Revanche kræves
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
zigriaosmani skrev: Jeg er også ligesom jer andre meget meget meget glad lige nu! Helt vildt fornøjet, men skal vi ikke også forholde det på en rimelig standard :D.. og ikke noget med: "Det er det bedste jeg har set siden 2002" osv. Vi spiller helt fantastisk indtil videre og jeg er så lykkelig lige nu! Hvor er Bale en fryd for øjet! Jeg vil gerne vente med det den vilde begejstring indtil vi har spillet ligesådan mod Roma eller et andet stort hold. Indtil videre forholder jeg mig optimistisk :)
For mig handler det om at få sat tingene i relief. Jeg er udmærket klar over, at vi nok skal få vores problemer mod bedre modstandere, at Barca for nuværende er bedre end os og at Zidane stadig har sine mangler.
Men det vigtigste i alt det her er at se, hvordan den enorme spilleglæde er kommet tilbage. Den spilleglæde kan virkelig føre os langt - det er en rejse, som man som Real Madrid fan godt kan sidde og glæde sig til.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Lækker bold, og gud hvor er jeg dog træt af Bordinggaard konstant skal nedsable vores midtbane. Er der ikke et sted, hvor man kan skrive til ham, at det var samme trio som voldtog Barcelona både hjemme og ude sidste sæson? Nuvel, så er der rigtig meget plads hvis der bliver spillet forbi presset, men træningen har også kun stået på i 14 dage, hvor alle 14 dage på ingen måder kun har handlet om presspil. Det er uhørt dumt det Bordinggaard er ude i.
Jeg krummer ikke tæer over Gijon's forsvarsspil. Jeg krummer tæer over at hører ham blive ved med at finde undskyldninger. Selvfølgelig skal der være kæmpe forskel på at ligge under stregen og i top 3, men hvis Real ikke havde spillet så hurtigt og godt idag, så havde hullerne aldrig været så store i Gijon forsvaret. Forpulede wannabe landstræner!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Pelle skrev:
zigriaosmani skrev: Jeg er også ligesom jer andre meget meget meget glad lige nu! Helt vildt fornøjet, men skal vi ikke også forholde det på en rimelig standard :D.. og ikke noget med: "Det er det bedste jeg har set siden 2002" osv. Vi spiller helt fantastisk indtil videre og jeg er så lykkelig lige nu! Hvor er Bale en fryd for øjet! Jeg vil gerne vente med det den vilde begejstring indtil vi har spillet ligesådan mod Roma eller et andet stort hold. Indtil videre forholder jeg mig optimistisk :)
For mig handler det om at få sat tingene i relief. Jeg er udmærket klar over, at vi nok skal få vores problemer mod bedre modstandere, at Barca for nuværende er bedre end os og at Zidane stadig har sine mangler.
Men det vigtigste i alt det her er at se, hvordan den enorme spilleglæde er kommet tilbage. Den spilleglæde kan virkelig føre os langt - det er en rejse, som man som Real Madrid fan godt kan sidde og glæde sig til.
Jeg er helt enig med dig. Det har virkelig været et friskt pust siden januar måned sidste år! Det er så langt tid siden Real har spillet så godt! Det er virkelig bemærkelsesværdigt. Jeg tror også vores begejstring kan få det gode ud af os til tider. Jeg siger ikke jeg er negativ eller forsøger at nedbryde den her fantastisk stemning hidtil, for hold kæft hvor har vi brug for det! Jeg har været så trist af at se Real spille som en pose lort (undskyld mit sprog) siden for 2 år siden, at jeg var lige ved og glemme hvor fantastisk flot angrebs fodbold vi egentlig kan spille. Jeg har aldrig set sådan spil under Benitez og det er det jeg lige nu lægger allermest mærke til. Det er sevlfølgelig endnu mere fantastisk at det sker under vores egen elskede Zidane!
Det går meget bedre siden Benítez' fyring, jeg selv er positiv overrasket over fremgangen, men vi har jo ingen ide om holdets reele niveau endnu, det får vi så at se når vi møder et lidt bedre hold, den 28. februar 2016 ville være en meget god indikitation om hvor vi reelt står henne - vi skal trods alt huske på at Real Madrid altid har haltet mod de store hold, det er her truppen og Zidane skal vise deres værd.
Florentino Pérez
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Kiwes skrev: Og pludselig gik kampen fra at være så god til bare at være så fuldstændig ligegyldig med 2 afgørende skader, bummer :s. VI begynder mere og mere at lige Arsenal på det punkt.
Nu stopper du..
zigriaosmani skrev:
Kiwes skrev: Og pludselig gik kampen fra at være så god til bare at være så fuldstændig ligegyldig med 2 afgørende skader, bummer :s. VI begynder mere og mere at lige Arsenal på det punkt.
Nu stopper du..
Sorry, jeg er ved at være godt træt af vores EVIGE skadesliste.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Roesen7 skrev: Et halvt år og et trænerskifte inde i sæsonen og det er en fornøjelse at se Real Madrid igen. Jeg nyder virkelig at se dem.
Ps. Skrækkeligt hvis Bale er skadet. Han har været en fryd og det kommer fra en mand der har ville sælge ham i halvandet år.
Enig, man sidder og er glad for at følge dem lige nu. Jeg kan slet ikke vente med at ramme Bernabeu og se dem smadre Athletic om nogle uger!
P.s. Hvad er der sket Bale og Ronaldo? Bedste venner ligepludselig ;-)
Fornøjelse. Går med planer om at ramme Athletic, Atletico eller Roma kampen.
De har jo altid været venner. Det er bare den forbudte kærlighed som Romeo og Julie og medierne elsker det ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.