Transfer-karantæne: Hvad må vi og hvad må vi ikke?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men de gea, hazard er nok ikke klar på den,)
Real HWL skrev: Med mindre jeg er stærkt ordblind, så kan jeg læse mig frem til at vi overhovede ikke har gjort noget forkert i denne transfer sag. Og det bakker RFEF og LEP op om. Hvad er problemet så? Prøver korrupte FIFA at fjerne lidt fokus fra dem selv ovenpå alle deres skandaler, eller hvad foregår der?
Ja udtalelserne ser egenligt meget overbevisende ud. Vil tro at det er ud fra kriterie 3, hvor der kan være nogle tvivl.
Real HWL skrev: Med mindre jeg er stærkt ordblind, så kan jeg læse mig frem til at vi overhovede ikke har gjort noget forkert i denne transfer sag. Og det bakker RFEF og LEP op om. Hvad er problemet så? Prøver korrupte FIFA at fjerne lidt fokus fra dem selv ovenpå alle deres skandaler, eller hvad foregår der?
Jeg mener nu tilfældet var det samme for Barcelona - altså at RFEF og LFP bakkede dem op. Og umiddelbart, så giver det vel også udemærket mening, at i internationale sager, så bakker de deres klubber op?
Tror du ser spøgelser, hvis du tænker de forsøger at dække deres egne skandalesager, for det skal der mere end en transferkarantæne til Real Madrid for at dække.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
elle44 skrev:
SR4 skrev:
Raúl Madrid skrev: Hvad så med Morata? Nu kan vi ikke hente ham tilbage til sommer..
Mon Perez slår til allerede i dette vindue og henter ham tilbage?
Ellers mister vi jo 30 mio. aftalen som var i klausulen.
Han har scoret 3 mål denne sæson. Selv HVIS Real ville være interesseret i ham, så er han ikke 30 mio værd.
Det skal dog lige siges at han har været meget skadet samt at vi solgte ham for omkring 24 mio.
Han har spillet over 20 kampe alligevel så mere kunne man godt have forventet.
Og for min skyld kunne vi have solgt ham for 29 mio. Så er det stadig valget mellem at profittere på 29 mio eller at have Morata til 1 mio.
Roesen7 skrev:
Jeg mener nu tilfældet var det samme for Barcelona - altså at RFEF og LFP bakkede dem op. Og umiddelbart, så giver det vel også udemærket mening, at i internationale sager, så bakker de deres klubber op?
Tror du ser spøgelser, hvis du tænker de forsøger at dække deres egne skandalesager, for det skal der mere end en transferkarantæne til Real Madrid for at dække.
Real's og Barca's appelsager er helt usammenlignlige. Barca's argumenter var at man havde skabt verdenstjerner i La Masia og at man passede godt på dem og man havde vundet mange titler pga. og dem og at man direkte udtalte man havde brudt reglerne, men at reglerne ikke skulle gælde for dem.
Real argumentere (eller prøver i hvertfald) for at de slet ikke har brudt reglerne. Det giver dem rent faktisk en sag.
LFP og RFEF bliver selv straffet, så de ville nok støtte op om apellerne ligemeget hvad der blev sagt, hvilket blev bevist sidste sag.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Så vi må ikke købe Lewandowski nu - få ham til Madrid - indskrive ham og så udleje ham til Bayern for resten af sæsonen?
Nej, så kan han først komme tilbage i sommeren 2017.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
DarioGomez skrev: Så vi må ikke købe Lewandowski nu - få ham til Madrid - indskrive ham og så udleje ham til Bayern for resten af sæsonen?
Hvad er foreskellen på at købe en spiller nu og udleje ham resten af sæsonen og så de spillere som er udlejet på nuværende tidspunkt og kommer tilbage til sommer?
For mig at se giver det ingen mening og derfor ville det også være vores vej til at købe klassespillere, var nemlig at købe og udleje for resten af sæsonen til klubben som køber spilleren hos.
MatiasP skrev:
Siempre Madrid skrev:
Hvad er foreskellen på at købe en spiller nu og udleje ham resten af sæsonen og så de spillere som er udlejet på nuværende tidspunkt og kommer tilbage til sommer?
For mig at se giver det ingen mening og derfor ville det også være vores vej til at købe klassespillere, var nemlig at købe og udleje for resten af sæsonen til klubben som køber spilleren hos.
Der er naturligvis den helt store forskel, at de nuværende udlejede spillere er udlejet FØR FIFAs dom blev langet ud, dvs. klubberne har ikke gjort det med henblik på at omgå dommen. Spillere derimod, der bliver indkøbt nu med henblik på øjeblikkelig udlejning og tilbagehentning til sommer/næste vinter ville være en åbenlys omgåelse af dommen og gøre den totalt værdiløs. Så det har FIFA ikke tilladt.
Jeg føler mig derimod forholdsvis sikker på, at appellerne til FIFA og måske efterfølgende CAS vil gøre, at begge klubber kommer til at kunne handle også til sommerens transfervindue, og at karantænen først træder i kraft til næste vinter.