Optakt: Endnu en håndfuld?

10 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Da Real Madrid slog Betis 5-0 tilbage i slutningen af august scorede James to gange. Den bedrift må gerne blive gentaget i aften.

Forventningerne til Zinedine Zidanes Real Madrid vokser i takt med træneres dage som hovedansvarlig for den spanske storklub. Således har målscoren 10-1 fra anno domini – i dette tilfælde franskmandens tiltrædelse – vakt store følelser i det midt-spanske.

Meget lidt tyder da også på, at euforien er dalet, når aftenens sene opgør mod Real Betis i Andalusien er tilendebragt – Zidanes første udekamp i cheftræner-stolen. Hertil bør Real Madrid være mindst et par klasser over los verdi-blancos, der frister en tilværelse i den to-cifrede del af Liga BBVA, og som ikke rigtigt har fundet melodien i det nye år. Eíbar (0-4), Getafe (0-1) og Villarreal (0-1). Den hurtige læser vil på nuværende tidspunkt have opfanget, at Betis endnu ikke har scoret i 2016. En negativ statistik som Keylor Navas får til at opgave at fortsætte. Betis har desuden ikke vundet på eget græs siden september.

Hos Real Madrid er det store spørgsmål, hvem der skal erstatte skadede Gareth Bale i startopstillingen, og her tyder det på, at James Rodríguez får lov at starte inde for første gang under Zidane. Alt i mens den centrale midtbane nok en gang vil blive udgjort af Modric, Kroos og Isco.

Det er dermed op til Karim Benzema – øjeblikkets skarpeste angriber målt på spilletid og antal scoringer – og Cristiano Ronaldo at fortsætte stimen med fem mål per kamp.

Hos Betis får madridsitas i øvrigt mulighed for gensyn med Antonio Adán, der oven på Mourinhos exit forlod Real Madrid og har fundet en klub, der uagtet portugiserens udtalelser, matcher keeperens niveau en smule bedre.

Med en eventuel sejr vil Real Madrid fortsat være en outsider til titelkampen alt i mens et nederlag definitivt vil afskrive mulighederne for endnu et spansk mesterskab.

Der er kampstart 20.30, og de sevillianske vejreksperter lover temperaturer i retning af 15-16 grader omkring kampstart.

Betis
Adan – Vargas, Bruno, Pezzella, Molinero – Cejudo, Petros, Ceballos, N’Diaye, Kadir – Castro

Real Madrid
Navas – Marcelo, Pepe, Varane, Carvajal – Isco, Modric, Kroos – Cristiano Ronaldo, Benzema, James

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Optakt: Endnu en håndfuld?
Startopstillingen: Navas; Danilo, Pepe, Varane, Marcelo; Modric, Kroos; James, Isco, Ronaldo; Benzema.

Danilo starter i stedet for Carvajal. Jeg er en smule bekymret, men på den anden side, så er rotation også vigtigt.

10 år 6 måneder siden #3 af real89
Besvaret af real89 på emne Optakt: Endnu en håndfuld?
Glæder mig til kampen.
Har på fornemmelse, at der kommer mange mål.
Det bliver godt.

Håber Danilo kommer til at spille godt i aften. Hans spil indtil videre i dennne sæsson, har ikke været noget at råbe hurra for.

10 år 6 måneder siden #4 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Optakt: Endnu en håndfuld?
Selv med en Arbeloa ude på backen er der intet at være bekymret for, jeg forventer selvfølgelig at det bliver en walk-over over et så udueligt hold som Real Betis.

Florentino Pérez

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #5 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Endnu en håndfuld?
Danilo starter inde. Jeg spår at vi taber 5-0.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #6 af Raúl 7
Irriterende trøjekombination. Kunne vi ikke have spillet i mørkeblå? Det flyder sgu lidt sammen med Betis'. Eller er det bare mig?

10 år 6 måneder siden #7 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Optakt: Endnu en håndfuld?

Raúl 7 skrev: Irriterende trøjekombination. Kunne vi ikke have spillet i mørkeblå? Det flyder sgu lidt sammen med Betis'. Eller er det bare mig?

Det er sgu lidt træls.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 6 måneder siden #8 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Optakt: Endnu en håndfuld?
Meget enig med trøjerne, sikke et horribelt trøjevalg. Det er sku for ringe

10 år 6 måneder siden #9 af Zyconith

Raúl 7 skrev: Danilo starter inde. Jeg spår at vi taber 5-0.

lol....

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #10 af Raúl 7

Zyconith skrev:

Raúl 7 skrev: Danilo starter inde. Jeg spår at vi taber 5-0.

lol....

Vent nu og se...

;)

10 år 6 måneder siden #11 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Optakt: Endnu en håndfuld?
Øv 1-0

horribelt forsvars spil må man sige, savner Ramos og Carvajal :o

10 år 6 måneder siden #12 af Zyconith
Flot mål, i højere grad et resultat af Varanes usikre spil (2 gange indenfor 1 min.)

Leveret af Kunena Forum