Bedømmelse af truppen mod Betis
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (35 brugere)
Hele holdet 2.7
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Roesen7 skrev: Hvordan pokker giver du Isco et 2-tal, Siempre?!
Han var tæt på 3, men jeg synes alligevel, at der bliver for langt mellem snapsene.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ronaldo har 1 ting til fælles under Zidane, og det er han er uhørt elendig. Lad nu vær med og fred en mand, som uge efter uge viser at han på ingen måder er i nærheden af Real Madrid's bedste mand. Hvis det ikke er Bale, så er det Ronaldo. Jeg bliver så træt altså!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Siempre Madrid skrev:
Han var tæt på 3, men jeg synes alligevel, at der bliver for langt mellem snapsene.
Men med det arbejdsraseri? Kæmper for trøjen, som jeg ved du værdsætter? Hans trøje skiftede jo farve sådan som han svedte ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Roesen7 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Men med det arbejdsraseri? Kæmper for trøjen, som jeg ved du værdsætter? Hans trøje skiftede jo farve sådan som han svedte ;-)
Hm, du skal få din vilje, skal du ;-)
Han var trods alt en del bedre end det der colombianer, vi har rendende rundt i øjeblikket og det skal afspejle sig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Roesen7 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Hm, du skal få din vilje, skal du ;-)
Han var trods alt en del bedre end det der colombianer, vi har rendende rundt i øjeblikket og det skal afspejle sig.
James var virkelig skuffende, ja. Han virkede til tider meget tændt på at vise at han skal i start 11'eren, men efterlod et indtryk af at Lucas, Kovacic eller Jese skulle have haft hans plads. Desværre.
Zidane har en af Ancelottis dårlige egenskaber i dag. Han tøver med ændringer når de er nødvendige. Er man bagud med 30 minutter igen skal der ske noget og i princippet skulle Danillo, James og Ronaldo have byttet med Carvajal, Jese og Lucas/Kovacic.
Vil se nogle startopstillinger med signalværdi de kommende kampe! Altså noget alá Jesé på kanten og James på bænken... indtil han har tabt sig lidt.
- Johnson
- Gæst
-
Ps. Danilo betragter jeg overhovedet ikke som en spiller der hører til på Real madrids hold. Han er der kun fordi Florentino er i lommen på Jorge mendes
PCBJ skrev: Forstår ikke hvorfor Zidane ikke startede med carvajal og jese som begge har bedre drive og overblik end Danilo og James.. Da det ikke var tilfældet forstår jeg ikke at de ikke begge blev taget ud i pausen. Men men men.. Barcelona spillede også skidt mod malaga.. Ikke at vi skal vinde fordi at Barba går ned i kadance eller atletico som ellers er super stabile over hele banen.. Tror bare stadig på Los blancos.. Hala Madrid
Men, forskellen er så også at selv når de er så piv hamrende elendige som de var imod Málaga, så formår de stadig at hive de tre point med hjem. Vi spiller ikke nogen god kamp idag, men vi skal stadig være i stand til at skrabe tre point hjem imod et hold som Real Betis, det er typisk det der skiller de bedste hold fra de dårligste, altså at de selv på de dårligste dage kan sikre tre point.
Faktum er bare at vi ikke er bedre end en anden, tredje eller fjerde plads i denne sæson.
Florentino Pérez