner. F.eks. er det frustrerende at se Isco placeret ret isoleret på højre fløj, hvor mere fysiske spillere ville være mere oplagt at bruge. Han skal ind på midten hvorfra han kan benytte sine styrker.

Isco har nogle ret åbenlyse kvaliteter der burde være åbenbare for enhver med bare en lille smule forstand på fodbold, og det er da også derfor mange store klubber i Europa, står i kø for at få fingrene i ham.

Det er en ærlig sag, at Real ikke vil investere spilletid - og det vel og mærke kvalitetsspilletid på den rette plads - i en spiller som Isco men så må de også leve med konsekvensen, at han søger andre steder hen, der kan indfri hans behov. Jeg er ret sikker på, at Barcelona om et par år vil kæmpe indædt for at få en spiller som Isco til erstatning for Iniesta. Den øvelse bliver lettere, hvis han ikke skal hentes i Real.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Neye.

10 år 6 måneder siden #23 af Fondo_Sur
Tag ikke fejl.

Isco er meget populær i Madrid, så hvis han bliver solgt, kunne mistroen til Perez være total. Med rette - sælg dog forholdhelvede Bale i stedet, hvad fanden er der i vejen!?

Leveret af Kunena Forum