Sportmediaset: Zidane vil have Morata tilbage til Real Madrid

10 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Morata kan være på vej tilbage til den spanske hovedstad

Ifølge SportMediaset vil Zinedine Zidane have Álvaro Morata tilbage til Real Madrid til den kommende sæson.

Den unge spanier har fået lidt af et gennembrud i Juventus, men den nyudnævnte franske træner ønsker at hente Morata tilbage til den spanske hovedstad og lade ham være en del af rotations-princippet omkring BBC.

Real Madrid har fået indføjet en klausul i Moratas kontrakt, som gør at man kan købe ham tilbage for 30 millioner €, men samtidig har man også netop givet Real Madrid Castilla-angriberen Mariano en ny kontrakt, hvor han angiveligt loves en plads i førsteholdstruppen i den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af asp3200

10 år 6 måneder siden #3 af Sahinovic
Førhen har jeg altid skraldgrinet når nogle brugere herinde mente at Morata havde niveauet til at spille i Real Madrid, men jeg synes dog jeg har fået et helt andet billede af ham nu.

Problemet med Morata da han spillede i Real Madrid var, at han ville vise alt for meget i de minutter han nu engang fik på banen, det resulterede så i at han kom til at ligne en hovedløs galoperende hest uden nogen former for teknik, hvorimod han i Juventus har fået en vis form for 'coolness' i sit spil og hans beslutninger er tit velovervejet, og det har han jo fået fordi presset ikke er ligeså stort i Juventus som den er i Real Madrid.

Jeg tror på at Zidane har evnen til at bevare denne 'coolness' hos Morata hvis han henter ham tilbage, for det vil da give ham noget selvtillid hvis Zidane henter ham tilbage og viser at han tror på ham. Jeg tror dog stadig ikke på at han egner sig til en starte 11'er, men i en rolle som en joker i en tæt kamp hvor vi eventuelt mangler at prikke et mål ind, kunne jeg sagtens se ham udfylde.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 6 måneder siden #4 af Raul7-2880
Hvis man endelig skal hente en angriber fra Juve, så skal det kun være Dybala!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL

10 år 6 måneder siden #5 af Numeredoce
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvis Morata går med til det. Kan forstå hvis Zidane virker lokkende, og kan forstå ønsket om at slå igennem for alvor i Real Madrid. Men det eneste der ville ske, er at han igen ville være 2. valg bag Benzema, altså nøjagtig den samme situation han var i da han forlod os.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991

10 år 6 måneder siden #6 af SR4

Numeredoce skrev: Jeg kan simpelthen ikke forstå hvis Morata går med til det. Kan forstå hvis Zidane virker lokkende, og kan forstå ønsket om at slå igennem for alvor i Real Madrid. Men det eneste der ville ske, er at han igen ville være 2. valg bag Benzema, altså nøjagtig den samme situation han var i da han forlod os.

Især når han allerede har udtalt at BBC er urørlige.

Leveret af Kunena Forum