FIFA bekræfter straf
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det internationale fodboldforbund, FIFA, har bekræftet, at Atlético Madrid og Real Madrid straffes med transfer-karantæne i de kommende to vinduer, hvilket altså vil sige sommeren 2016 og januar 2017 og ikke som nævnt i den tidligere nyhed her på siden det nuværende transfervindue og sommeren 2016.
FIFAs undersøgelse har for Real Madrids vedkommende strakt sig over perioden fra 2005 til 2014 og udover transfer-karantænen får man også en bøde på 330.000 €. De to klubber har samtidig fået 90 dage til at bringe situationen i orden for de påvirkede spillere.
Real Madrid kan vælge at anke transfer-karantænen og ellers må man tage til takke med de udlejede spillere, som man i øjeblikket har på græs i andre klubber, nemlig Fabio Coentrao, Jesús Vallejo, Lucas Silva og Marco Asensio.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FigoJensen
- Gæst
-
Personligt er jeg også ligeglad. Jeg er ikke vild med De Gea og foretrækker vores nuværende målmand/målmænd :-)
Det er dog til gengæld et stort tab, at vi ikke kan hente en angriber til sommer, som f. eks. Lewandowski, men der ellers er lagt op til. Jeg håber, det betyder, at en transfer af sådan en art sker i denne måned i stedet så.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen