Vilde engelske rygter: De Gea til Real Madrid nu

10 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge engelsk presse er Real Madrid gået i gang med at sikre aftaler med de spillere, som man havde planlagt at hente til sommer og første spiller skal være David De Gea.

Real Madrid skal have besluttet at betale frikøbsklausulen på 40 millioner € for den spanske landsholdsmålmand og i stedet skal Manchester United være ude efter danske Kasper Schmeichel.

David De Gea har spillet 18 kampe i Premier League, hvor han har indkasseret 18 mål.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #2 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Vilde engelske rygter: De Gea til Real Madrid nu
Lad os håbe, at det er en joke!

10 år 6 måneder siden #3 af M_linding
Jeg håber at det sker - rigtig meget endda:)

Navas er god, og også god nok. Men De Gea er IMO verdens bedste målmand (eller én af dem), og derudover er han stadig ung. Så 40 mio. euro er en fin pris, i min verden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, Pelle, Jakobsif555, Neye

10 år 6 måneder siden #4 af Steen
Et køb af De Gea ville være en drøm, men det er desværre ikke muligt denne måned. Han er ikke interesseret i at skifte midtvejs i sæsonen, ifølge engelske medier.

10 år 6 måneder siden #5 af asp3200
Han har lige sagt han vil være en legende i Manchester og bla bla.

Sker næppe.

10 år 6 måneder siden #6 af Sahinovic
En målmand som kan indkassere et grinagtigt mål fra direkte hjørnespark når aldrig Casillas eller Buffon niveauet, men taget den generelle målmandsniveau i betragtning, og det, at en klovnemålmand som Neuer betragtes som verdens bedste, så hører han vel nok blandt en af de bedste.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

10 år 6 måneder siden #7 af SR4

Steen skrev: Et køb af De Gea ville være en drøm, men det er desværre ikke muligt denne måned. Han er ikke interesseret i at skifte midtvejs i sæsonen, ifølge engelske medier.

Men United er ude af CL og vinder næppe ligaen. Tror sagtens det kunne være interessant for ham. Spørgsmålet er så bare hvordan Navas er stillet.

10 år 6 måneder siden #8 af ChrillRM14
Det ville give god mening at kaste sig ud i forsøget om at få De Gea til Madrid nu, for spørgsmålet er om han er interesseret i at vente halvandet år før et skifte væk fra United til Real. Vores transferkarantæne kunne godt frygtes at betyde, at han kunne lokkes væk til en anden klub i mellemtiden :/

Men vi har Navas, og han gør det i mine øjne helt fint, og jeg ser hellere, at man skal bruge alle midlerne på at hente en stærk (venstre)back ind - resten af positionerne er fint besatte.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

10 år 6 måneder siden #9 af MadridistaPorVida
Slap af hvorfor ikke en billigere en. Real Madrid No Chill

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

10 år 5 måneder siden #10 af Madridista28
Jeg kan ikke se fidusen i at købe De Gea til Real nu da Navas gør et ganske udemærket job mellem stolperne i Reals mål Kiko Cassila er en dygtig anden målmand så ifølge mig ville det ikke gavne os pt. istedet skulle vi nok prøve at få styre på vores spilers karentener og vores boldspil vis vi ønsker at vinde titler igen.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Madridista28.

10 år 5 måneder siden #11 af AmorMadrid

Madridista28 skrev: Jeg kan ikke se fidusen i at købe De Gea til Real nu da Navas gør et ganske udemærket job mellem stolperne i Reals mål Kiko Cassila er en dygtig anden målmand så ifølge mig ville det ikke gavne os pt. istedet skulle vi nok prøve at få styre på vores spilers karentener og vores boldspil vis vi ønsker at vinde titler igen.

Nu udelukker det ene jo ikke det andet. Man kan godt købe en spiller og stadig koncentrere sig om at spille bedre. Og spillerkarantænerne de går jo sin gang, dem kan vi ikke rigtig gøre noget ved.

Jeg ville synes det var fedt, hvis man kunne få hentet De Gea til sommer. Han virker mere sikker end Keylor (også selvom jeg har været yderst tilfreds med ham, især i starten af sæsonen). Derudover er han stadig meget ung, og han har stadig sine bedste år tilbage. Jo før vi henter ham desto bedre

10 år 5 måneder siden #12 af Madridista28

AmorMadrid skrev:

Madridista28 skrev: Jeg kan ikke se fidusen i at købe De Gea til Real nu da Navas gør et ganske udemærket job mellem stolperne i Reals mål Kiko Cassila er en dygtig anden målmand så ifølge mig ville det ikke gavne os pt. istedet skulle vi nok prøve at få styre på vores spilers karentener og vores boldspil vis vi ønsker at vinde titler igen.

Nu udelukker det ene jo ikke det andet. Man kan godt købe en spiller og stadig koncentrere sig om at spille bedre. Og spillerkarantænerne de går jo sin gang, dem kan vi ikke rigtig gøre noget ved.

Jeg ville synes det var fedt, hvis man kunne få hentet De Gea til sommer. Han virker mere sikker end Keylor (også selvom jeg har været yderst tilfreds med ham, især i starten af sæsonen). Derudover er han stadig meget ung, og han har stadig sine bedste år tilbage. Jo før vi henter ham desto bedre

Jeg kan også godt lide De Gea men navas gør det fantastisk og skal ikke side på bænken når han gør de så godt. Derfor syntes jeg det ville være mærkeligt at hente De Gea nu.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Madridista28.

Leveret af Kunena Forum