Don Balón: Sådan vil Real Madrid lokke Neymar
10 år 6 måneder siden #13
af BBB
Ja, for det er jo helt umuligt at overleve to transfervinduer uden at købe spillere.
Besvaret af BBB på emne Don Balón: Sådan vil Real Madrid lokke Neymar
Tobiasillas skrev: Trække os?? Det behøver vi ikke, FIFA skal nok klare det for os
Ja, for det er jo helt umuligt at overleve to transfervinduer uden at købe spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 år 6 måneder siden #14
af SR4
haha euro*
Besvaret af SR4 på emne Don Balón: Sådan vil Real Madrid lokke Neymar
Pelle skrev:
SR4 skrev:
Fondo_Sur skrev: Transferboble om nogle år. Siger det bare ...
Altså Pogba koster 100 mio kr eftersigende, sån den er godt igang.
Så synes jeg oprigtigt, at vi skal slå til nu! ;-)
haha euro*
- Tobiasillas
- Gæst
-
10 år 6 måneder siden #15
af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Don Balón: Sådan vil Real Madrid lokke Neymar
S
Det er jo dig der siger at vi ikke har de bedste spillere om ti år hvis vi trækker os!! Kan du bestemme dig?BBB skrev:
Tobiasillas skrev: Trække os?? Det behøver vi ikke, FIFA skal nok klare det for os
10 år 6 måneder siden #16
af BBB
Det kan jeg sagtens. Hvis vi nu forestiller os, at Bale er en af verdens bedste spillere. Om 10 år er han ikke længere en af verdens bedste spillere, men om 1 år vil han stadig være det.
Det er faktisk rimelig simpelt.
Besvaret af BBB på emne Don Balón: Sådan vil Real Madrid lokke Neymar
Tobiasillas skrev: S
Det er jo dig der siger at vi ikke har de bedste spillere om ti år hvis vi trækker os!! Kan du bestemme dig?BBB skrev:
Det kan jeg sagtens. Hvis vi nu forestiller os, at Bale er en af verdens bedste spillere. Om 10 år er han ikke længere en af verdens bedste spillere, men om 1 år vil han stadig være det.
Det er faktisk rimelig simpelt.