Zidane får større medindflydelse på køb og salg
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Bindslev skrev: Hvis ikke du forstår så lad mig gøre det klart ganske klart for dig.
Når jeg siger 280 forsøg så var det en smule sarkastisk. Troede det var lidt indforstået da jeg slyngede det ud :0) jeg hader PÅ INGEN MÅDER Ronaldo, kom med lidt humor angående hans teknik på frispark :0) kan man ikke komme med lidt kritik af ham uden man er en hater??? lige til noget andet du sidder så og forsvarer hans eneste frisparksmål (mod malmø) i generationer nærmest????? og så slutter du af med "hvis andre overtog tjansen ville vi blive skuffet????? vi kan da ikke blive mere skuffet and nu??? han har brændt i 2,5 år i træk før inden malmøs målmand måtte hjælpe ham lidt :0)
tænk lige inden du skriver
Hvorfor så personligt nu? :). Ingen grund til at blive hidsigt over noget som du ikke engang har lyst til at læse fuldt ud. Hvis du gad at læse min kommentar, så skrev jeg ret tydeligt: Hver gang vi MENER at Ronaldo Skifter mening om hvem der tager frisparket, så bliver vi skuffet, fordi han netop ikke tillader en anden at tage den.
Gid du havde lyst til at læse, før du kommer med beskyldinger som: "tænk lige inden du skriver". Jeg skrev også klart og tydeligt: "Ikke ondt ment". Jeg var forvirret om hvorvidt du virkelig ikke kunne lide ham eller ej, da du tydelig understreger det selv i den sidste linje. Grunden til at jeg ikke kunne tage din kommentar så sarkastisk, er at du tydelig hvis ikke er beundret for Ronaldo. Han har scoret 2 ud af 88 mål (2,2 %), hvilket er elendigt ja. Hvis du nu endnu engang gad og læse min kommentar om igen, så skriver jeg også, at jeg selv synes at vi burde skifte Frisparkaskytte, men at det næppe kommer til at ske :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Ellehamp skrev:
Bindslev skrev: Hvis ikke du forstår så lad mig gøre det klart ganske klart for dig.
Når jeg siger 280 forsøg så var det en smule sarkastisk. Troede det var lidt indforstået da jeg slyngede det ud :0) jeg hader PÅ INGEN MÅDER Ronaldo, kom med lidt humor angående hans teknik på frispark :0) kan man ikke komme med lidt kritik af ham uden man er en hater??? lige til noget andet du sidder så og forsvarer hans eneste frisparksmål (mod malmø) i generationer nærmest????? og så slutter du af med "hvis andre overtog tjansen ville vi blive skuffet????? vi kan da ikke blive mere skuffet and nu??? han har brændt i 2,5 år i træk før inden malmøs målmand måtte hjælpe ham lidt :0)
BAYERN MÜNCHEN!
Det her er humor! ;)
zigriaosmani skrev:
Ellehamp skrev:
BAYERN MÜNCHEN!
Det her er humor! ;)
Ja, jeg er meget morsom
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Siempre Madrid skrev: Bliver der ikke tærsket rimeligt meget langhalm på det emne om hvorvidt Cristiano Ronaldo er en god nok frisparksskytte?
Jeg er nu ikke pokkers sikker på, at vores placering i La Liga havde været markant anderledes, hvis eksempelvis Bale og James havde delt tjansen mellem sig, altså så let er det jo heller ikke at score på de frispark.
Men på samme måde som at en målmand sagtens undgå at lave fejl, men stadig lukke mål ind, fordi han ikke kom med noget sindsygt som redder pont, på samme måde kan en god frisparksskytte, redde point for os når vi ikke venter det.