Zidane får større medindflydelse på køb og salg
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Zinedine Zidane ser ud til at få bedre muligheder for at udføre sit arbejde end sine forgængere.
Den franske legende får nemlig større sportslig indflydelse på køb og salg af spillere end både Carlo Ancelotti og Rafa Benítez havde, idet han fastholder sit hverv som sportslig rådgiver for Florentino Pérez.
Kun José Mourinho har i nyere tid haft en lige så magtfuld træner-rolle, men hvor portugiseren stillede det som et krav at få den magt, så er den mere naturligt givet til Zidane og der spekuleres allerede nu i, at såfremt denne sæson sluttes tilfredsstillende, vil man give franskmanden langt større muligheder for selv at forme sit hold til fremtiden.
Zinedine Zidane spillede en afgørende rolle, da Raphaël Varane blev hentet til klubben og han var også med i afgørelsen, da man besluttede at hente Gareth Bale i Tottenham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
- Bindslev
- Gæst
-
CR7 vil ikke overlade den tjans selvom han brænder de næste 280 forsøg. Det er han simpelthen for egoistisk og for lidt en "teamplayer" til at acceptere.
Bale burde være vores 1 frisparksskytte og med James som nummer 2. Det kan alle se (selv Ronaldo) men det vil han aldrig indrømme "offentligt" ved at give tjansen videre.
Vi må bare fortsætte med at rulle med øjnene når CR7 på frispark har "åndedrætsproblemer" og et efterhånden ikke så spektakulært tilløb.
Florentino Pérez
- Shevchenko
- Junior bruger
-
Bindslev skrev: godt spørgsmål og der er et klart svar........NEJ!
CR7 vil ikke overlade den tjans selvom han brænder de næste 280 forsøg. Det er han simpelthen for egoistisk og for lidt en "teamplayer" til at acceptere.
Bale burde være vores 1 frisparksskytte og med James som nummer 2. Det kan alle se (selv Ronaldo) men det vil han aldrig indrømme "offentligt" ved at give tjansen videre.
Vi må bare fortsætte med at rulle med øjnene når CR7 på frispark har "åndedrætsproblemer" og et efterhånden ikke så spektakulært tilløb.
Det er helt til grin og tegn på en pilrådden kultur, når egoisme og branding bliver sat over holdets bedste.
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Bindslev skrev: godt spørgsmål og der er et klart svar........NEJ!
Jeg er usikker på om du bare hader Ronaldo generelt eller om du forsøger virkelig at komme med noget godt her. Ikke ondt ment. Men der er ingen grund til at tydeliggør det mere end det generelt er. Det er disse kommentar som engang får mig at sige: "Hold kæft hvor er det synd for Ronaldo at få så meget had". Så når jeg tænker mig og hvis du nu havde droppet det sidste linje, havde jeg måske mere været: " hmmm.. måske vil Zidane lytte her".
Jeg tror personligt ikke, at Ronaldo er så "elendig" som du gør ham til lige her. Ja, han er ikke den samme som han var engang. Ja, vi burde skifte frisparkaskytte i fremtiden. Ja, han burde stoppe med at være så egoist og indse at James eller Bale er bare ganske enkelt bedre. Jeg vil dog vove og påstå, at han brænder 280 forsøg på frispark. Scorede i øvrigt for ikke så langt tid siden, så allerede der er han på under 279 forsøg? Det vil sige, at Ronaldo stadigvæk kan finde ud af at tage frispark?
Alt i alt, nej, han kommer ikke at give den tjans videre, men han er ikke så stor en egoist, som du gør ham til: han har igennem sin 280 forsøg givet den tjans til Bale og James i enkelte situationer. Han er dog nummer 1 frisparks - tager og han har så stor en rolle i holdet ( ikke nødvendigt produktivt), men jeg tror desværre ikke selv Zidane vil kunne ændre hans mening her. Jeg er dog ikke så hård omkring det og mener det er vel blevet en naturlig del, at Ronaldo tager den efterhånden. Jeg sidder også til tider og siger: "nu scorer han sku", Det er også blevet bragt så mange gange og hver gang vi mener at han skifter mening og tillader en anden tage frisparket så tager vi fejl og bliver skuffet. Ganske enkelt :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg er nu ikke pokkers sikker på, at vores placering i La Liga havde været markant anderledes, hvis eksempelvis Bale og James havde delt tjansen mellem sig, altså så let er det jo heller ikke at score på de frispark.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Bliver der ikke tærsket rimeligt meget langhalm på det emne om hvorvidt Cristiano Ronaldo er en god nok frisparksskytte?
