Italienske rygter: Napoli tæt på Nacho

10 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge italienske CalcioNews24 er Nacho meget tæt på at kunne kalde sig Napoli-spiller.

Den spanske forsvarer og Napoli har angiveligt forhandlet sig til rette om betingelserne for en kontrakt og man mangler således blot Real Madrids accept af et skifte.

Nacho Fernández har gennem hele januar været rygtet til Napoli og den spanske forsvarer har da også haft svært ved at få regelmæssig spilletid med navne som Sergio Ramos, Pepe og Varane foran sig i køen.

Real Madrid benægter dog hårdnakket at man vil se nogen former for transferaktivitet fra dem i januar måned, men i Italien forventer man, at Real Madrid vil acceptere et salg af Nacho, hvis han selv beder om det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af Daniel
Det stemmer ikke overens med Zidanes ord. Det ville være et bet for Real Madrid at lade Nacho afhænde, men jeg kan sagtens forstå spanieren. Han vil blive fast mand i Italien!

Hvem har vi længere nede, der kan nappe hans plads... Llorente?
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 6 måneder siden #3 af Real Madrid

Daniel skrev: Det stemmer ikke overens med Zidanes ord. Det ville være et bet for Real Madrid at lade Nacho afhænde, men jeg kan sagtens forstå spanieren. Han vil blive fast mand i Italien!

Hvem har vi længere nede, der kan nappe hans plads... Llorente?

Diego Llorente er i Rayo pt. Men Lienhart nu og spaniens, vel nok, største midterforsvartalent til sommer, Jesús Vallejo. En spiller jeg forventer mig meget af!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 6 måneder siden #4 af FranciscoISCO
Ud med Nacho og Pepe til sommer, og ind med Llorente og Jesús Vallejo?

Altid Real Madrid.

10 år 6 måneder siden #5 af Zyconith

FranciscoISCO skrev: Ud med Nacho og Pepe til sommer, og ind med Llorente og Jesús Vallejo?

Synes nu Pepe gør et godt gedigent stykke arbejde. 32 år gammel med et par gode år endnu. Fysisk udviser han hverken manglende adræthed, hastighed, acceleration, eller generel form. Han er modnet med alderen, og er uden tvivl en top 10 centerback i øjeblikket. At have Varane, Pepe, og Sergio i folden er helt udmærket, og med lidt rotation, evt. skader, etc. fordeles spilletiden over sæsonen nogenlunde lige. For Nachos egen skyld synes jeg, at han skulle prøve at opleve fast spilletid i sin karriere.

I henhold til de unge talenter, synes jeg måske at Varanes situation kan være en lærestreg. Når Pepe og Ramos er førstevalg, er der for mange kampminutter der spildes på bænken. Her er det for Vallejo og Llorentes vedkommende måske at foretrække, hvis de bliver i henholdsvis Zaragoza og Rayo, hvor de mere eller mindre spiller fast, og så kan vi overleve med en aldrene Pepe, Ramos, Varane, og Nacho (kan udskiftes med en Nacho-lignende Castilla spiller, der ikke står skrevet den samme skæbne som eksempelvis Vallejo).

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Zyconith.

Leveret af Kunena Forum