Overkommeligt kampprogram kan hjælpe Zidane i gang

10 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Der findes aldrig et perfekt tidspunkt at overtage et hold på midt i sæsonen, men Zinedine Zidane kan måske finde trøst i den kommende tids kamp-programmer, ikke blot for Real Madrid, men også i forhold til de to liga-konkurrenter, Barcelona og Atlético Madrid.

Real Madrids udelukkelse fra Copa del Rey-turneringen betyder nemlig, at holdet kun har en kamp om ugen frem til genoptagelsen af Champions League den 16. februar. Her har Barcelona og Atlético Madrid – såfremt de som ventet kvalificerer sig videre i Copa del Rey – to kampe om ugen.

Det giver franskmanden ekstra tid til at arbejde med sine ideer og samtidig kan han glæde sig over, at de kommende opgaver i La Liga ikke er specielt komplicerede – i hvert fald ikke på papiret.

Real Madrid skal i de kommende kampe mod Deportivo, Sporting og Espanyol på hjemmebane, mens man på udebane møder kriseramte Betis.

Barcelonas kamp-program er lidt mere kompliceret, idet man møder Granada, Ath. Bilbao og Atlético Madrid hjemme og har en u dekamp mod Málaga.

Til gengæld skal Atlético Madrid på tre udebaneopgør mod Celta, Las Palmas og altså Barcelona, mens man har Sevilla på hjemmebane.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af asp3200
De næste 5 kampe skal give 15 point. Er ligeglad med spillet, men vi må simpelthen ikke tabe point mod de hold.

10 år 6 måneder siden #3 af Pelle

asp3200 skrev: De næste 5 kampe skal give 15 point. Er ligeglad med spillet, men vi må simpelthen ikke tabe point mod de hold.

Omvendt må man simpelthen forvente, at Atletico sætter point til i løbet af de næste 5 kampe. Deres øjeblikkelige form indbyder ganske enkelt ikke til andet. De var enormt heldige med en 2-0 sejr ude mod Rayo, hvor første mål faldt i 88' minut.
Herefter en smal 1-0 sejr hjemme over Levante.

Jeg vil hvert fald blive overrasket, hvis ikke der er lagt afstand til dem, når de næste 5 kampe er overstået.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 6 måneder siden #4 af asp3200

Pelle skrev:

asp3200 skrev: De næste 5 kampe skal give 15 point. Er ligeglad med spillet, men vi må simpelthen ikke tabe point mod de hold.

Omvendt må man simpelthen forvente, at Atletico sætter point til i løbet af de næste 5 kampe. Deres øjeblikkelige form indbyder ganske enkelt ikke til andet. De var enormt heldige med en 2-0 sejr ude mod Rayo, hvor første mål faldt i 88' minut.

Jeg vil hvert fald blive overrasket, hvis ikke der er lagt afstand til dem, når de næste 5 kampe er overstået.

Husk nu på at vi er langt bagefter begge, jeg tror at.madrid mister max tre point. Barcelona max to hvis vi er heldige.

Hvis vi taber på nou camp er det ovre vil jeg gå ud fra især når vi altid dummer os mod ''topholdene''

10 år 6 måneder siden #5 af real89

asp3200 skrev:

Pelle skrev:

Husk nu på at vi er langt bagefter begge, jeg tror at.madrid mister max tre point. Barcelona max to hvis vi er heldige.

Hvis vi taber på nou camp er det ovre vil jeg gå ud fra især når vi altid dummer os mod ''topholdene''

Vi skal vinde mod Barca og Atletico Madrid, hvis vi skal vinde. Det er et must, ellers tror jeg vi er ude. Der er lang vej, ja. men kampene bliver ikke nemmere hen mod slutningen. Hvis vi ikke kan vinde over dem, så er det sku næsten for sørgeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #6 af Bindslev
Jeg er lidt uenig asp :0)

Selvfølgelig skal vi vinde men han lovede jo at vi allerede mod Deportivo ville se prøver på noget possesion. Selve spillet er mega vigtigt for mig.

kampprogrammet ser fantastisk ud!! vi skal øve os i dominere meget bedre med bolden, vi skal have LARMEN tilbage på Bernabeau :0)

10 år 6 måneder siden #7 af Dios

asp3200 skrev:

Pelle skrev:

Skal vi ikke bare blive enige om ikke at afskrive mesterskabet før det er matematisk umuligt, eller når der er 30 point tilbage at kæmpe om, men er bagud med 20 point. Nu er det 3. gang du i denne sæson skriver ligaen er ovre. Det bliver bare en anelse trivielt alt læse hveranden uge, fordi vi har haft et dumt pointtab.
Fint nok du har holdningen, men så bliv dog ved den :) Du skrev tilbage i november måned tror jeg det var, at ligaen var færdig for os, så hvad har ændret sig siden dengang og frem til kampen på Nou Camp? Det kan også være vi taber de næste 7 kampe, så vil dine statement stadig være uduelige, da vi så ikke kan brugen kampen til en skid på Nou Camp.

Forstår bare ikke logikken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 6 måneder siden #8 af asp3200

Dios skrev:

asp3200 skrev:

Pelle skrev:

Skal vi ikke bare blive enige om ikke at afskrive mesterskabet før det er matematisk umuligt, eller når der er 30 point tilbage at kæmpe om, men er bagud med 20 point. Nu er det 3. gang du i denne sæson skriver ligaen er ovre. Det bliver bare en anelse trivielt alt læse hveranden uge, fordi vi har haft et dumt pointtab.
Fint nok du har holdningen, men så bliv dog ved den :) Du skrev tilbage i november måned tror jeg det var, at ligaen var færdig for os, så hvad har ændret sig siden dengang og frem til kampen på Nou Camp? Det kan også være vi taber de næste 7 kampe, så vil dine statement stadig være uduelige, da vi så ikke kan brugen kampen til en skid på Nou Camp.

Forstår bare ikke logikken.

Så hvis vi taber de næste syv kampe så tror du stadig på det. Forstår ikke logikken.

Matematisk er en ting, direkte dumhed er noget andet hvis man tror Barcelona smider 10+ point til vores yderst velspillende og selvtillids fulde hold...

10 år 6 måneder siden #9 af Dios
asp3200 skrev:

Så hvis vi taber de næste syv kampe så tror du stadig på det. Forstår ikke logikken.

Matematisk er en ting, direkte dumhed er noget andet hvis man tror Barcelona smider 10+ point til vores yderst velspillende og selvtillids fulde hold...

Jeg forstår ikke?

Prøv og læs mit indlæg igen, for jeg tror du misforstår big time.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 6 måneder siden #10 af Sahinovic
Dios skrev:

Skal vi ikke bare blive enige om ikke at afskrive mesterskabet før det er matematisk umuligt, eller når der er 30 point tilbage at kæmpe om, men er bagud med 20 point.

Indtil det er matemat... gaaaaab.

Ud fra dit indlæg kan jeg selvfølgelig ikke vide hvad din holdning er til mesterskabschancerne, men man kan da godt have en holdning til om man tror om vi reelt har en chance eller ej? Eller er du bare en af dem der aldrig tør at forudsige noget ud fra din fodbolderfaring, men kun tør at sige indtil det det matematik umuligt? Det er så super kedeligt.

Jeg tør godt - for ser du, jeg vil gerne væde 1000 kr. med samtlige herinde om at vi absolut ikke kommer til at vinde ligaen i år og at vi ikke kommer til at vinde over FC Barcelona når vi skal møde dem på Camp Nou - hvordan ''tør'' jeg så at komme med disse gisninger, fordi jeg har fulgt Real Madrid siden 1999 og der er absolut intet der indikere at vi har en chance for at vinde ligaen i år.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 6 måneder siden #11 af SR4

Sahinovic skrev: Dios skrev:

Skal vi ikke bare blive enige om ikke at afskrive mesterskabet før det er matematisk umuligt, eller når der er 30 point tilbage at kæmpe om, men er bagud med 20 point.

Ud fra dit indlæg kan jeg selvfølgelig ikke vide hvad din holdning er til mesterskabschancerne, men man kan da godt have en holdning til om man tror om vi har reelt har en chance eller ej? Eller er du bare en af dem der aldrig tør at forudsige noget ud fra din fodbolderfaring, men kun tør at sige indtil det det matematik umuligt? Det er så super kedeligt.

Jeg tør godt - for ser du, jeg vil gerne væde 1000 kr. med samtlige herinde om at vi absolut ikke kommer til at vinde ligaen i år og at vi ikke kommer til at vinde over FC Barcelona når vi skal møde dem på Camp Nou - hvordan ''tør'' jeg så at komme med disse gisninger, fordi jeg har fulgt Real Madrid siden 1999 og der er absolut intet der indikere at vi har en chance for at vinde ligaen i år.

Man skal blot have fulgt dem siden 07 for at vide det ikke er umuligt ;)

10 år 6 måneder siden #12 af 2:18

Sahinovic skrev: Dios skrev:

Ud fra dit indlæg kan jeg selvfølgelig ikke vide hvad din holdning er til mesterskabschancerne, men man kan da godt have en holdning til om man tror om vi reelt har en chance eller ej? Eller er du bare en af dem der aldrig tør at forudsige noget ud fra din fodbolderfaring, men kun tør at sige indtil det det matematik umuligt? Det er så super kedeligt.

Lige nu giver Barcelona 1,22 og Real 5,50, du er godt nok modig. Du får 1k og jeg får 5k og lillebror går ud, OK ?

Leveret af Kunena Forum