Jeg er nu ikke pokkers sikker på, at vores placering i La Liga havde været markant anderledes, hvis eksempelvis Bale og James havde delt tjansen mellem sig, altså så let er det jo heller ikke at score på de frispark.
Sandsynligvis ikke. Men det er nu engang fjollet at lade Ronaldo sparke, når vi har andre der er bedre. Det er nok for mange også lidt brænde til bålet om, at føle sig bedre end sine holdkammerater. Ronaldo har scoret nogle af de flotteste frisparksmål jeg har set, men hvor jeg engang sad og ventede et kongemål, så forventer jeg en bold i muren eller på tribunen i dag - desværre.
En bruger skriver, at det ikke er længe siden han scorede på frispark, men her går jeg ud fra der tænkes på målet mod Malmø, hvor man altså bare må indrømme at alle andre end Wiland havde taget den bold. Bale og James har til gengæld været meget giftige på deres forsøg, mens spillere som Modric, Kroos, Ramos formentlig også ville kunne gøre arbejdet svære for målmanden.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Bindslev
- Gæst
-
Når jeg siger 280 forsøg så var det en smule sarkastisk. Troede det var lidt indforstået da jeg slyngede det ud :0) jeg hader PÅ INGEN MÅDER Ronaldo, kom med lidt humor angående hans teknik på frispark :0) kan man ikke komme med lidt kritik af ham uden man er en hater??? lige til noget andet du sidder så og forsvarer hans eneste frisparksmål (mod malmø) i generationer nærmest????? og så slutter du af med "hvis andre overtog tjansen ville vi blive skuffet????? vi kan da ikke blive mere skuffet and nu??? han har brændt i 2,5 år i træk før inden malmøs målmand måtte hjælpe ham lidt :0)
tænk lige inden du skriver
Siempre Madrid skrev: Bliver der ikke tærsket rimeligt meget langhalm på det emne om hvorvidt Cristiano Ronaldo er en god nok frisparksskytte?
Jeg synes det er en forkert holdning at have til tingene, da man i en klub som Real Madrid selvfølgelig skal sørge for at være effektiv på samtlige områder, det er man altså ikke - mere - når Ronaldo sparker frispark. Et frisparksmål kan nogle gange være afgørende for om man får et point eller tre med hjem, derfor skal man selvfølgelig også udnytte disse muligheder til det maksimale og når man har en James eller Bale på holdet, som tydeligvis sparker bedre end Ronaldo. Spillere som James og Bale har også brug for at vedligeholde deres ''form'' i at sparke frispark, men det kan man altså ikke når man kun kan komme til at sparke dem i hver anden eller tredje kamp, man skal ind i rutinen.
Man ser åbenbart alt for ''let'' på disse ting i Real Madrid, hvorimod jeg dog synes at det er en vigtig detalje.
Florentino Pérez
Bindslev skrev: Hvis ikke du forstår så lad mig gøre det klart ganske klart for dig.
Når jeg siger 280 forsøg så var det en smule sarkastisk. Troede det var lidt indforstået da jeg slyngede det ud :0) jeg hader PÅ INGEN MÅDER Ronaldo, kom med lidt humor angående hans teknik på frispark :0) kan man ikke komme med lidt kritik af ham uden man er en hater??? lige til noget andet du sidder så og forsvarer hans eneste frisparksmål (mod malmø) i generationer nærmest????? og så slutter du af med "hvis andre overtog tjansen ville vi blive skuffet????? vi kan da ikke blive mere skuffet and nu??? han har brændt i 2,5 år i træk før inden malmøs målmand måtte hjælpe ham lidt :0)
tænk lige inden du skriver
BAYERN MÜNCHEN!
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre