Spiller-reaktioner efter Betis-kampen

10 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Det var en flok skuffede spillere, som mødte spansk presse efter gårsdagens uafgjorte mod Betis.

Madridista.dk bringer et udpluk af udtalelserne fra spillerne her:

James:

- Det irriterer mig, at man siger de ting om mig. De som kender mig, ved hvordan jeg opfører mig. Jeg passer på mig selv. Det gør ondt, når man siger, at jeg ikke passer på mig selv og at jeg er tyk. Det irriterer virkelig. Jeg træner altid maksimalt, jeg er en stor professionel. I dag synes jeg at jeg var god og jeg træner hårdt hver eneste dag. Nu træner vi mere end før og det hjælper.

Keylor Navas:

- Vi gjorde det godt i anden halvleg. De forsvarede sig godt og det var svært at score, selv om vi havde mange chancer. Vi harbejder for at blive bedre i hver eneste kamp. Det var svært i første halvleg, men vores ide er at fortsætte med at blive bedre. Alle de points vi mister er vigtige. Vi kan ikke fastholdes i det tabte, vi skal fortsætte med det, der kommer. Det er vigtigt at have en klar ide om hvad vi vil og det arbejder vi sammen med Zidane om under træningerne.

Marcelo:

- Vi har spillet to gode kampe og i dag spillede vi også godt. Vi havde attitude og skabte chancer, men manglede heldet. At komme tilbage i La Liga er svært, men vi skal tage det positive med. Hver spiller ved hvad han skal gøre. Vi forsøgte at skabe chancer fra fløjene, men det lykkedes ikke. Vi har en plan, som træneren har givet os og den vil vi følge. Bale er en stor spiller, men vi kan ikke sige at vi har savnet ham med den trup, vi har. James spillede en god kamp.

Pepe:

- De var heldige med deres mål. Jeg synes, at vi skabte chancer og styrede kampen. Vi fejlede, men vi skal fortsætte med at arbejde og kæmpe, der er ikke noget let. Det vigtige er at vi arbejder godt og at vi fortsat forstår de beskeder, som Zidane giver os.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum